آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

بهترین شورت برای دوران قاعدگی

 دوران قاعدگی یکی از دوره های طبیعی تمامی خانم ها بوده و نشانه سلامت جسمانی می باشد.بعضی از خانم ها این دوره را به راحتی و بعضی دیگر به سختی پشت سر خواهند گذاشت. خانم ها با توجه به فیزیک بدن خود به لباس زیرهای مناسب برای این دوران نیاز دارند، که این نیاز باعث تولید این شورت ها شد. به شورت مناسب دوره قاعدگی، شورتکس گفته می شود. این شورت ها یکی از مهم ترین لباس زیر خانم ها محسوب می شوند، اما پیش از انتخاب و خرید آن ها باید با انواع و جنس های آن آشنا شوید.
  
شاید بعضی از خانم ها اهمیت استفاده از این شورت ها را ندانند، اما بهتر است بدانید این شورت ها مشکلات بسیاری از خانم ها را در دوران قاعدگی برطرف می کند.
شورت های مخصوص قاعدگی باعث می شود تا در دوران عادت ماهیانه دیگر نگران کثیف شدن لباس هایتان نباشید، اما به این معنا نمی باشد که شما دیگر نیازی به استفاده از پدهای بهداشتی ندارید. شورت های مخصوص قاعدگی در کنار سایر لوازم مورد نیاز در این دوره مانند: پد بهداشتی، کاپ قاعدگی و تامپون قابل استفاده است و می تواند از کثیف شدن لباس هایتان جلوگیری کند، به خصوص هنگامی که لباس های رنگ روشن و سفید پوشیده اید.
یکی از دلایل اهمیت به خرید این شورت ها کیفیت آن می باشد؛ زیرا اگر کیفیت بالایی نداشته باشند طی شستشوی زیاد کهنه شده و کارکرد خود را از دست می دهند.
اگر هنگام دوران قاعدگی خود دچار خونریزی شدید می شوید، پس بهتر است حداقل سه عدد از این شورت ها داشته باشید؛ چون پس از استفاده از شورت های قاعدگی، متوجه اهمیت آن خواهید شد.
برای خرید انواع شورت های مخصوص دوران قاعدگی فروشگاه های اینترنتی معتبری همچون:  basalam, modiseh, nilatan, digistyle  وجود دارند، که می توانید با خیال راحت به آن ها مراجعه کنید.
شورتکس؛ شناخت و ویژگی های آن
شورتکس یا شورت قاعدگی دارای فاق های بلند می باشد که از قسمت فاق آن تا تا پشت شورت که نزدیکی کمر می شود را یک پارچه سه لایه تشکیل داده است و ضخامت بیشتری نسبت به سایر قسمت های شورت دارد.
شورتکس ها دارای جنس های مختلفی همچون: پلاستیک، ویسکوز، نخی و... هستند، اما بهترین نوع آن نخی می باشد؛ زیرا بدن خانم ها در دوران قاعدگی از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و شورتکس های نخی به دلیل قابلیت جذب بالا، ضد میکروب بودن و تنفس پذیری از ایجاد حساسیت و بیماری های زنانه جلوگیری می کند.
بهترین نوع شورتکس دارای ویژگی هایی می باشد، که مهم ترین آن امکان عبور و خروج هوا می باشد؛ زیرا در دوران قاعدگی به علت خونریزی شدید امکان عفونت و بوی نامطبوع وجود دارد.
از دیگر ویژگی های یک شورتکس خوب، مقاوم بودن آن در برابر آلودگی ها و میکروب ها می باشد.
یکی دیگر از ویژگی های مهمی که می توان به عنوان یک شورتکس مناسب در نظر گرفت، فیبر با قابلیت جذب بالا می باشد؛ معمولا بهترین نوع شورتکس تا سه برابر جلوی ترشحات دوره قاعدگی را می گیرد، تا در صورت شدید بودن خونریزی احتمال نشت خون به لباس های شما وجود نداشته باشد.
تمام این ویژگی ها را در نظر داشته باشید، در صورتی که شورتکسی ویژگی های گفته شده را نداشت، ارزش خریدن ندارد و نمی توان آن را به عنوان یک شورتکس واقعی شناخت.
شورتکس ها مانند سایر شورت ها دارای طرح ها و رنگ های مختلفی هستند، که می توانید با استفاده از سلیقه خود یکی از طرح های آن را انتخاب کنید.
این شورت ها را می توان پیش از دوران پریودی نیز به تنهایی استفاده کرد؛ زیرا بسیاری از خانم ها پریودی نامنظمی دارند و با استفاده از این شورتکس ها می توانند برای شروع پریودی آماده باشند.
شورت های قاعدگی در روزهای پایانی عادت ماهیانه، که خونریزی در حد لک بینی می باشد نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می توان در این روزها از این شورت ها به تنهایی استفاده کرد.
حالا سوالی که ممکن است به ذهن بسیاری از افراد برسد این است، که آیا از شورتکس ها می توان هنگام تکرر ادرار شبانه استفاده کرد؟
در جواب این سوال باید گفت: خیر؛ چون ترشحات خونریزی عادت ماهیانه دارای غلظت بالا بوده و این شورتکس ها تنها می توانند مانع از پس دادن ترشحات خونریزی باشند، اما چون ادرار غلظت بالایی ندارد نمی توانند در برابر آن ها مقاوم باشند.
 
روش شستشوی شورتکس ها
شستشوی شورتکس ها مانند سایر شورت ها بهتر است با دست انجام شود. شورت های دوران پریودی به دلیل جذب خون باید با آب سرد شسته شوند.
برای عمر طولانی تر این شورتکس ها بهتر است از شوینده های مخصوص لباس زیر استفاده کنید و حتما آن را پس از شستشو مقابل نور خورشید قرار دهید، تا خشک شده و میکروب های باقی مانده آن از بین برود.
برای عمر طولانی تر این شورت ها بهتر است نکات گفته شده هنگام شستشوی آن ها را رعایت کنید تا باعث پوسیدگی و خرابی آن ها نشود.
شورت لامبادا؛ از کاربرد تا ویژگی ها
شورت لامبادا به شورت هایی گفته می شود که از پوشش و حمایت کمتری نسبت به سایر شورت ها برخوردار هستند؛ این شورت ها دارای جنس ها و طرح های مختلفی هستند و معمولا به شورت های فانتزی معروف می باشند، اما نمونه های ساده و اسپرت نیز از این شورت ها تولید می شوند.
شورت های لامبادا با پوشش های مختلفی تولید می شوند، بعضی از آن ها تنها دارای چند بند به هم متصل شده می باشند، بعضی دیگر دارای پوشش بیشتری هستند.
این شورت ها از جنس های مختلفی مانند: تور، دانتل، گیپور، ساتن، نخ و... تولید می شوند. بهترین جنس آن که مورد استقبال بسیاری از دخترخانم های جوان قرار می گیرد، مدل های نخی و اسپرت بوده که برای استفاده روزانه بسیار مناسب و راحت می باشند.
شاید برای بسیاری از خانم ها این سوال پیش بیاید که از شورت لامبادا می توان در دوران قاعدگی استفاده کرد یا خیر؟ در جواب این سوال باید گفت: هیچ محدودیتی برای پوشیدن شورت های لامبادا وجود ندارد، تنها به سلیقه و راحتی هر یک از افراد بستگی دارد؛ بعضی از خانم ها که دوره پریودی سختی را تجربه نمی کنند، به راحتی می توانند از شورت های لامبادا استفاده کنند.
شورت های لامبادا انواع مختلفی مانند: تانگ، جی استرینگ، فاق باز، بکلس و ...دارند.
قیمت و خرید انواع شورت ها
یکی از مواردی که خانم ها هنگام خرید به آن توجه خواهند کرد، قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا می باشد؛ برای خرید انواع شورت های باکیفیت حتما نیازی نیست که هزینه بالایی پرداخت کنید؛ شما می توانید برای خرید به فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن که تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا محصولات باکیفیت و قیمت مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار دهد، مراجعه کنید و با اطمینان خاطر به خرید انواع محصولات مورد نیاز خود بپردازید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد