آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

طراحی دکوراسیون داروخانه های لاکچری و مدرن

در طراحی پیشخوان داروخانه داشتن ارتفاعی مناسب برای تمامی ارتفاعات یکی از مسائل مهم در طراحی داروخانه می باشد.

با توجه به تمامی مشکلات، اصول و استانداردها، گروه معماری پاکاد توانست تجربه بازسازی بیش از 50 داروخانه را در خود جمع کند، این تجربه باعث شد تا بتواند نیازهای کارفرما را در طراحی و اجرای داروخانه شناسایی و محقق کند. امروز.

چرخه آماده سازی دارو

یک چرخه آماده سازی ایده آل در پشت پیشخوان داروخانه به شما امکان می دهد نسخه ها را به سرعت و ایمن پر کنید، بدون اینکه کارمندان به یکدیگر نزدیک شوند یا از یکدیگر عبور کنند یا وقت خود را هدر دهند.


شاید برداشتن گام‌های غیرضروری یا خم شدن به عقب برای تلاش برای تامین منابع در طول یک کار، کار مهمی به نظر نرسد، اما وقتی همه این تلاش‌ها را در طول یک روز کاری کامل کنار هم بگذارید، چیزهای زیادی خواهید دید. از زمان و انرژی


در یک بازه زمانی یک هفته یا یک ماهه، این ناکارآمدی ها می تواند تاثیر بسزایی بر کیفیت و عملکرد خدمات داشته باشد. هنگام طراحی چیدمان و جریان داروها به نکات زیر توجه کنید:


قفسه داروخانه، طراحی پیشخوان داروخانه، چیدمان داروخانه،

نکات مهم


در مورد نیازهای سرانه و توزیع استاندارد برای هر فضای کاری تحقیق کنید و سعی کنید همه چیز را در نظر داشته باشید.


سیستم‌های قفسه‌بندی مدولار، سیستم‌های توزیع خودکار دارو و سایر سیستم‌های کاربردی را در نظر بگیرید.


مکانی را درست پشت پیشخوان داروخانه برای نشستن یا ایستادن داروساز در نظر بگیرید. به این ترتیب، آنها می توانند شخصاً در بدو ورود بیماران با آنها تعامل داشته باشند.با راه اندازی رایانه مناسب، داروساز می تواند زمانی که بیمار برای پر کردن نسخه مراجعه می کند، یک بررسی بالینی انجام دهد و پس از تکمیل سفارش به او اطلاع دهد.


همچنین این امکان را به داروساز می دهد که آزمایش فشار خون و قند خون را انجام دهد و سایر خدمات مورد نیاز بیمار را ارائه دهد.


دکور داروخانه کوچک قفسه داروخانه طرح پیشخوان داروخانه

دکور برای یک داروخانه کوچک

صاحبان داروخانه‌های کوچک متوجه شده‌اند که انجام اقداماتی برای گرم‌تر کردن، محلی‌تر کردن و مشتری‌پسندتر کردن داروخانه‌هایشان می‌تواند تا حد زیادی به سمت بهبود تجربه مشتری کمک کند. این به نوبه خود باعث می‌شود مشتریان بخواهند بیشتر بمانند، زمانی که وارد می‌شوند بیشتر بمانند (و بیشتر بخرند) و به دیگران درباره تجربه عالی خود از خرید در داروخانه شما بگویند.

صفحه اصلی قیمت دکور داروخانه ام دی اف 

در اینجا تغییراتی در دکوراسیون داروخانه کوچک شما وجود دارد که می تواند تأثیر مثبت فوری داشته باشد:


قفسه‌های مدرن و انعطاف‌پذیر را نصب کنید تا مشتریان را بلافاصله پس از ورود به داروخانه در جهت خلاف جهت عقربه‌های ساعت از قبل برنامه‌ریزی‌شده هدایت کنید (طبیعی‌ترین حالت برای ۹۰٪ افراد راست‌دست). استفاده از رنگ های روشن در رنگ آمیزی دیوارها و نور مناسب از نکات مهم در داروخانه کوچک است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد