آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

چگونه چند منبع درآمد داشته باشیم؟

طراحی سایت فروشگاهی در حال حاضر به پراهمیت ترین راه های فروش آنلاین تبدیل شده است. برای اینکه کسب و کارهای فروشگاهی بتوانند در تمام ساعات شبانه روز به مشتری خدمت رسانی کنند و از همه فرصت ها بهترین استفاده را داشته باشند نیاز است که یک فروشگاه اینترنتی داشته باشند که مشتری بتواند بدون نیاز به مراجعه به فروشگاه فیزیکی محصولات مورد نظر خود را تهیه کند و همینطور فروش آنلاین، خود به عنوان شعبه دوم فروشگاه به صاحب کسب و کار سودرسانی کند.


وبین سئو در راستای ارائه خدمات طراحی سایت، برای ایجاد شعبه دوم (فروش آنلاین) کسب و کار شما به شما کمک کند تا با کمترین هزینه طراحی سایت فروشگاهی بتوانید سایتی بهینه و با کیفیت برای شعبه آنلاین خود داشته باشید.


چرا طراحی سایت فروشگاهی نیاز است؟

همانطور که می دانید یک فروشگاه فیزیکی فقط می تواند همان منطقه و نهایتاً همان استان را پوشش دهد برای اینکه بتوان مخاطبین بیشتری را به مشتری خود مبدل کنید نیاز است که منطقه تحت پوشش خود را بزرگتر کنید. در گذشته این امکان با ایجاد شعبه های ثانویه در شهرهای دیگر انجام می شد. اما امروزه با افزایش تعامل افراد با اینترنت دیگر خرید های اینترنتی امری طبیعی شده و می توان از فروشگاه های آنلاین به عنوان یک قدرت برای افزایش فروش نام برد.

برای اینکه در فروش آنلاین در کوتاه ترین زمان به نتیجه دلخواه رسید باید از فروشگاه اینترنتی با سورسی با کیفیت و بهینه استفاده کرد. وبین سئو در اینجا می تواند با طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی برای کسب و کارهای شما فروشگاهی طبق سلیقه شما و در عین حال با کیفیت و بهینه ارائه کند.

عوامل موفقیت بعد از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

  ادامه مطلب ...

چگونه ماهی ۴۰ میلیون تومان درآمد داشته باشیم؟

آیا آخرین به روز رسانی ها مانند محتوای مفید و بازاریابی وابسته در کار سئو شما ذکر شده است؟
بله، در این دوره، تمام مواردی که برای این آپدیت های جدید گوگل نیاز دارید را دنبال کنید، از جمله لینک سازی طبیعی و تولید محتوای مفید و هدفمند و چک لیست محتوا و لینک سازی خارجی در این دوره گنجانده شده است.
دوره آموزشی پیشرفته سئو، مجموع تلاش برای بیش از 100 پروژه موفق و موفق!
باید با خود بگویید تجربه ناموفق چه فایده ای دارد؟ می خواهم به شما بگویم که شکست در سئو درس های زیادی دارد. گاهی خرابی ها ناشی از کمبود دانش فنی است و گاهی به دلیل مدیریت ضعیف منابع موجود اعم از مالی و انسانی!
چند سال پیش در شرکت های بزرگ با پول زیاد کار می کردم اما تصمیم گرفتم دیگر کار نکنم و حدود سال 1398 درآمد ماهانه من برای مدیریت 120 میلیون تومان است. می دانم که باورش سخت است که چگونه می توانم با چنین پولی در یک ماه خلاص شوم.
 
ادامه مطلب ...

هدف از طراحی سایت آموزشی و چگونه ادمین سایت شویم؟

صحبت از آموزش است هدف اصلی هم آموزش بود اما ایندفعه متفاوت بود چرا که به دنبال آموزش آنلاین بودیم و نیاز به طراحی سایت آموزش آنلاین داشتیم. آموزش ها می توانند در سایت آموزشی گروه بندی شوند و براساس مبتدی تا پیشرفته بودن و یا گروه های مختلف دسته بندی شوند و هیچ محدودیتی هم برای مدرس وجود ندارد! طراحی سایت برای ارائه خدمات آموزشی آن هم به صورت آنلاین می توان در سطح یک کشور صحبت کرد و با وجود اینترنت به راحتی آموزش آنلاین را حتی به یک روستایی در سیستان نیز ارائه کرد.

تاثیر طراحی سایت آموزشی برای یک مدرس حرفه ای
اگر شما مدرس باشید حتما برای فروش محصولات آموزشی خود نیاز به یک سایت دارید تا بتوانید با آموزش مهارت های خود یک کسب و کار آنلاین داشته باشید. اینجا سوالی پیش می آید که آیا من داشتن پیج اینستاگرام نمی توانم کسب و کار آنلاین داشته باشم؟ پاسخ من این است که چرا می توانید اما بنا کردن کل کسب و کارتان بر روی یک شبکه اجتماعی کار درستی نیست و امکان دارد مثل همین سال ۱۴۰۱ که اینستاگرام فیلتر شد دچار مشکلات بزرگی شوید.
 
ادامه مطلب ...

چرا فروش اینترنتی ندارم؟

آپدیت های جدید مثل Helpful Content و Link Spam در دوره سئو شما گفته شده؟

بله در این دوره تمام مواردی که نیاز هست برای این آپدیت های جدید گوگل رعایت کنید اعم از لینک سازی طبیعی و تولید محتوای مفید و هدفمند گفته شده و چک لیست هایی برای محتوا و لینک سازی خارجی در این دوره قرار گرفته است.

دوره آموزش سئو پیشرفته مجموع تلاش ها برای بیش از 100 پروژه موفق و ناموفق!

حتما با خودت میگی تجربه ناموفق به چ دردی میخوره. میخام بهت بگم شکست در سئو خیلی درس داره. گاهی شکست ها بخاطر عدم آگاهی فنی و گاهی هم بدلیل ضعف مدیریتی منابعی که داری چ مالی و چ انسانی!

من چند سال پیش تو شرکت های بزرگ کار میکردم که واقعا پول زیادی داشتن اما تصمیم گرفتم دیگه کار نکنم و حدودا در سال 1399 ماهیانه درآمدم برای مدیریت 120 میلیون تومان بود. میدونم باورش سخته که از چنین پولی در ماه چجوری دل کندم.

من هدف بزرگتری داشتم. کار کردن با کسب و کارهای بزرگ خیلی خوبه اما رشد ی کسب و کار کوچک و متوسط و رسوندش به درجات بالاتر عالیه عااااالی.

خبری از پاورپوینت نیست!! فقط علم و تجربه یاد می دهیم...

شاید دوره های سئو زیادی را دیده باشید که وعده موفقیت می دهند و در طی دوره بیشتر به داستان سرایی می پردازند و تنها چیزی که دریافت می کنید، انگیزه و کمی داستان در مورد پیشرفت و موفقیت دیگر کسب و کارها است که می دانید بدون آموزش تخصصی سئو هیچ فایده ای برای شما ندارد! متاسفانه خیلی از عزیزان با شرکت در این دوره های سئو ضربه مالی و حتی روحی شدیدی را متحمل می شوند.

  ادامه مطلب ...

معرفی انواع شلوار زنانه

انواع شلوار زنانه

شلوار یکی از آیتم های مهم و تاثیر گذار در شیک پوشی یک خانم است. دانستن اینکه چه مدل شلواری در موقعیت های مختلف مناسب است، بر روی تیپ و استایل شما تاثیر دارد. دانستن انواع مدل شلوار زنانه با اسم به شما کمک می کند در زمان خرید به درستی انتخاب کنید و گیج و سردرگم نشوید و به فروشنده توضیحات لازم را بدهید.


شلوار بگ

شلوار بگ یکی از بهترین مدلهای شلوار زنانه در روزهای گرم تابستان است. با شلوار بگ می توانید یک استایل کژوال و غیررسمی بسازید. شلوارهای بگ یکی از آیتم های قدیمی است، اما با این حال امروزه به شدت ترند شده و طرفدار زیاد پیدا کرده است. بیشترین کاربرد شلوار بگ برای تیپ های خیابانی است اما شما می توانید برای تیپ های دورهمی دوستانه و صمیمی نیز شلوار بگ را بپوشید. شلوار بگ در جنس های مختلفی تولید می شود. مانند شلوار بگ جین، کتان، نخی و… دوخت شلوار بگ از بالا تا پایین آزاد و گشاد است.

  ادامه مطلب ...