آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

افزایش سرعت سایت و راه های آن

افزایش سرعت سایت یکی از مهمترین عوامل رضایت کاربر و افزایش رتبه سایت در گوگل است. در این مقاله بهترین راه های افزایش سرعت سایت را معرفی خواهیم کرد.

هیچ چیز مانند یک وب سایت کند ناامید کننده نیست. یک وب سایت با سرعت کم نه تنها برای کاربران ضرر ندارد بلکه برای دارندگان وب سایت نیز خسته کننده است. داشتن وب سایت این روزها نه تنها برای صاحبان مشاغل بلکه برای هر کسی که می خواهد اطلاعات مفیدی را با دنیا به اشتراک بگذارد یک امر ضروری است. اما یکی از مهمترین عوامل ایجاد وب سایت سرعت آن است. یک  آنالیز وب سایت  می تواند در افزایش سرعت سایت و روند صعودی آن موثر باشد.

چرا سرعت وب سایت شما مهم است؟

سرعت وب سایت می تواند یک وب سایت را بالا یا پایین کند. سرعت بر میزان بازدید ، بازدید سایت ، نرخ تبدیل ، فروش و مارک تجاری تأثیر بسزایی دارد. با بهبود سرعت سایت ، می توانید تجارت خود را بهبود بخشید و به ایجاد تجارت خود کمک کنید با عضویت در یک سایت آموزش سئو سایت وبین سئو . مطالعات نشان داده است:

47٪ از افراد انتظار دارند وب سایت در کمتر از دو ثانیه بارگیری شود. 

چهل درصد افراد می گویند اگر بارگیری بیش از سه ثانیه طول بکشد سایت را ترک می کنند.

بنابراین سرعت وب سایت در موفقیت شغلی شما نقش مهمی دارد. اگر می خواهید با این رقابت رقابت کنید ، باید سرعت سایت را در اولویت قرار دهید. با سرعت بخشیدن به وب سایت خود ، نه تنها از نظر میزان بازدید و نرخ تبدیل نتایج مثبتی خواهید گرفت ، بلکه تجارب بهتری را نیز برای بازدیدکنندگان خود ارائه خواهید داد. یک تجربه کاربری عالی ، کلید ایجاد یک پایگاه مشتری قوی است. ایجاد یک برند قدرتمند. مسئله سرعت سایت یکی از موارد فنی سئو است. با آموزش رایگان بهینه سازی سایت  که می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری در آن ها شرکت کنید؛ یک سئو کار حرفه ای بشویید.

    سرعت کم وب سایت منجر به از دست دادن بازدید کنندگان می شود:

در اینجا برخی از آمار مربوط به زمان بارگیری صفحه و رفتار کاربر وجود دارد:

بین سال های 2000 و 2016 ، میانگین توجه انسان از 12 به 8 ثانیه کاهش یافته است

47٪ از مصرف کنندگان انتظار دارند که یک صفحه وب در دو ثانیه یا کمتر بارگیری شود

40٪ کاربران وب سایتی را ترک می کنند که بارگیری آن بیش از سه ثانیه طول می کشد

79٪ خریدارانی که از عملکرد یک وب سایت ناراضی هستند ، احتمال بازگشت آنها کمتر است

یک ثانیه میزان تبدیل 7٪ ، بازدید صفحه 11٪ و رضایت مشتری 16٪ کاهش می یابد

اگرچه ممکن است این اعداد اصلا واقعی به نظر نرسند ، اما عواقب گسترده ای در دنیای واقعی دارند. به عنوان مثال ، پس از شتاب بخشیدن به صفحات Mozilla در 2.2 ثانیه ، مرورگر Firefox آن 60 میلیون بار سالانه (برای بارگیری وب سایت ها) را شاهد بود. در مثالی دیگر ، آمازون تخمین زد که کاهش یک ثانیه ای بارگذاری صفحه برای افزایش فروش سالانه خود 1.6 میلیارد دلار هزینه دارد.

اکنون همه ما وب سایت هایی به اندازه آمازون نداریم. با این حال ، کاملاً واضح است: در هنگام حفظ و تبدیل بازدیدکنندگان ، هر ثانیه بسیار ارزشمند خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد