آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

5 نکته مهم در بازاریابی از طریق ایمیل

1- به صلاحدید کاربران توجه کنید

با ارسال نامه الکترونیکی ، کاربران می توانند در صورت عدم تمایل به دریافت ایمیل های خود ، اشتراک خود را به راحتی لغو کنند. توصیه می شود در پایان هر ایمیل اشتراکتان را لغو کنید تا هرچه آسانتر شود. این نه تنها اشتراکت را افزایش می دهد ، بلکه به کاربران این رضایت را می دهد که دیگر نمی توانند ایمیل های خود را در صورت تمایل دریافت کنند و اگر ایمیل آنها برای آنها ارسال شود ، انتخاب آنهاست ، احساس خوبی را در مخاطب ایجاد می کند که باعث کاهش میل می شود . اشتراک لغو تماس نخواهد شد.

2- عنوان ایمیل باید مربوط به محتوای آن باشد

ایمیل هایی که عنوان جعلی دارند تا میزان باز بودن ایمیل ها را افزایش دهند ، از نظر گیرنده احساس خوبی ندارند و حس فریبکاری را به شما منتقل می کنند ، حتما سعی کنید عنوان ایمیل را انتخاب کنید تا کاملاً با محتوای شما مرتبط باشد. می توانید از عناوین جذاب استفاده کنید که احساس فوریت یا پیشنهاد بسیار خوبی را برانگیخته است ، اما باید کاملاً با محتوای ایمیل سازگار باشد.

3- روش و برنامه ریزی برای ارسال ایمیل وجود دارد

زیاده روی در ارسال ایمیل یا ارسال فواصل طولانی می تواند برای شما ضرر داشته باشد ، اگر پیام های مکرر دارید ، گیرنده را خسته می کنید و اگر پیام های طولانی دارید فراموش می شوید.

4. فقط ایمیل های فروش را ارسال نکنید

هر خدماتی که ارائه دهید قطعاً شامل خدمات و اخبار رایگان درباره مجموعه شما خواهد بود که مخاطبان شما را مجذوب خود می کند. تمام پیشنهادات ارسال ایمیل برای فروش یا تبلیغ خدمات شما باعث می شود مخاطب شما فکر کند شما فروشنده ای هستید که فقط به علایق خود اهمیت می دهد. به تنهایی ، بهتر است بین ارسال ایمیل های فروش و ایمیل های سرویس رایگان تعادل ایجاد کنید تا تمایل کاربران برای باز کردن ایمیل خود افزایش یابد.

5- اگر ایمیل تبلیغاتی ارسال می کنید ، باید مربوط به حوزه فعالیت شما باشد

ارسال ایمیل های تبلیغاتی مربوط به مجموعه های دیگر ، اگرچه زمان می تواند برای شما بسیار مفید باشد ، داشتن پایگاه داده یک مزیت است و بسیاری از افراد می خواهند خدمات خود را به مخاطبین شما معرفی کنند ، اما در زمینه های مربوط به ارسال ایمیل تبلیغاتی برای مخاطبان خود باشید ، مطمئن شوید که برای مخاطبان شما جذاب است و اعتماد مخاطب به شما را از بین نمی برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد