آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

عوامل اصلی که منجر به افتادگی سینه می شوند

 سینه های خوش فرم، نگرانی اصلی زنان پس از سن یا حتی در سن جوان است، به خصوص پس از تولد نوزاد و تغذیه با شیر مادر شروع می شود.

  واقعیت این است که برخی از قفسه سینه آرام را نمی توان جلوگیری کرد. داشتن فرزند، تغذیه با شیر مادر و پیری، کشش کلاژن، بافت همبند زیر پوست را کاهش می دهد و سینه را از بین می برد. این را می توان با ژنتیک خود متصل کرد. اگر مادر شما یک سینه آرام داشته باشد، شما نیز در معرض آن قرار گرفته اید.

بسیاری از عادت های شما که ممکن است به نظر می رسد با سینه های آرام ارتباطی نداشته باشد، می تواند با آن ارتباط برقرار کند. بنابراین، اگر از این عادت ها اجتناب کنید، شکل پستان شما بهتر خواهد شد. همچنین شایان ذکر است که مطالعه جدید UCLA نشان داد که بافت پستان دو تا سه سال سریعتر از سایر بافت ها در بدن است.

وزن بیش از حد که بالا و پایین می رود

لازم به ذکر است که هیچ مشکلی صعود و کاهش وزن تا 4-5 کیلوگرم وجود ندارد، اما کاهش و تشدید رژیم غذایی، که باعث افزایش وزن تا 10-15 کیلوگرم می شود، مطمئنا نمی تواند بر سینه های شما تاثیر بگذارد. هر بار که وزن خود را دریافت می کنید یا از دست می دهید، بافت قفسه سینه آرام است.

 ساخت آرامش

دلایل سینه های آرام

سیگار کشیدن

شما باید بدانید که نه قفسه سینه از آسیب های سیگار کشیدن است. سیگار کشیدن هر مقدار سیگار را کاهش می دهد و پوست را با کاهش مصرف خون در پوست کاهش می دهد.

از کرم خورشید استفاده نکنید

 قرار گرفتن در معرض پوست اشعه های UV بدون یک کرم محافظ محافظ می تواند باعث بروز زودرس پوست شود و با کشیدن کلاژن و آسیب پوست، سینه های شما همان اثر را داشته باشند.از سوتین های تنگ استفاده نکنید

 چه سوتین پهنی که معمولا می پوشید و چه سوتین ورزشی، اگر سینه های شما به خوبی نگهداری نشود، ترک خواهند خورد. هر چه سینه ها بیشتر تکان بخورند، فشار پوست و کلاژن سینه بیشتر می شود. بنابراین بهتر است از سوتینی استفاده کنید که سایز سینه شما باشد و فرم خود را به خوبی حفظ کند.


ورزش شدید

 البته تحقیقات در این زمینه هنوز به نتیجه نرسیده است، اما برخی از متخصصان بر این باورند که حرکات رو به جلو و عقب که ممکن است هنگام دویدن یا ورزش منظم رخ دهد، می تواند باعث ترکیدن کلاژن در قفسه سینه شود. اما قبل از پیاده شدن از تردمیل، درباره جزئیات آن بیشتر بخوانید و به یاد داشته باشید که ورزش به شما کمک می کند از جهات دیگر جوان تر به نظر برسید.


 در نهایت باید گفت که در یک جمله برای جلوگیری از افتادگی سینه از این عادات غلط دوری کنید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد