آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

استراتژی تولید محتوای اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی کاملا کاربر محور است به همین دلیل تولید محتوا برای نمایش در این شبکه اجتماعی مهمترین رکن محسوب می شود، در واقع تولید محتوا برای اینستاگرام تولید عکس، متن و فیلمی است که ارائه می شود. به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده بنابراین این شکل از محتوا باعث جذب مخاطب و توسعه کسب و کار در مسیر برندسازی می شود.


زمان ایجاد محتوا یا پست های اینستاگرام است

برنامه ریزی برای تولید محتوای اینستاگرام می تواند کسب و کار شما را بهبود بخشد. پست کردن زیاد باعث از دست دادن فالوورهای شما می شود. اگر در پست ها به طور مداوم با برند و تجارت شما مرتبط باشند، دیگر علاقه ای به دنبال کردن شما نخواهند داشت.


زمان ارسال پست ها را به روش های مختلف تنظیم کنید تا ارتباط قوی با مخاطبین داشته باشید. برای این منظور بهتر است روزهای خاصی را در نظر بگیرید. مثلا فقط در روزهای زوج. سعی کنید در ساعاتی که کاربران آنلاین هستند پست ارسال کنید. برای این منظور بهتر است به تعطیلات و اتفاقاتی که در منطقه جغرافیایی شما می افتد توجه کنید.


خدمات اینستاگرام


توجه داشته باشید که کاربران در چه ساعاتی از روز بیشتر وقت خود را آنلاین می گذرانند. انتخاب روز و ساعت مناسب یکی از مهم ترین عوامل در ارسال پست است.


هنگام تولید محتوا برای شبکه اجتماعی اینستاگرام به معیارها توجه کنید

فراموش نکنید که عملکرد خود را هنگام تولید محتوا در اینستاگرام اندازه گیری کنید. در غیر این صورت، نمی توانید نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید. وقتی بتوانید خودتان را ارزیابی کنید، خواهید فهمید که چه کاری باید انجام دهید، چه فعالیتی را باید افزایش دهید و از انجام چه کارهایی باید اجتناب کنید.بهترین راه برای تولید محتوا در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بهترین برنامه های تولید محتوا به حساب می آید که ویژگی های زیادی دارد. شاید این برنامه در گذشته گزینه های زیادی نداشته باشد اما پس از مدتی شاهد انتشار آپدیت هایی برای آن بودیم. این به روز رسانی ها باعث شده تا ما امکانات زیادی را در آن ببینیم و تولیدکنندگان محتوا بتوانند بهترین استفاده را از آن ها ببرند.


تاکنون چنین مطالبی را در اختیار تولیدکنندگان محتوای این وبسایت قرار داده ایم که خوشبختانه رضایت آنها را جلب کرده است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین استراتژی های تولید محتوا صحبت کنیم. فرض کنید برای ارائه برخی خدمات یا فروش محصولات دستور کار را تعیین کرده اید. در این زمینه قطعا به برخی از این روش ها و ایده ها نیاز خواهید داشت. بنابراین توصیه می شود این مقاله را از دست ندهید.


معروف ترین استراتژی های تولید محتوا در اینستاگرام

1- از ابزارهای ساده اما کاربردی استفاده کنید

بد نیست بدانید استفاده از اینستاگرام برای تولید محتوا نیاز به هزینه زیادی ندارد. این موضوع باعث شده تا تولیدکنندگان محتوا به سراغ این برنامه بروند و بخواهند محصولات یا خدمات خود را در دسترس قرار دهند. برای این منظور ابزارهای ساده و نسبتا ارزان زیادی در فروشگاه های معتبر وجود دارد که می توانید به موقع به آنها مراجعه کنید.


از جمله این ابزارها باید به میکروفون های یقه دار یا مدل های دیگر، سه پایه دوربین یا موبایل و موبایل های مناسب اشاره کرد. با داشتن این ابزارها، حتی ساده ترین آنها، بدون شک می توانید به بهترین آرزوهای خود برسید.البته توجه داشته باشید که در این زمینه زیاده روی نکنید. این کار نه تنها از نظر کاربران جذابیتی ندارد، بلکه ممکن است از کار شما خسته شوند.


علاوه بر این ابزارها، باید از ساده ترین برنامه ها نیز استفاده کنید. برنامه هایی هم برای اندروید و هم برای IOS و حتی برای رایانه های شخصی وجود دارد که می توانید در عرض چند ساعت به آنها مسلط شوید و از قسمت های مختلف آنها بهره مند شوید. از جمله این برنامه ها باید به تهیه و ویرایش تصاویر، تهیه و ویرایش فیلم ها و تهیه و ویرایش صدا اشاره کرد. تا اینجا تعدادی از این برنامه ها را به شما عزیزان معرفی کردیم.


۲- از امکانات مختلف اینستاگرام استفاده کنید

نکته بعدی این است که فقط به یک یا چند ویژگی موجود در برنامه اینستاگرام بسنده نکنید، بلکه تلاش کنید تا گزینه های دیگر آن را نیز یاد بگیرید. خوشبختانه امروزه آموزش های رایگان برای هر یک از این ویژگی ها و حتی فیلم هایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.


به عنوان مثال، اگر محصولاتی را می فروشید، می توانید از ویژگی زنده استفاده کنید. درست مثل داشتن یک سمینار و حضور صدها و هزاران نفر در آن. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به استوری و IGTV اشاره کرد که باید از آن ها نیز استفاده کنید تا در نظر کاربران فرد یا کسب و کار بهتری باشید.


3- با دیگران همکاری کنید

بسیاری از مردم احساس می کنند که باید با افرادی که در رشته خود کار می کنند، دشمنی و رقابت زیادی داشته باشند. با این حال، این کمکی به آنها نخواهد کرد.اینستاگرام فضایی است که اگر از درب دوستی و همکاری با صفحات حوزه خود وارد نشوید، بدون شک با اتفاقات تلخی مواجه خواهید شد.


به عنوان مثال، اگر شما در زمینه فروش محصولات هستید، می توانید از برخی افراد در زمینه خود استفاده کنید. می توانید به آنها خدمات ارائه دهید یا از امتیازاتی که برای شما در نظر گرفته اند استفاده کنید. این باعث می شود که فالوورها بین شما مبادله شوند و در نهایت بازدید بیشتری داشته باشید. به یاد داشته باشید، بازدید بیشتر به معنای فروش بیشتر و درآمد بیشتر برای شما خواهد بود.


یکی از استراتژی‌هایی که اخیراً دیده‌ایم، همکاری صفحات در همان منطقه به صورت زنده است. در این مواقع به صورت زنده درباره موضوعات صحبت می کنند و بینندگان نیز می توانند اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنند.

صفحه اصلی تولید محتوای گرافیکی و ویدیویی برای اینستاگرام  با محتوایار (mohtavayar.com) تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد