آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

کار بر روی سئو تصمیم عاقلانه ای است؟

در حال حاضر بسیاری از مردم مانند من و شما هنگامی که به محصول یا خدماتی نیاز دارند به سراغ محبوب ترین موتور جستجو یعنی گوگل رفته و در مورد محصولات خدماتی که به آن نیاز دارند جستجو می کنند. می دانید اگر وبسایت شما در کلمات کلیدی مرتبط با | کسب و کارتان در رتبه اول نتایج جستجو نمایش داده شود چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ پاسخ کاملا مشخص است؛ افزایش فروش باورنکردنی بدون حتی یک ریال هزینه برای تبلیغات!

سئو فرایندی است که می تواند به شما کمک کند تا بدون هیچ هزینه ای در معرض دید هزاران کاربری که به محصولات خدمات شما نیاز دارند قرار بگیرید و از این طریق شانس فروشتان را به طور شگفت انگیزی افزایش دهید.

  

اگر میخواهید سئو را به شکل کاملا اصولی یاد بگیرید می توانید از دوره آموزش سئو جامع وبین سئو استفاده کنید که بسیار دوره کاملی هست و همه نکات به صورت عملی گفته شده برای مشاهده دوره اینجا کلیک کنید.

سئو چیست؟

احتمالا بسیاری از کسانی که این کتاب را تهیه کرده اند با کلمه سئو آشنایی دارند و یا حداقل یکبار این کلمه را شنیده اند. اگر بخواهیم یک تعریف ساده و رایج از کلمه سئو ارائه کنیم احتمالا باید بگوییم SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. این تعریف هرچند تعریف دقیقی است اما شاید برای کسانی که برای اولین بار با این عبارت روبرو می شوند تعریف مناسبی نباشد.

اجازه دهید تعریف بهتری از سئو ارائه کنیم:

سئو مجموعه اقداماتی است که در جهت کسب رتبه های برتر در نتایج جستجو انجام می شود.

بیش از ۲۰۰ پارامتر هنگام رتبه بندی وب سایت ها توسط موتورهای جستجو مورد ارزیابی قرار می گیرند. اصلی ترین وظیفه ما شناسایی این پارامترها و بهینه سازی وب سایتمان بر اساس آنهاست.

حال که با تعریف سئو آشنا شدیم می توانیم حدس بزنیم که چرا سئو می تواند درآمد ما از وب سایتمان را تا چندین برابر افزایش دهد.

هنگامی که وب سایت ما در رتبه های اول نتایج جستجو قرار داشته باشد، کاربران زیادی از طریق جستجو در گوگل وارد وب سایت ما شده و احتمالا از محصولات خدمات ما استفاده می کنند. در این صورت به جای محدود شدن به مشتریان قدیمی و کسانی که از طریق تبلیغات محیطی با ما آشنا می شوند، می توانیم در دسترس میلیون ها کاربری که از سراسر جهان به اینترنت دسترسی دارند قرار گیریم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد