آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

استراتژی عالی برای حفظ مشتری

قسمت اول: جذب مشتری

مهم نیست که شغل شما چیست و چگونه با مخاطب ارتباط برقرار می کنید. خواه تجارت مدرن باشد یا سنتی ، بازاریابی تجارت با مشتری (2C) یا بازاریابی تجارت با کسب و کار (2) ، تجارت شما اولین قانون و در واقع اولین عامل حیاتی شما در جذب مشتری است.

در واقع ، این اولین و مهمترین اقدامی است که یک تجارت می تواند برای شروع سود خود انجام دهد. برای جلب مشتریان جدید و سوق دادن آنها به سمت محصولات و خدمات شما ، وظایف ، استراتژی ها و تکنیک های مختلفی وجود دارد که بسته به نوع تجارت شما باید به درستی اجرا شود.

به عنوان مثال ، بسیاری از شرکت ها ، فروشگاه ها و حتی فریلنسرها با تخفیف های ویژه شروع به کار می کنند تا مردم را به مشتری خود ترغیب کنند. بسیاری از این شرکت ها موفق شدند به همین روش خود را به مخاطبان معرفی کنند و سپس درصد زیادی از این افراد را به مشتریانی ثابت و وفادار تبدیل کنند.

بنابراین فراموش نکنید که اولین رمز موفقیت شما جلب توجه مخاطب ، ترغیب آنها برای آشنایی با محصولات و در نهایت خرید از شماست. بسته به ماهیت تجارت خود ، ممکن است لازم باشد راهی پیدا کنید تا اولین قدم را برای پیشرفت بردارید. برای دیده شدن و شناخته شدن در بین ده ها ، صدها و شاید هزاران رقبایی که در زمینه شما فعالیت می کنند ، باید از یک حرکت قدرتمند استفاده کنید و مطمئناً روشی که ما به شما داده ایم یکی از این روش هاست.

قسمت دوم: حفظ مشتری

همانطور که گفته شد ، اولین قسمت موفقیت در تجارت امروز ، به ویژه تجارت آنلاین ، یافتن راهی برای معرفی خود به مخاطبان و تبدیل آنها به مشتری است. اما این تنها نیمی از جنگ است و همانطور که قبلاً ذکر شد ، بسیاری از شرکت ها به آن راضی هستند و تمام توجه ، انرژی و پول خود را صرف آن می کنند. با این حال ، قسمت دوم که ما در این بخش توضیح می دهیم ، بخش مهمی از یک تجارت پر رونق است و شاید حتی بخشی مهمتر از چالش جذب مشتری.

این بخشی از حفظ مشتری پس از اولین خرید شما است. در واقع ، شما باید یک برنامه مشخص و استراتژی های مختلف داشته باشید تا مشتریانی که یک بار از شما خرید کرده اند را متقاعد کنید که بیشتر بخرند. این مشکل تبدیل مشتری به مشتری عادی یا وفادار است که قبلاً در بسیاری از مقالات مدیر عامل شرکت به آن اشاره کردیم.

اگر روی حفظ مشتری و تشویق آنها برای تبدیل شدن به مشتری همیشگی خود متمرکز هستید ، مطمئن باشید که مهمترین قدم ممکن را برای موفقیت برداشته اید. دلایل زیادی برای این ادعا وجود دارد و شاید موارد زیر برخی از مهمترین آنها باشد:

مشتریان وفادار ارزش واقعی برند ، محصولات و کیفیت کار شما را درک می کنند و نیازی نیست که خود را به آنها ثابت کنید. در نتیجه نیازی به صرف وقت و هزینه برای اقناع این افراد نیست.

مشتریانی که مشتری تکراری می شوند به طور خودکار قسمت قابل توجهی از درآمد شما را برای شما به ارمغان می آورند و این به شما کمک می کند تا نگرانی کمتری در مورد فروش بیشتر داشته باشید.

مشتریان وفادار بهترین و موثرترین تبلیغات برای شما خواهند بود. بزرگترین شرکتهای جهان مشتریان عادی خود را بهترین دارایی خود می دانند ، زیرا تأثیر تبلیغات از یک مشتری به مشتری دیگر دهها یا حتی صدها برابر بیشتر از تبلیغات معمولی است. زیرا در این حالت دروغ ، اغراق و تلاش برای جلب توجه متقلبانه عملاً بی فایده است.

مشتریان واقعی و وفادار بهترین پیشنهادات و انتقادات عملی را برای شما ارسال می کنند. هر چقدر هم که حرفه ای باشید ، هرگز نمی توانید محصولات و تجارت خود را از دید مشتری و یک فرد خارجی تجزیه و تحلیل کنید. این مخصوص مشتریان است. مشتری های عادی ، خواه محصول را دوست داشته باشند یا نه ، یا خرید می کنند یا از فروشگاه خارج می شوند و معمولاً خبری از انتقاد یا پیشنهاد شما نیست. برعکس ، یک مشتری وفادار و یک مخاطب وفادار ، از آنجا که پیشرفت شما به معنای شانس بیشتری برای خرید محصولات یا خدمات بهتر برای مشتریان است ، چنین افرادی همیشه با دقت و توجه زیادی به نقاط قوت و ضعف شما تلاش می کنند. اگر در جریان نیستید به شما اطلاع می دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد