آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

دکور اتاق و چیدمان میز و کمد

مهمترین هدف تنظیم کمد لباس نه تنها برای دستیابی به کمد لباس شسته و رفته و تمیز است، مهمترین چیز این است که سفارش را حفظ کنید. ما باید از ترفندهایی استفاده کنیم که در فرایند استخراج لباس از گنجه و اضافه کردن پایین، هنوز شسته و رفته و قابل دسترس است.

چه کاری باید انجام دهیم تا یک کمد لباس معمولی داشته باشیم:

دسته بندی لباس

برنامه بر اساس اولویت استفاده

برنامه بر اساس ارتفاع

برنامه مبتنی بر رنگ

بین لباس های پوشیده شده و کشف شده متفاوت است

تمیز کردن گنجه در فواصل منظم

از ترفند عمودی ترتیب در کمد لباس استفاده کنید

کمک از فضاهای جانبی

جداسازی لباس های تاشو و حلق آویز

دسته بندی لباس

یکی از اصول تنظیم لباس در گنجه، تنظیم لباس با توجه به دسته بندی است. همه ما لباس های مختلفی داریم، از لباس های راحت، از لباس های راحت خانه به لباس برای سرگرمی، کار، ورزش و ...، که هر کدام یک نوع متفاوت است! دسته بندی لباس نه تنها به کمد لباس عمومی کمک می کند، بلکه کمک می کند تا بدانید که چه نوع لباس هایی که ما داریم، و چه نوع لباس هایی که کمتر داریم. چند تی شرت سیاه و سفید واقعا نیاز دارید؟ طبقه بندی لباس نیز یک فرصت خوب برای خلاص شدن از لباس های بی فایده، اما چسبنده است. بنابراین به تقسیم لباس، شلوار، کت، کت، پیراهن، بلوز و ... در این مورد، هنگامی که شما به گنجه خود نگاه کنید، به سرعت گزینه های مناسب را پیدا خواهید کرد.

چقدر گنجه شما، جریان هوا بهتر است، و در نتیجه، آن را پاک کننده و تبریک و بوی خوب خواهد بود.

ویرایش لباس پس از استفاده از اولویت

لباس هایی که ما هر روز استفاده می کنیم، به عنوان مثال، برای زنان، کت، شفت یا شفت از جمله مواردی که آنها در هر خروجی از خانه نیاز دارند، وجود دارد، بنابراین بهتر است برای این لباس ها بخشی از گنجه که دسترسی سریع داشته باشد بهتر است. و آنها سبک تر هستندحزب لباس، که برای موارد خاص مورد نیاز است می تواند در بخش های انتخابی گنجه باشد، زیرا ما مجبور نیستیم در هر زمان به آنها دسترسی داشته باشیم.

اگر شما یک لباس دارید که در 12 ماه گذشته پوشیده شده اید، باید قطعا آن را اهدا کنید.

ویرایش لباس بر اساس ارتفاع

یک ترفند برای تنظیم کمد لباس، ترتیب دادن لباس با توجه به ارتفاع است. این باعث می شود که بطری های کمپانی شما قابل مشاهده باشد و بتواند از آنها بیشتر استفاده کند. اگر لباس بر اساس ارتفاع نیست، شما تقریبا هیچ فضای خالی نخواهید داشت، و این یک مشکل بزرگ برای اتاق های کوچک است.

ویرایش لباس بر اساس رنگ

به ویژه برای دکوراسیون دختران اتاق خواب، یک ترفند جالب این است که کمد لباس را ترتیب دهید، بر روی لباس بر اساس رنگ انجام می شود. این باعث افزایش جذابیت لباس می شود و به ما احساس خوبی در مورد لباس هایی می دهد.

تمایز بین پوشیدن و آشکار کردن لباس

یکی از چیزهای بزرگ که می تواند در تقریبا هر کمد لباس انجام شود، این است که بین لباس های به خوبی لباس پوشیدنی و به خوبی مراقبت شود که بسیار مفید است در حفظ شما شسته و رفته و تمیز است. شما می توانید یک قانون برای کمد لباس خود، لباسی با آویزان روبرو، لباس های تمیز، چوب لباسی با آویزان روبرو، لباس پوشیدن.

تمیز کردن کمد لباس در فواصل منظم

مطمئن باشید که سعی کنید به طور کامل خالی کنید و تمام کابینت ها و کشو ها را دوباره مرتب کنید حداقل دو بار در سال، شما خواهید دید که لباس های بسیاری وجود دارد که حتی به یاد نمی آورم. بنابراین، شما می توانید آنها را تمیز و شسته و رفته، به طوری که شما فضای بیشتری و کمک کمی به دیگران.

ترفند عمودی را در یک کمد لباس بردارید

بخش های مختلفی وجود دارد که به شما امکان می دهد از گنجه فضایی در ارتفاع استفاده کنید.می توانید از فضایی برای کفش یا کیف یا کشوهای پلاستیکی کوچک برای لباس زیر یا جوراب، کمربند، کراوات و … استفاده کنید.

چوب لباسی مناسب را انتخاب کنید

شاید ساده به نظر برسد، اما وقتی نوبت به مرتب کردن کمد می رسد، چوب لباسی های نازک بهترین دوست شما هستند. آنها فضای کمی را اشغال می کنند و به راحتی به سمت پادشاه حرکت می کنند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد