آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

تغییر نام تجاری چیست و اصول آن چیست؟

مارک چیست؟

قبل از اینکه به مفهوم برندسازی مجدد بپردازیم ، باید بدانیم که مارک تجاری چیست. آیا فقط ایجاد آرم و نام برای کارگروه است؟ پاسخ این سوال منفی است. یک مارک تجاری شامل تمام خصوصیات ، احساسات ، مفاهیم و خدماتی است که یک گروه کاری به خود اختصاص می دهد و در مشتریان و کاربران خود ایجاد می کند. این گروه کاری ممکن است شامل تولید ، ارائه خدمات ، فروش و غیره باشد.

یک برند باید بتواند ایده ها و خاطرات خوبی را در ذهن مشتریان و کاربران خود ایجاد کند. این باید بزرگترین تبلیغ در گروه شما باشد. رنگ ، طرح کارت ویزیت ، طرح ، صدا ، شکل تبلیغات و شعارهای آنها ملموس ترین مواردی است که از هر مارکی به یاد می آورید ، اما مفهوم برند را کامل نمی کنند. احساسی که برند شما در مشتری ایجاد می کند ، رفتارهای هر برند در مقابل مسئولیت های مختلف اجتماعی و هر مسئله دیگری که در رابطه با احساسات و رفتار برند شما باشد ، در برندسازی تأثیرگذار خواهد بود.

تغییر نام تجاری چیست؟

اکنون که مفهوم مارک تجاری را شناختیم ، وقت آن است که بفهمیم دقیقاً برندسازی چیست و به چه کار می آید. تغییر نام تجاری یا بازسازی یک نام تجاری از نام آن مشخص است. هر کاری که دارندگان برند برای تغییر و البته ساختن برند خود انجام می دهند ، به معنای بازسازی آن است.

این تغییرات ممکن است مربوط به مواردی مانند رنگ ، آرم ، شعار تبلیغاتی ، واحدهای مختلف سازمانی ، طراحی مجدد وب سایت ، طراحی مجدد بسته بندی ، تغییر م componentلفه های بصری یا صوتی و غیره باشد. هنگام نام تجاری جدید ، صاحبان نام تجاری متوجه نقص یا ضعف در یک یا چند قسمت از مارک تجاری خود می شوند و به دنبال تغییر و بهبود آن هستند.

 چه زمانی نیاز به تغییر نام تجاری است؟

اکنون ، ممکن است از خود بپرسید که کدام مارک ها و شرکت ها نیاز به تغییر نام تجاری دارند؟ چه علامتی برای برند شما خواهد بود که باید به دنبال تغییر در نام تجاری و فعالیت های حرفه ای خود باشید؟

به طور کلی ، باید به شما بگوییم که تغییر ساختار نام تجاری دارای دو دلیل اصلی پیچیده داخلی و خارجی است.

1. نام تجاری اولیه ضعیف یا تغییرات داخلی در سازمان.

صاحبان نام تجاری ممکن است هنگام شروع کار خود و غرق شدن در دنیای پرسش و نگرانی ، توجه زیادی به مارک تجاری نداشته باشند. ممکن است مارک تجاری آنها برای مشاغل کوچک نیز مناسب باشد و هرچه تجارت آنها رشد کند ، ممکن است نیاز باشد برند آن تغییر کند.

2. تغییر شرایط خارجی و رقابت

تصور کنید که ویژگی دیگری که ده سال پیش برای مارک تجاری استفاده کرده اید دیگر مزیت مهمی برای محصول یا خدمات شما نیست. رقبا هر روز رشد می کنند و بر مخاطبان شما تأثیر می گذارند و شما نمی دانید چرا تجارت شما نه تنها رشد نمی کند ، بلکه وضعیت شما روز به روز بدتر می شود! این جایی است که شما باید برند خود را از نو بسازید تا مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار داده و در رقابت باقی بمانید!

چه عواملی منجر به تغییر نام تجاری می شود؟

در بخش قبلی ، ما در مورد دو عامل مهم تغییر نام تجاری بیشتر یاد گرفتیم و متوجه شدیم که این دو عامل می توانند همزمان خارجی ، داخلی یا هر دو باشند. در این بخش ، ما می خواهیم دقت بیشتری داشته باشیم و با جزئیات بیشتر به شما بگوییم چه عواملی شرکت و برند را مجبور به بازسازی می کند.

نام تجاری شما به یاد ماندنی و محبوب نیست

یکی از مهمترین فاکتورهای یک برند خوب محبوبیت آن است تا مخاطبان و مردم به راحتی آن را به خاطر بسپارند. شما ممکن است در زمینه لوازم خانگی کار کنید و در نظرسنجی خود از مردم بخواهید مارک هایی را که در این زمینه به ذهن شما خطور می کند نام ببرند. اگر نام شما در این لیست رنگارنگ نیست ، ممکن است نیاز باشد نام تجاری شما تغییر نام یابد زیرا جایی در حافظه مردم ندارد!

مارک شما منحصر به فرد نیست

اگر نام تجاری شما عملکرد خاصی دارد ، باید با مشکل موجود در تبلیغ خود سازگار شوید و حتماً آن را در مارک تجاری خود بگنجانید. اگر از زمان شروع رویداد تاکنون به این مسئله توجه نکرده اید یا اخیراً ویژگی جدیدی در محصول خود پیدا کرده اید که باید مارک تجاری داشته باشد ، مارک تجاری جدید را از امروز به فردا موکول نکنید!

تغییر زیبایی

هنگام طراحی مارک و آرم برای یک شرکت ، یکی از مهمترین عوامل خلاقیت و توجه به عناصر زیبایی است. شما ممکن است چند سال پیش یک آرم زیبا و خلاقانه طراحی کرده باشید ، اما با گذشت زمان و تغییر زیبایی شناسی ، باید دوباره آن را بازسازی کنید.

اصول و مراحل موفقیت در بازسازی برند

همانطور که برند سازی موفق می تواند تجارت شما را رشد داده و رشد دهد ، برندسازی اشتباه نیز می تواند شما را برای همیشه از رقابت دور کند. بنابراین قبل از اقدام به این کار ، همه موارد را وزن کنید و ابتدا مطمئن شوید که تنها راه حل بازسازی نام تجاری است. زیرا گاهی اوقات با تغییر در نحوه بازاریابی یا عرضه محصولات یا سایر محصولات ، مشکلات برطرف می شوند.

طراحی مجدد نام تجاری می تواند از کوچکترین کارها مانند تغییر رنگ آرم تا بزرگترین استراتژیهای سازمانی باشد. در هر یک از موارد ذکر شده ، اصول و مراحل این اقدام وجود دارد که مورد توجه قرار نمی گیرد و می تواند یک خطر عمده برای برند و شرکت باشد. در ادامه با این اصول بیشتر آشنا می شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد