صحبت از شورت شد! اما نه شورت معمولی، به آن می گویند شورت.
کوتاهی که حتما خیلی از شما شنیده اید یا می دانید و خیلی ها هم نمی دانید، اما بعد از این مقاله طرفدار آن خواهید شد.
در مطالب قبلی در مورد خرید شورت و راهنمای صحیح اندازه گیری شورت و همچنین پریود صحبت کردیم!
پریود یک رویداد طبیعی در زندگی زنان است که هر ماه و در روزهای خاصی رخ می دهد. اگر هنوز مقاله دورهمی را نخوانده اید، توصیه می کنیم آن را در لیست مطالعه خود قرار دهید تا با رازهای دوره که همه نمی دانند آشنا شوید.
ادامه مطلب ...
در حال حاضر بسیاری از مردم مانند من و شما هنگامی که به محصول یا خدماتی نیاز دارند به سراغ محبوب ترین موتور جستجو یعنی گوگل رفته و در مورد محصولات خدماتی که به آن نیاز دارند جستجو می کنند. می دانید اگر وبسایت شما در کلمات کلیدی مرتبط با | کسب و کارتان در رتبه اول نتایج جستجو نمایش داده شود چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ پاسخ کاملا مشخص است؛ افزایش فروش باورنکردنی بدون حتی یک ریال هزینه برای تبلیغات!
سئو فرایندی است که می تواند به شما کمک کند تا بدون هیچ هزینه ای در معرض دید هزاران کاربری که به محصولات خدمات شما نیاز دارند قرار بگیرید و از این طریق شانس فروشتان را به طور شگفت انگیزی افزایش دهید.
مهم ترین انگیزه در ویدئو مارکتینگ درگیر کردن مخاطب یا اصطلاحاً افزایش Engagement است. در این حالت، تولیدکنندهی محتوا به این باور رسیده که عکس و صدا و متن، به اندازهی کافی نمیتواند مخاطب را درگیر کند و ترجیح میدهد به سراغ ویدئو برود.
یکی دیگر از کاربردها بازآفرینی محتوا است. به این معنا که شما قبلاً محتوایی قدیمی را در قالب عکس، متن یا فایل صوتی داشتهاید و اکنون میخواهید دوباره آن را زنده کنید. برای این کار تصمیم میگیرید همان محتوا را این بار در یک قالب تازه (ویدئو) به مخاطب خود عرضه کنید.
البته کاربردها و اهداف ویدئو مارکتینگ به این چند مورد محدود نیست. اما دیدن این چند مورد کمک میکند تا وقتی صحبت از «اهداف ویدئو مارکتینگ» میشود، تصویر شفافتری در ذهن شما شکل بگیرد.