آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

الگوریتم پاندا چیست؟ نکات کامل برای الگوریتم Google Panda!

الگوریتم پاندا چیست؟ نکات کامل برای الگوریتم Google Panda!

Panda نام رسمی الگوریتم گوگل است که برای مبارزه با محتوای کوتاه و بی کیفیت ایجاد شده است. این الگوریتم شانس نمایش محتوای بی کیفیت ، کوتاه و بی ارزش در نتایج جستجو را کاهش می دهد و به محتوای با کیفیت ، جذاب و منحصر به فرد مکان بهتری در نتایج جستجو می دهد.

الگوریتم پاندا زمانی راه اندازی شد که کاربران از گسترش محتوای بی فایده و هرزنامه در نتایج جستجو شکایت داشتند.

با معرفی این الگوریتم ، گوگل استانداردی را برای طبقه بندی کیفیت صفحات منتشر کرد. این معیار کیفیت بر اساس رضایت کاربر در نظر گرفته شد و به سرعت به یکی از عوامل اصلی در رتبه بندی نتایج جستجو تبدیل شد.

با معرفی الگوریتم پاندا ، وب سایت هایی که در معرض جریمه محتوای بی کیفیت قرار داشتند ، با افزودن محتوای با کیفیت ، حذف کلمات زائد و بهبود تجربه کاربر و خوانایی محتوای صفحه ، صفحات آن را اصلاح و بازسازی کردند.

چرا الگوریتم پاندا ایجاد شد؟

در سال 2010 ، موتور جستجوی گوگل یک بحران جدی را پشت سر گذاشت. این بحران اساسی ناشی از افزایش محتوای بی کیفیت و افت شدید کیفیت نتایج جستجو بود. این بحران چالش بزرگی برای مدل کسب و کار گوگل در رضایت مشتری از نتایج جستجو به وجود آورد.

به دنبال این مسائل ، usiness Insider در سال 2011 عنوان خود را منتشر کرد که باعث شد Google احساس تهدید بزرگی کند:

بدون شک استفاده از چنین نام هایی در روزنامه های معتبر تهدیدی جدی برای گوگل محسوب می شود و بر اعتبار و سهام شرکت تأثیر منفی می گذارد. در پایان اما زنگ هشدار خاموش شد و گوگل الگوریتم Panda را معرفی کرد.

 

به روزرسانی های الگوریتم Google Panda

اولین نسخه الگوریتم Google Panda در 23 فوریه 2011 منتشر شد.

 

روز بعد ، 24 فوریه ، گوگل یک پست وبلاگ در مورد الگوریتم پاندا ارسال کرد.

وبلاگ رسمی Google: یافتن سایت های بهتر

سلام ، ما نقل مکان کردیم برای آخرین اخبار و مقالات از وبلاگ رسمی Google ، از کلمه کلیدی دیدن کنید. اطلاعات کارمندان Google درباره محصولات ، فناوری و فرهنگ Google Fi ما.

 وی توضیح داد که برای بهبود وضعیت نتایج جستجو ، یک الگوریتم مهم و بزرگ منتشر کرد و این الگوریتم منجر به تغییرات قابل توجهی در 11.8٪ از نتایج جستجو شد. موارد زیر بخش مهمی از متن این پست وبلاگ است:

"این به روز رسانی به دنبال افت در رتبه بندی وب سایت های دارای محتوای بی کیفیت است ، محتوای آنها به مخاطب ارزش نمی دهد ، محتوای آنها از سایت های دیگر کپی می شود ، یا محتوای آنها بی فایده و غیر قابل استفاده است." در عین حال ، این الگوریتم رتبه بندی وب سایت های با کیفیت را بهبود می بخشد. سایت ها و سایت هایی که از محتوای اصلی ، با کیفیت ، منحصر به فرد ، مفید و تحقیقاتی در وب سایت های خود استفاده می کنند در بهترین رتبه بندی قرار می گیرند. "

پانداها را از پرداخت جریمه معاف کنید ؛ هزینه های سنگین باعث عصبانیت پانداها می شود

اگر الگوریتم پاندا برای وب سایت شما مضر است ، اصلاح آن بسیار دشوار خواهد بود. تا زمانی که این الگوریتم می تواند عملکرد وب سایت را در محتوای با کیفیت بالا بهبود بخشد ، بهترین راه حل تولید محتوای جدید منحصر به فرد و بهبود کیفیت محتوای منتشر شده قبلی است.

در ابتدا ، برخی از وب سایت های جریمه شده با ادغام و ادغام محتوای صفحات با موضوعات مشابه ، صفحات جدیدی ایجاد کردند. علاوه بر این ، با ویرایش مطالب و ساختار این صفحات ، آنها از نظر بازگرداندن رتبه بندی و حذف جریمه ها عملکرد خوبی داشتند.

 

در طول سال ها ، الگوریتم Panda بسیار تغییر کرده است. ابتدا الگوریتم کیفیت کل وب سایت و مطالب موجود در همه صفحات را بررسی کرد اما سپس توجه خود را به هر صفحه وب سایت معطوف کرد.

 

Panda ممکن است فقط یک یا چند صفحه در نتایج جستجوی Google را از وب سایت شما حذف کند ، اما اگر Panda تعداد زیادی از صفحات را جریمه کند ، تمام صفحات وب سایت شما کاهش می یابد.

 

وب سایت من توسط الگوریتم Panda مجازات شده است ، چه کاری باید انجام دهم؟

اگر وب سایت شما توسط الگوریتم Panda مجازات شده است و مطمئن هستید که این افت به همین دلیل است ، پس برای خلاص شدن از آن به یک فرآیند پیچیده نیاز خواهید داشت. اولین قدم این است که تعیین کنید سایت ارزش صرف وقت و هزینه دارد یا خیر.

وب سایت هایی که محتوای بی ارزشی ارسال می کنند به دو دسته اصلی تقسیم می شوند. دسته اول کسانی هستند که علاوه بر محتوای خاص و ارزشمندشان ، تعداد زیادی مقاله یا خبر از سایت های دیگر را نیز جمع آوری کرده و در سایت های خود منتشر می کنند. دسته دوم سایتهایی هستند که هیچ محتوای با ارزشی در سایت ندارند ، پس از همه آنها به صورت دستی یا خودکار از سایتهای دیگر جمع آوری می شوند.

اگر در دسته اول قرار می گیرید ؛ توصیه می کنیم صفحات زائد و محتوای کم ارزش را از وب سایت خود حذف کنید و از ابزار "حذف URL" در کنسول جستجوی Google استفاده کنید

 آنها را از نتایج جستجو حذف کنید. اگر وب سایت شما در این گروه قرار می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد