آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

تمام آنچه شما باید در مورد اصول رنگ آمیزی سایت بدانید

اهمیت و نقش رنگ در طراحی سایت چیست؟
وقتی نوبت به طراحی وب سایت شما می رسد، انتخاب پالت رنگ مناسب یکی از مهم ترین تصمیمات طراحی وب است که باید در نظر بگیرید. رنگ آگاهی برند را تا 80 درصد افزایش می دهد. به این معنی که انتخاب پالت رنگ در طراحی وب سایت نه تنها برای مخاطب شما جذاب است، بلکه آن را در ذهن مخاطب به یاد ماندنی می کند.
انتخاب پالت رنگ مناسب فراتر از داشتن یک وب سایت زیبا است. رنگ ها تاثیر زیادی بر درک ما دارند که آنها را به ابزاری قدرتمند در افزایش بهره وری سایت تبدیل می کند. رنگ همچنین با تأثیر بر طراحی وب سایت شما بر درک کلی برند شما تأثیر می گذارد. اگر وب سایت هارمونی رنگی مناسبی نداشته باشد، به راحتی احساس می کنید که برند غیرقابل اعتماد و غیرحرفه ای است. و اگر این سایت خدمات یا فروش ارائه دهد، در مورد انجام آن احساس ناامنی خواهید کرد و احتمالاً خرید را متوقف خواهید کرد.

علم رنگ و اصول رنگ در طراحی وب
اصول رنگ آمیزی وب سایت
انتخاب رنگی مانند آبی بسیار آسان خواهد بود. اما باید توجه داشته باشید که برای هر پروژه ای که در آن با مشتری سروکار دارید، باید سعی کنید تا حد امکان انتخاب های خود را توجیه کنید و تنها بر اساس علاقه خود به آن رنگ، آنها را انتخاب نکنید. نکاتی که می توانید در انتخاب رنگ به آنها توجه کنید عبارتند از:
از آنچه در حال حاضر دارید استفاده کنید: اگر لوگوی رنگ ثابت برای برند خود دارید، این می تواند رنگ شروع شما باشد.
رنگ برند رقیب: اگر رقیب اصلی کسب و کار شما رنگ برند قوی دارد، سعی کنید تا حد امکان از آن در پالت رنگ خود استفاده نکنید و آن را کپی نکنید.
به مخاطبان هدف خود فکر کنید: رنگ یک وب سایت آموزشی قطعاً با یک فروشگاه لوازم کودک متفاوت است.همیشه به این فکر کنید که چه کسی از وب سایت شما بازدید می کند و می خواهید چه احساسی داشته باشد.
بازی با کلمات: اگر کلمات مرتبطی در کار مشتری شما وجود دارد، این کلمات می توانند ایده هایی برای رنگ به شما بدهند.
از رنگ های ساده استفاده کنید و از آنها در حد اعتدال استفاده کنید.
از وب سایت های پیشنهادی پالت رنگ استفاده کنید: وب سایت های زیادی وجود دارند که می توانید برای دریافت ایده های الهام از آنها استفاده کنید. مانند دریبل، رنگ دراپ، رنگارنگ، رنگ هگز، ...
روانشناسی رنگ در تجارت
رنگ ها بر عناصر مختلف یک وب سایت تأثیر می گذارند: زمینه، منو، دکمه ها، عنوان ها، متن، پیوندها و تصاویر. رنگ ها یک صفحه وب را قابل خواندن می کنند، فروش را افزایش می دهند و در وهله اول می توانند بر شناخت برند تأثیر بگذارند. به همین دلیل رنگ یک ابزار قدرتمند طراحی وب است. دانستن روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت بسیار مهم است.
وقتی صحبت از رنگ و طراحی وب می شود، انتخاب اشتباه آسان است. رایج ترین اشتباهات در یک صفحه وب عبارتند از: استفاده از رنگ های زیاد، استفاده از رنگ های مکمل برای متن و پس زمینه و استفاده بیش از حد از رنگ های گرم و سرد. در ادامه مقاله به معنی هر رنگ و کاربرد آن در برندهای مختلف می پردازیم.
قرمز
قرمز نشان دهنده احساسات شدید، انرژی و خطر است. این رنگ معمولا برای ایجاد اضطرار در خرید و ایجاد هیجان استفاده می شود. این رنگ معمولا در رستوران ها برای غذا، مد، سرگرمی و خدمات اضطراری مناسب است. برندهای معروفی که از این رنگ استفاده می کنند می توانند کوکاکولا، KMART، H.این رنگ نشانگر اعتماد به نفس ، دوستی و صلح است. این رنگ در بانک ها استفاده می شود. همچنین از مارک هایی مانند Facebook ، Twitter و Dell استفاده می کند.
رنگ سبز
سبز نشانگر قدرت ، باروری ، طبیعت و شانس است. این رنگ تأثیر آرامش بخش بر شما دارد ، که در تجارت مانند محیط ، علم ، گردشگری ، منابع انسانی و غیره استفاده می شود.
رنگ زرد
زرد نشانگر نشاط ، طراوت و خوش بینی است. به طور کلی برای برآورده کردن مشتری استفاده می شود. هنگام طراحی سایت ، مراقب باشید که بیش از حد استفاده نکنید زیرا باعث استرس چشم می شود. علائم تجاری که از این رنگ مک دونالد ، هیرتز ، نشنال جئوگرافیک استفاده می کنند
نارنجی
رنگ نارنجی نشانگر صمیمیت ، حرکت و اشتیاق است. مناسب برای طراحی تجارت ، اتومبیل ، فناوری ، سرگرمی و وب سایت های دیگر. فروشگاه آمازون از این رنگ برای طراحی آرم خود استفاده می کند.
4 اصل برای نصب رنگ برای طراحی سایت
اکنون که ما از همان علم رنگ در طراحی سایت آگاه هستیم. ما چهار نقاشی رنگی مشترک را در طراحی سایت ارائه خواهیم داد. پانل های رنگی طرح هایی هستند که می توانند برای طراحی استفاده شوند. در حقیقت ، این نقاشی ها از چرخ رنگ و هفت تضاد است. چرخ رنگ یکی از ابزارهای اصلی طراحی است که در آن رنگ ها بر اساس فرکانس دورتا بر اساس آن چیده شده و هر دو رنگ بر خلاف ادغام نامیده می شوند. در تصویر زیر می توانید چرخ رنگ را مشاهده کنید.
روانشناسی رنگ در طراحی سایت! 
1- رنگ مونو یا یک رنگ اساسی
طرح رنگ تک رنگ فقط به یک رنگ اصلی بستگی دارد و شامل سایه ها و رنگ های مختلف با همان رنگ است.

روانشناسی رنگ در طراحی سایت! تمام آنچه شما باید در مورد اصول رنگ آمیزی سایت بدانید
2- رنگهای مکمل و آنالوگ
طرح رنگ تکمیلی نقاشی است که از دو رنگ متضاد در چرخ رنگ استفاده می کند که توحیدی را در سراسر سایت ایجاد می کند اما بدون آن بسیار یکنواخت به نظر می رسد.از این برد در سایت هایی مانند ادارات، مدارس، دانشگاه ها، سایت های علمی و خبری استفاده می شود.
روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت! هر آنچه که باید در مورد اصول رنگ آمیزی وب سایت بدانید
3- رنگ های شاد و پویا
این رنگ ها می توانند از سایه های مختلفی از طیف رنگی مورد نظر استفاده کنند. این رنگ ها رنگ هایی هستند که انرژی را به کاربر منتقل می کنند و بهترین انتخاب برای تبلیغات و توجه هستند.
اصول رنگ سنجی در طراحی وب سایت
4- رنگ های تیره و روشن
هنگام طراحی سایت برای محتوای آموزشی و امنیتی، بهتر است از رنگ های تیره در قسمت های کوچک سایت استفاده کنید. رنگ مناسب سایت خود را با توجه به کسب و کارتان انتخاب کنید تا با کاربرانتان متفاوت به نظر برسد.
اصول رنگ سنجی در طراحی وب سایت

رنگ و نحوه ایجاد یک پالت رنگ برای یک وب سایت بسیار ساده و جامع است. در واقع، وقتی صحبت از طراحی رنگ به میان می‌آید، مهم‌ترین چیز این است که تعادل مناسب را پیدا کنید که متناسب با سایت باشد. هر چه بیشتر در این زمینه بدانید، طرح و رنگ بندی بهتری در سایت شما خواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد