آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

 ایمیل مارکتینگ چیست؟
بازاریابی از طریق ایمیل به روش ها و تکنیک هایی گفته می شود که از طریق ایمیل برای جذب بازدیدکننده و بازدید کننده استفاده می شود. در حقیقت ، این روش بازاریابی به عنوان روش بازاریابی مستقیم شناخته می شود که طی آن ما مستقیماً از مخاطبان خود می خواهیم که از تجارت ما بازدید کرده و محصولات و خدمات ما را مشاهده کنند. نکته مهم در مورد استفاده از بازاریابی از طریق ایمیل این است که هیچ واسطه ای در این روش وجود ندارد و ما با بازدید کنندگان یا مخاطبان خود در ارتباط مستقیم هستیم. بنابراین چگونگی انجام بازاریابی از این طریق بسیار مهم است و به رفتارها و برنامه های استراتژیک نیاز دارد.
بازاریابی ایمیل عمومی
در اینجا چند سوال در مورد بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد:
چگونه انجامش بدهیم؟
 آیا همه می توانند از این ابزار استفاده کنند؟
 آیا روش خاصی برای استفاده از این ابزار وجود دارد؟
آیا ROI برای روش های پولی مناسب است؟
پاسخ به هر یک از این سوالات نیاز به بررسی دقیق دارد.
ایمیل چیست؟
در پاسخ به این سوال که ایمیل چیست ، باید بگوییم که ایمیل ها ابزار الکترونیکی هستند که طیف وسیعی از اطلاعات از جمله اطلاعات خاص محصول ، تغییرات مربوط به سیاست ها و خط مشی های سازمان ، پیشنهادات حمل و نقل رایگان و موارد دیگر را برای برقراری ارتباط ارسال می کنند. بودن. بازاریابی از طریق ایمیل به استراتژی استفاده از ایمیل برای تبلیغ محصولات ، آموزش مشتریان و ارتقا customers فروش اشاره دارد.
با ارسال ایمیل های انبوه ، شرکت ها می توانند مشتریان خاصی را که به محصولات یا برنامه های خاص خود علاقه مند هستند ، هدف قرار دهند. همچنین امکان برقراری ارتباط سریع و فوری را فراهم می کند و به شرکت ها امکان می دهد تا از طریق ایمیل برای مشتریان ایمیل خود را دریافت کرده و به سرعت نتیجه بگیرند.
علاوه بر این ، بازاریابی از طریق ایمیل تأثیرات زیادی بر آگاهی از برند و وفاداری مشتری دارد. با برقراری ارتباط منظم با مشتریان خود ، آنها را ترغیب می کنید که با تجارت شما در ارتباط باشند و همچنین رابطه مستحکم تری با تجارت خود برقرار کنند.
 3 تأثیر بازاریابی از طریق ایمیل بر سئو
بازاریابی از طریق ایمیل بازدید فوری سایت را افزایش می دهد. با افزایش بازدید ، رتبه بندی سایت و سئو بسیار بهتر خواهد شد.
بازاریابی از طریق ایمیل اعتبار دامنه (DA) و اعتبار صفحه (PA) را افزایش می دهد.
بازاریابی از طریق ایمیل میزان تعامل کاربر با سایت و محتوای سایت را افزایش می دهد. موتور جستجوی گوگل تأکید زیادی بر تعامل کاربر با سایت دارد و به سایتهایی که سطح تعامل کاربر بالایی دارند امتیازات ویژه ای می دهد.
بازاریابی از طریق ایمیل و بازگشت سرمایه
اهمیت بازاریابی از طریق ایمیل چیست؟
ایمیل مارکتینگ در واقع هدف قرار دادن مشتری بالقوه یا واقعی از طریق ایمیل است. از ایمیل مارکتینگ اغلب می توان برای تحت تأثیر قرار دادن مشتری با استفاده از داده کاوی استفاده کرد. به طور کلی ، بازاریابی از طریق ایمیل یک شکل تکامل یافته بازاریابی دیجیتال است ، یک شکل سنتی بازاریابی پستی.
انواع ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ
با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید وب سایت ها و منابع مختلفی را پیدا کنید که هرکدام انواع مختلف بازاریابی از طریق ایمیل را به روشی خاص ارائه می دهند. برخی لیست 12 ماده ای را ارائه می دهند و برخی دیگر لیست 16 ماده ای را برای اکثر انواع ارائه می دهند که اکثر آنها تکراری و حاشیه ای هستند. با توجه به تجربه قبلی و همچنین تجربه ما در زمینه بازاریابی از طریق ایمیل ، انواع مختلف این روش ها را به 6 گروه تقسیم کرده ایم:

خبرنامه های الکترونیکی: این ایمیل ها اخبار کوتاه شامل پیام های تبلیغاتی است که شرکت ها برای مخاطبان خود ارسال می کنند ، بنابراین با آنها ارتباط برقرار می کنند.
ایمیل های حامی مالی: این نوع ایمیل بیشترین کاربرد را برای مشاغلی دارد که هنوز جامعه هدف خود را تشکیل نداده اند و به دنبال جذب بازدید کننده و مشتری بیشتر هستند. این ایمیل ها اطلاعاتی را در مورد ویژگی ها ، محصولات و خدمات این شرکت ارائه می دهند تا بازدید کنندگان بیشتری را به کسب و کار شما جذب کنند.

ایمیل های اختصاصی: ما همچنین می توانیم از نام ایمیل های ویژه برای آنها استفاده کنیم و اینها ایمیل هایی هستند که بطور خاص برای یک موضوع خاص یا یک هدف خاص برای کاربران ارسال می شوند. به عنوان مثال ، یک تجارت می تواند از طریق ایمیل خصوصی ، تخفیف های ماهانه یا سالانه را به مشترکان خود اطلاع دهد.

ایمیل های خلاصه - این ایمیل ها تقریباً مانند ایمیل های خبری هستند ، اما به طور کلی اطلاعاتی در مورد فعالیت ها و خدمات شرکت ها ارائه می دهند که در گذشته انجام شده اند و در ماه های آینده انجام می شوند. در واقع ، این ایمیل ها کاربران را از فعالیت شرکت ها مطلع می کند.

ایمیل های فراملی: این نوع ایمیل به تبادل اطلاعات بین شرکت ها و کاربران اختصاص دارد. به عنوان مثال ، هنگامی که به عنوان مشترک در یک خبرنامه ثبت نام می کنید یا فرم عضویت وب سایت را پر می کنید ، این ایمیل های مبادله ای هستند که نحوه ثبت نام و نحوه ادامه کار را به شما اطلاع می دهند. برخی از وب سایت ها ایمیل های خوشامدگویی را جداگانه طبقه بندی می کنند ، در حالی که آنها در ایمیل های مبادله ای نیز گنجانده شده اند.

ایمیل های تشویق : این روش بازاریابی از طریق ایمیل را می توان گام بعدی استفاده از ایمیل های تبلیغاتی یا حمایت مالی دانست. در واقع ، شما بازدیدکنندگان و بازدیدکنندگان مورد نظر خود را قبلاً جذب کرده اید و اکنون این کاربران به عنوان مشترکان وب سایت شما شناخته می شوند. در این مرحله ، به سراغ نامه های الکترونیکی پرورش مخاطبان رفته و سعی خواهید کرد پیشنهادهایی را به آنها ارائه دهید که شرایط را برای تبدیل آنها به مشتری فراهم کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد