آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

کابینت هایگلاس بهتر است یا کابینت لمی گلاس؟

انتخاب کابینت مناسب برای آشپزخانه علاوه بر زیبایی که می تواند ایجاد کند ، در انجام کارهایی مانند آشپزی ، پذیرایی و ... برای خانم خانه نیز سهولت بیشتری دارد. بنابراین مهم است که برای انتخاب کابینت آشپزخانه وقت بگذاریم و با توجه به معیارها و بودجه ما بهترین نوع را انتخاب کنیم. بسیاری از افراد هنگام انتخاب ماده کابینت بین شیشه های بالا و آهک شک دارند. هر یک از این ژانرها دارای مزایا و معایبی هستند که با در نظر گرفتن تفاوت آنها می توانید انتخاب بهتر و آسان تری داشته باشید.

 آموزش طراحی کابینت سه بعدی  تفاوت کابینت هایگلاس و کابینت های گلاس آهکی کاملا مشخص می شود

تفاوت اصلی ورق های هایگلاس و لایه ای در نوع پوشش آنهاست. یودکور، دکوبوم و دکوکده در کنار سایت چیدانه به عنوان سایت های برتر و مرجع در زمینه طراحی دکوراسیون حرفه ای و آموزش اناع طراحی کابینت و دکور مغازه فعالیت گسترده ای دارند و بسیار با تجربه می باشند.

روکش مبلمان مورد استفاده در کابینت های شیشه بالا ، پلاستیک است که پلاستیکی بسیار متراکم و انعطاف پذیر است ، اما روکش مبلمان کابینت های پلاستیکی ، PVC است. با این وجود هر دو نوع کابینت دارای پایه ام دی اف هستند. تفاوت های دیگر کابینت های هایگلاس و کابینت های گلاس آهکی عبارتند از:


کابینت های لمی شیشه سطح صاف تر ، شفاف و صاف تری از کابینت های هایگلاس دارند. در نتیجه ، امواج کمتری دارند و بازتاب نور بیشتری دارند.

مقاومت و عمر مفید کابینت های لایه ای بیشتر از هایگلاس است.

کابینت های نیمه شیشه نسبت به کابینت های هایگلاس در برابر خراش و خراش های سطح مقاومت بیشتری دارند.

تمیز کردن کابینت های نیمه شیشه نسبت به هایگلاس راحت تر است و حساسیت های هایگلاس مانند تمیز کردن با پارچه ای نرم و مرطوب را ندارد.

مقاومت کابینت های شیشه ای چند لایه در برابر مواد شیمیایی و شوینده ها نسبت به شیشه های بالا است.

با توجه به اختلافاتی که گفته شد ، کابینت های شیشه بالا نسبت به شیشه های آهک به مراقبت بیشتری احتیاج دارند ، با این وجود شیشه های آهک نسبت به هایگلاس گران ترند. در نتیجه اگر محدودیت بودجه ای وجود داشته باشد ، انتخاب بهتری نسبت به هایگلاس خواهد بود.


تفاوت کابینت هایگلاس و کابینت های گلاس آهکی


تفاوت بین لاملار و پلی گلاس

نوع دیگر ورق شیشه ای که در ساخت کابینت استفاده می شود ، کابینت های پلی گلاس است. با این حال ، تفاوت هایی با لمی گلس وجود دارد که به شرح زیر است:


سطح کابینت های لمی گلس را می توانید با اسکاچ نرم نیز تمیز کنید اما نمی توانید از ابزاری مانند سیم ظرفشویی برای تمیز کردن این کابینت ها استفاده کنید. اما کابینت های پلی گلاس در برابر اشیا rough خشن مقاومت بالایی دارند و به راحتی تمیز می شوند.

از طرف دیگر ، اگرچه ورق MDF شیشه لمینت بسیار مقاوم در برابر مواد شیمیایی است و مقاومت آن از شیشه های بالا بالاتر است ، اما هنوز هم توسط مواد بسیار اسیدی آسیب می بیند. اما کابینت های پلی گلاس مقاومت بالاتری نسبت به شیشه های آهکی دارند و مقاومت بسیار بالایی دارند.

کاربرد این دو نوع کابینت نیز متفاوت است. در واقع می توان گفت کابینت های پلی گلاس به دلیل براقیت و استحکام بالاتر کاربردهای بیشتری دارند.

با توجه به ویژگی هایی که برای این دو نوع کابینت وجود دارد ، قیمت کابینت های پلی گلاس از لامی گلس بیشتر است. بنابراین در صورت کمبود بودجه ، انتخاب بهتری برای آشپزخانه های لوکس و مدرن خواهد بود.

امروزه کابینت ها با مواد و طرح های کاملاً متفاوتی ساخته می شوند. اینکه کدام کابینت برای شما مناسب است به عوامل مختلفی از جمله سلیقه شخصی ، اندازه آشپزخانه ، دکوراسیون منزل و بودجه بستگی دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد