هرکی رفت سمت سایت و فروشگاه اینترنتی برای خودش زد برد چون اینستاگرام دیگه بدرد نمیخوره((!
اما باید قبل از اینکه به این مسئله بپردازیم؛ بهتون بگم که من محمد نصیری کارشناس ارشد سئو و کارآفرینی حدود 8 سال دارم فعالیت میکنم و با برندهای بزرگ کسب و کار اینترنتی ایران کار کردم مثل سایت های اُکالا، رفاه مارکت (فروشگاه اینترنتی رفاه) و دیجیکالا و... کار کردم و بعد از چندین سال کار کردن تصمیم گرفتم من هم از تخصصی که دارم(یعنی سئو سایت و طراحی سایت) استفاده کنم و همین شد که سایت حرفه ای وبین سئو را برای آموزش سئو و طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای، طراحی کنم.
وبین سئو هم مثل برندهای دیگه مثل دیوار، شیپور، بیتوته و... با استفاده از سئو سایت توانست مسیر موفقیتش را براحتی طی کند.
خب حالا بریم سراغ کار خودمون؛ من از شما چندتا سوال دارم. چند نفر از افرادی که سایت یا فروشگاهی انترنتی دارند موفق شدند؟ چند نفر از این دوستان درست و اصولی عمل کردند؟
سوال مهم: شما تمایل دارید جز کدام دسته باشید؟
بعد از سال ها فعالیت در راه اندازی و توسعه کسب و کارهای اینترنتی، یک موضوع هست که خیلی مهمه!! من همیشه تاکیدش میکنم. آن هم این است که اگر قراره کاری را شروع کنید، حتما قبل از شروع تحقیق کنید، برایش برنامه ریزی کنید و استراتژی شروع کسب و کار داشته باشید و بی گدار به آب نزنید! اگر این کاری که گفتم را انجام دهید خیلی درصد موفقیت شما بیشتر می شود.
خب اگر از دنیای کسب و کار سنتی فاصله گرفته اید و می خواهید وارد کسب و کار اینترنتی شوید؛ به شما تبریک می گویم. من و تیم وبین سئو مثل همیشه همسفر شما در راه موفقیت هستیم و اینجاییم که به شما فوت کوزه گری داشتن یک وبسایت فروشگاهی حرفه ای را یاد بدهیم.
بجنب؛ اگه اینترنتی بفروشی بردی!
همین اول کار میخواهم به شما بگویم که من هم قبول دارم که شروع یا راه اندازی کسب و کار اینترنتی کار آسونی نیست.
دلایلی هم برای اینکه بگم آسون نیست برای شما آوردم:
بازار آنلاین خیلی شلوغ شده!
فروش و رقابت با بازار سنتی قابل مقایسه نیست.
ذائقه مشتریان اینترنتی کاملا متفاوت است و همین باعث سخت شدن نگه داشتن مشتریان راضی است.
و...
راهنمای خرید اینترنتی لباس
مزایای خرید آنلاین بر کسی پوشیده نیست. از جمله آنها می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه، حق انتخاب بیشتر و امکان مقایسه محصولات و قیمت های مشابه در فروشگاه های مختلف اشاره کرد. در این قسمت مراحل خرید لباس و نکات خرید اینترنتی لباس ذکر شده است و با مطالعه آن متوجه می شوید که در خرید لباس باید به چه نکاتی توجه کنید.
1. اندازه خود را بشناسید
اندازه ممکن است بسته به برند متفاوت باشد. بنابراین بهتر است قبل از خرید آنلاین اندازه گیری کنید. بسیاری از تولید کنندگان یک نمودار اندازه در وب سایت خود دارند. بنابراین لطفا قبل از خرید کالا از انتخاب سایز مناسب مطمئن شوید. در ادامه مقاله می توانید نمودارهای تبدیل سایز را مشاهده کنید تا در خرید اینترنتی لباس به شما کمک کند.
تبلیغات
2. قیمت ها را در فروشگاه های مختلف مقایسه کنید
در فروشگاه های مختلف جستجو کنید و از قیمت ها در چندین مکان مطلع شوید. یکی از ویژگی های خرید اینترنتی راحتی آن است. یافتن چند فروشنده برای یک محصول آسان است.اگر به دنبال یک کالا یا مارک خاص هستید، آن مورد را در وب جستجو کنید. به این ترتیب می توانید نتایج زیادی برای همان کالا بگیرید که به شما امکان می دهد قیمت ها را با هم مقایسه کنید و بهترین قیمت ها را پیدا کنید و لباس مناسب و اقتصادی را انتخاب کنید.
3. خواندن نظرات کاربران
معیارهای مهم هنگام خرید لباس مناسب
یکی از معیارهای خرید اینترنتی لباس این است که مشتریان قبلی از آن راضی باشند. مدتی را به خواندن نظرات سایر مشتریان اختصاص دهید تا بدانید هنگام دریافت بسته خود چه انتظاری دارید. مشتریان دیگر ممکن است به شما اطلاع دهند اگر محصول یا اندازه آن طور که در آگهی بود نبود یا کیفیت بالا یا پایین بود.
4. مرجوعی کالا
برای راهنمایی در مورد خرید آنلاین لباس، سیاست بازگشت را بخوانید. از آنجایی که نمیتوانید اقلامی را که آنلاین پیدا میکنید امتحان کنید، مطمئن شوید که فروشگاهی که از آن خرید میکنید سیاست بازگشت خوبی دارد. ببینید اگر لباس مناسب نیست می توانید آن را برگردانید یا خیر. همچنین برای کاهش هزینه ها به دنبال ارسال رایگان باشید.5. هزینه تحویل
هزینه حمل و نقل را در نظر بگیرید. شاید بخواهید لباس بخرید، اما هزینه ارسال بالاست و مجموع آن بیشتر از مبلغی خواهد بود که می خواهید برای لباس خرج کنید. هزینه های حمل و نقل را برای هر کالا و هر فروشگاهی که می خواهید از آن خرید کنید، ببینید. برخی از فروشگاه ها در صورت خرید بیش از مقدار معین، در حمل و نقل به شما تخفیف می دهند. بنابراین چندین کالای مورد نظر خود را از یک فروشگاه خریداری کنید.
6. کدهای تخفیف
ویژگی های خرید لباس مناسب
کدهای تخفیف و کوپن ها را پیدا کنید. کوپن ها همیشه در وب سایت فروشگاه تبلیغ نمی شوند. در وب برای کوپن های سازنده و تامین کننده جستجو کنید. ممکن است بتوانید برای یک کالای خاص و همچنین برای یک فروشگاه خاص کوپن پیدا کنید. گاهی اوقات فروشگاه های اینترنتی برای افرادی که در سایت خود ثبت نام کرده اند کدهای تخفیف ویژه را از طریق پیامک یا ایمیل ارسال می کنند. پس بد نیست قبل از خرید در سایت های مختلف در سایت های مختلف ثبت نام کنید.
7. امتحان کردن لباس
یکی دیگر از نکات خرید اینترنتی لباس، امتحان کردن لباس است. به محض دریافت لباس، آن را امتحان کنید.برخی از فروشگاهها سیاستهای بازگشت بسیار حساس به زمان دارند و شما نمیتوانید یک لباس جدید را هفتهها قبل از اینکه متوجه بزرگی آن شوید در کمد خود آویزان کنید. به محض اینکه لباس های خریداری شده خود را دریافت کردید، آنها را امتحان کنید تا ببینید آیا باید آنها را برگردانید یا می توانید آنها را نگه دارید.
8. ورق های بسته بندی
تمام دستورالعمل ها و برگه های بسته بندی را نگه دارید. یک پوشه ایجاد کنید یا مکانی را برای ذخیره تمام رسیدهای خرید و بسته بندی خود انتخاب کنید. این امر باعث می شود در صورت لزوم، اقلام را برای شما آسان تر بازگردانید. همچنین می دانید که چقدر هزینه کرده اید و کدام فروشگاه ها یا سایت ها را بهتر است دنبال کنید.
در این مقاله می خواهیم به این روش ها و راهکارها بپردازیم و چارچوب های نظری آنها را مشخص کنیم. این مقاله حاصل تجربه چندین ساله ما در زمینه تحقیق و توسعه استراتژی های افزایش فروش آنلاین می باشد. استفاده از این روش ها قطعا باعث افزایش ترافیک و نرخ تبدیل وب سایت شما و رونق کسب و کار شما می شود.
راه های زیادی برای افزایش فروش در کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد که بسیاری از دوستان از آن اطلاعی ندارند و از آنها استفاده نمی کنند. در این مقاله روش های کاربردی و ساده ای را به شما معرفی می کنیم که در صورت استفاده از آن ها در کسب و کار خود فروش ۱۰۰ درصدی را تضمین می کنید.سرنخ ها را بر اساس محتوا پیدا کنید.
امروزه بسیاری از کسب و کارها سعی می کنند محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین بفروشند، اما برای اینکه مخاطبان خود را تشویق کنید تا کسب و کار شما را در نتایج جستجو نسبت به سایر کسب و کارها انتخاب کنند، باید از روش های جدیدی برای تبلیغ برند خود استفاده کنید. مجموعه برای دستیابی به این هدف، نباید به روشهایی که در بازاریابی سنتی و آفلاین استفاده میشود، تکیه کنید، بلکه باید بر محتوای باکیفیت تکیه کنید تا سرنخها (مشتریان علاقهمند) را متقاعد کنید تا مشتریان دائمی شما شوند.
همیشه به یاد داشته باشید که محتوا در دنیای آنلاین پادشاه است، بنابراین باید محتوای بهینه شده سئو را در وب سایت خود ایجاد کنید و آن را در رسانه های اجتماعی و وب سایت های معتبر منتشر کنید. محتوایی که تولید میکنید نباید فقط مشتری را تشویق به خرید کند، بلکه باید مشتری را به صورت آنلاین آموزش دهد و به او کمک کند تا یک رابطه قابل اعتماد با برند شما ایجاد کند.
کمد دارای قفسه ها، کشوها و طبقات متنوعی است که برای نگهداری کیف، کفش، لباس و ... مناسب است، هر خانه ای به یک کمد جادار و بزرگ نیاز دارد. البته این تازه آغاز راه است. بعد از مدتی فضای داخلی کمد کاملا به هم ریخته و نیاز به مراقبت دارد. حتی امکان شکستن لولاها یا شل کردن دستگیره های کابینت وجود دارد. هر گونه اقلام معیوب یا هر مزاحمتی انرژی منفی را به فضای بسته خانه سرازیر می کند. تعمیر کمد لباس در منزل و تزیین فضای داخلی کمد باعث افزایش سطح انرژی مثبت می شود. خانه محل آسایش و آرامش است و باید به بهترین شکل سازماندهی شود. بی نظمی ها دشمن آرامش و احساس خوب هستند.
طبق آموزش فنگ شویی، حتی اگر درب کمد بسته باشد، باز هم این اختلال وجود دارد. در واقع، بی نظمی پنهان به اندازه هرج و مرج در دید آشکار تأثیر بدی دارد. پس از همه، چگونه می خواهید لباس خود را از بین انبوهی از لباس های پرت شده و انباشته انتخاب کنید؟ یک بار تصمیم بگیرید که کمد لباس خود را طبق اصول فنگ شویی بچینید. به این ترتیب از تغییر خلق و خو و حس آرامشی که دارید شگفت زده خواهید شد.اولین نکته این است که نگران باز کردن درب کمد در مقابل دیگران نباشید.