آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

برنامه ریزی محتوا و استراتژی

کسب‌وکارهای کوچک و متوسطی که از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند، ۱۲۶ درصد بیشتر از آنهایی که از بازاریابی محتوا استفاده نمی‌کنند، دنبال‌کنندگان بیشتری دارند.

61 درصد از خریدهای آنلاین نتیجه مستقیم مطالعه یک وبلاگ توسط مشتری است.

شرکت هایی که بیش از 16 پست وبلاگ در ماه منتشر می کنند، 3.5 برابر بیشتر از شرکت هایی که چهار (یا کمتر) پست وبلاگ را در ماه منتشر می کنند، ترافیک دارند.

محتوا برابر با رشد کسب و کار شما است. پس بیایید با استراتژی محتوا شروع کنیم.

برای سفارش خدمات تولید انواع محتوا متنی باکیفیت با ما تماس بگیرید.

2. برنامه ریزی محتوا و استراتژی

شما نمی توانید خانه ای را بدون نقشه، مجسمه سازی بدون نقشه، یا شرکتی بدون ماموریت شروع کنید. بنابراین نباید بدون ایجاد برنامه محتوا تولید کنید. در غیر این صورت ممکن است از هدف خود منحرف شوید.


استراتژی محتوا شامل همه چیز است، از برندسازی و لحن گرفته تا نحوه تبلیغ و در نهایت هدف گذاری مجدد محتوای شما.


بیایید نگاهی گام به گام به نحوه ایجاد برنامه محتوای خود بیاندازیم.


برنامه ریزی محتوا و استراتژی

 انتخاب اهداف محتوا

برای ایجاد محتوایی مشابه کمپین بازاریابی سنتی، استراتژی محتوای شما باید با اهداف بازاریابی شما (که باید اهداف شرکت شما باشد) همسو باشد. تا زمانی که اهداف شما SMART باشد، می تواند منجر به ترافیک بیشتر به سایت شما و خروجی بیشتر شود. نمونه ای از این نوع هدف افزایش ترافیک ارگانیک به وبلاگ تا 25 درصد در سه ماهه آینده است.


هنگامی که آن مشکل را تعریف کردید، هر محتوایی که ایجاد می کنید باید با هدف شما هماهنگ باشد و به نتیجه دلخواه شما کمک کند. به طور کلی بهتر است از اهداف خود شروع کنید و سپس محتوای خود را ایجاد کنید.


هویت خریدار

ایجاد یک استراتژی محتوا چیزی فراتر از فکر کردن به این است که چه نوع محتوایی را می خواهید ایجاد کنید.ابتدا باید بدانید که با چه کسی صحبت می کنید، چگونه با آنها صحبت می کنید و کجا آنها را پیدا خواهید کرد. کلید ایجاد محتوای موفق این است که هر خواننده احساس کند مستقیماً و شخصاً با آنها صحبت می کنید.


تنها راه برای انجام این کار این است که با بازدیدکنندگان و مشتریان خود رفتاری دوستانه داشته باشید. شما باید آنها را مانند دوست قدیمی خود بشناسید. شما باید از موانع، نقاط درد، چالش ها و ترس های آنها آگاه باشید. به همین ترتیب، می توانید بهترین نتیجه ممکن، راه حل رویایی و بزرگترین تخیلات آنها را پیدا کنید.


همیشه به یاد داشته باشید که شما در حال بازاریابی برای افرادی هستید که می خواهند احساس ارتباط کنند. در حالت ایده‌آل، شما می‌توانید مستقیماً با هر شخصی که از وب‌سایت شما بازدید می‌کند، صحبت کنید، اما نمی‌توانید. به نظر شما راه حل چیست؟ شما باید یک شخصیت خریدار ایجاد کنید.


آنچه هنگام ایجاد محتوا مهم است این است که شخصیت خریدار شما شخصی باشد که می خواهید با محتوای خود به آن دسترسی پیدا کنید. این شخصیت نیمه تخیلی به عنوان نماینده مخاطبان هدف شما عمل می کند، افرادی که به احتمال زیاد از پیام شما سود می برند و مشتری می شوند.


ایجاد شخصیت خریدار به کمی تحقیق، کمی حدس و گمان و چند ترفند نیاز دارد. اما نتیجه نهایی تصویر واضحی از شخصی است که می‌خواهید برایش تبلیغ کنید و کسی که با خوشحالی محتوای شما را مصرف می‌کند.


با تکیه بر سفر خریدار

اگر تا به حال سردرد داشته اید، اولین کاری که انجام داده اید این است که علت آن را بیابید. ممکن است دچار کم آبی یا کمبود کافئین باشید، یا شاید بیمار بوده اید. هنگامی که مشکل را شناسایی کردید، به سراغ راه حل هایی مانند نوشیدن مقداری آب، خوردن اسپرسو یا مصرف دارو خواهید رفت.فقط به این دلیل که شما با یک استراتژی کاملاً تعریف شده شروع نکرده اید، به این معنی نیست که محتوای شما در حال حاضر در چارچوب نیست.


ممیزی محتوا در تولید محتوا به سادگی آنچه را که قبلا انجام داده اید بررسی می کند، سپس آن را سازماندهی می کند تا بتوانید از آن در برنامه محتوای جدید خود استفاده کنید. این فرآیند ممکن است شامل بازنویسی مقاله باشد، یا ممکن است شکاف هایی را نشان دهد که باید با محتوایی پر شود که برای شخصیت شما و مرحله سفر مخاطبان شما جذاب باشد. در اینجا نحوه ممیزی محتوا آمده است:


تمام محتوای خود را در یک صفحه گسترده جمع آوری کنید.

ستون هایی را برای کلمات کلیدی هدف، شخصیت های خریدار، مرحله سفر خریدار، قالب و موضوع اصلی ایجاد کنید، سپس آنها را برای هر قسمت از محتوا پر کنید.

ستون‌هایی را برای معیارهای کلیدی خود مانند بازدید از صفحه، اشتراک‌گذاری، مشارکت مخاطب و موارد دیگر اضافه کنید.

در نهایت، باید هر پست را (با استفاده از هایلایت یا ستون دیگری) از پست هایی که خوب انجام می دهند یا نیاز به بهبود دارند بازنویسی کنید، یا می توانید آن را با پست دیگری ادغام کنید.

در حالی که ممیزی محتوا ممکن است خسته کننده به نظر برسد. اما تمام کارهای دستی ارزش افزایش ترافیک و سرنخ را دارد. شما همچنین می توانید به یک طرح تایید شده پیشرفت کنید.


فرمت صحیح را انتخاب کنید

آن شخصیت خریدار را که ایجاد کردید به خاطر دارید؟ شما برای آنها محتوا تولید می کنید. این بدان معنی است که شما باید محتوا را در قالبی تهیه کنید که به راحتی و با خوشحالی توسط مشتریان بالقوه شما مصرف شود.


فرم انتخابی شما می تواند یک پست وبلاگ، ویدئو، نمایش اسلاید، گرافیک، کتاب الکترونیکی، کاغذ سفید، پادکست یا هر چیز دیگری باشد که ذهن خلاق شما می تواند تصور کند.همه چیز در مورد یافتن تعادل مناسب بین خود تبلیغی، به اشتراک گذاری اطلاعات مفید و سرگرمی است. فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، یوتیوب و اسنپ چت رسانه های عالی برای ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای مرتبط هستند. نکته کلیدی این است که این محتوا را برای هر پلتفرم تغییر دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد