آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

LinkedIn چیست؟

LinkedIn بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه ای مایکروسافت در اینترنت است. برای یافتن شغل مناسب یا کارآموزی ، ارتباط با مدیران و کارشناسان بازرگانی و تقویت روابط حرفه ای خود می توانید از LinkedIn استفاده کنید. یادگیری مهارت های مختلف یکی دیگر از ویژگی های این شبکه اجتماعی است و امروزه بسیاری از افراد سعی می کنند با آموزش نحوه کار با LinkedIn به خوبی یاد بگیرند و آموزش دهند.

این شبکه اجتماعی رایگان است ، اما سطح دسترسی به LinkedIn Premium نیز وجود دارد که توابع و قابلیت های خاصی را برای شما امکان پذیر می کند. برخی از مهمترین تفاوتهای نسخه پولی LinkedIn و نسخه رایگان آن ، امکان برگزاری کلاسها و سمینارهای آنلاین است. برای آشنایی بیشتر با این سطح دسترسی ، در مقاله آموزش LinkedIn ، هر یک را جداگانه بررسی خواهیم کرد.

 

چندین روش برای دسترسی به LinkedIn

LinkedIn ، مانند سایر شبکه های اجتماعی ، روش های زیادی را برای بهره گیری بیشتر از آن ارائه می دهد. به روش های زیر می توانید وارد این فضا شوید:

برنامه موبایل LinkedIn

مرورگر موبایل و ورود به سایت LinkedIn

مرورگر ویندوز برای دسترسی به LinkedIn از طریق یک لپ تاپ

حساب LinkedIn چه کاربردی دارد؟

اکنون که شما درک اساسی از LinkedIn دارید ، می خواهیم کمی بیشتر در مورد مزایای LinkedIn صحبت کنیم. این شبکه اجتماعی اصولی نیز دارد که هنگام ایجاد حساب LinkedIn و ایجاد حساب کاربری در این شبکه اجتماعی باید به آنها توجه کنید. LinkedIn شباهت زیادی به Facebook دارد و اگر با این فضا کار کرده باشید ، کنار آمدن با LinkedIn برای شما راحت تر خواهد بود. در LinkedIn می توانید با دوستان خود در ارتباط باشید ، پست کنید ، به روزرسانی کنید ، پیوندهایی ارسال کنید و پیام های خصوصی برای دوستان خود ارسال کنید.

 

ارزش این ویژگی ها چقدر است؟

 

چه کسانی معمولاً از LinkedIn استفاده می کنند؟

 

شما می توانید با ارسال مشخصات و سوابق کاری خود و همچنین اطلاعاتی در مورد مهارت ها و شرح مشاغلی که شروع کرده اید ، یک رزومه قوی تهیه کنید. بسیاری از کاربران LinkedIn پیوند حساب خود را برای استخدام در شرکت های مختلف به مدیران ارسال می کنند و حتی قراردادهای جدیدی را برای پروژه های مختلف امضا می کنند.

 

البته استفاده از این ویژگی LinkedIn هنوز در ایران جلب نشده است. دلیل اصلی این امر این است که برخی هنوز نمی دانند LinkedIn چیست یا محتوای جدی در قالب یادگیری LinkedIn وجود ندارد.

شرایط و موارد برجسته در شبکه اجتماعی LinkedIn

هنگام آموزش LinkedIn ، ابتدا باید با اصطلاحات و اصطلاحات رایج در این شبکه اجتماعی آشنا شوید:

سطح 1 ، سطح 2 و سطح 3: اعضا را می توان با توجه به نوع ارتباطی که با کاربر دارید ، در این سطح قرار دهید. به این سطوح "اتصالات درجه" گفته می شود ، به عنوان مثال اعضایی که مستقیماً با آنها ارتباط برقرار می کنید اعضای درجه یک محسوب می شوند.

 

Inbox: این اصطلاح به صندوق ورودی یک صفحه گفته می شود که همان صندوق ورودی یک ایمیل است. این صندوق پیام های خصوصی شما را نمایش می دهد ، دقیقاً مانند قسمت مستقیم در اینستاگرام ، این پیام ها توسط سایر اعضای LinkedIn برای شما ارسال می شود.

 

مقدمه: این اصطلاح به ارتباط با شخصی که قصد ارتباط با او را دارید گفته می شود. شما باید توصیه نامه ها را برای آنها ارسال کنید تا با افراد یا شرکت ها تماس بگیرند. این نمایه ها مانند نامه های توصیه شده به شما هستند.

 

دعوت: اگر می خواهید از افرادی که حساب LinkedIn ندارند دعوت کنید که به این شبکه اجتماعی بپیوندند از این اصطلاح استفاده کنید.

 

ذکر: در LinkedIn (مانند اینستاگرام) می توانید از شخصی که می خواهید او را مطلع یا ارسال کنید نام ببرید.

 

شبکه: حسابی که ایجاد می کنید باید دارای شبکه ای متشکل از اعضای کلاس 1 تا 3 شما باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد