آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

دکور فروشگاه روسری و روسری

دکور فروشگاه روسری و روسری نقش مهمی در فروش بیشتر نسبت به سایر فروشگاه ها دارد. از آنجایی که مخاطبان اصلی زنان هستند و زنان دقت و دقت بیشتری دارند. بنابراین در هنگام استفاده از آن باید نکات اصلی را رعایت کنید. در ادامه به برخی از این نکات مهم اشاره خواهیم کرد.

طراحی تزیین شال و شال

روسری و روسری لباس هایی هستند که به احتمال زیاد در هر فروشگاه لباس یافت می شوند، صرف نظر از اینکه در آن فروشگاه چه چیزی می فروشید. چیدمان روسری و شال جلوه خاصی به فضای فروشگاه شما می دهد و منجر به جذب مشتری بیشتر می شود.

طراحی دکوراسیون روسری و شال نیاز به خلاقیت بیشتری دارد. در این فروشگاه ویترینی رنگارنگ و جذاب با روسری و شال های دوست داشتنی اولین موردی است که باعث می شود مشتری در نگاه اول کالای شما را قفل کند. همیشه باید نمونه های جدید و پرفروش را برای نمایش در پشت ویترین قرار دهید.

چیدمان روسری ها و شال های زمستانی فضایی مجلل و مدرن و در عین حال روسری های نخی تابستانی و بهاری رنگارنگ و طرح دار ایجاد می کند. نیز ارزش خاص خود را دارد.

ثبت سفارش دکور مغازه شال و روسری در سایت یودکور الان اقدام کنید

انواع چیدمان روسری و شال

روش های مختلفی برای چیدمان و قرار دادن اقلام در فروشگاه وجود دارد که از جمله آنها می توان به روش های زیر اشاره کرد: استفاده از میله های آویز، قفسه های کشویی، قفسه های باز، سبد و قلاب.

با انتخاب یکی از روش های مرتب سازی، قفسه های دکور فروشگاه برای روسری و شال باید تمیز و دسترسی آسان باشد. حتما نمونه را از رنگ ها و طرح ها جدا کرده و برای مشاهده در دسترس داشته باشید. در نهایت داشتن یک آینه الزامی است.

طراحی کابینت یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون مغازه است. پس سعی کنید مدل و طرحی را انتخاب کنید که کاملا متناسب با فضا، نیاز و بودجه شما باشد.

1- ویترین کشویی

ویترین کشویی بیش از 12 سانتی متر ارتفاع دارد و محل مناسبی برای نگهداری روسری است.روسری ها را به خوبی در کشو بچینید. بهتر است آن را از طول تا کنید تا اندازه آن دوازده سانتی متر یا کمتر شود. برای جلوگیری از چین و چروک، آنها را به شکل مارپیچ شل حالت دهید. در نهایت هر روسری را در یکی از خانه های این ویترین قرار دهید.


2- جارو کردن

قفسه‌هایی وجود دارند که به قفسه‌های کفش معروف هستند، اما می‌توان از آن‌ها برای نگهداری وسایلی غیر از کفش استفاده کرد. برای چیدمان روسری، چند مدل روسری نازک را جمع کنید و روی یکی از قفسه ها قرار دهید یا یک شال ضخیم زمستانی را به تنهایی روی یک قفسه قرار دهید.


3- میله های آویز

از قفسه های لباس می توان برای آویختن روسری و شال استفاده کرد. در این صورت می توانید هر روسری یا روسری را بدون توجه به وزن و اندازه آن از چوب لباسی رها کنید. به گونه ای که باید یک سر آنها را به تیرک ببندید و سر دیگر را رها کنید. گره را خیلی محکم نبندید تا هنگام تحویل به مشتری چروک نشود و به راحتی باز نشود.


4- رخت آویز

رخت آویز بهترین وسیله برای آویختن روسری و شال های ابریشمی ظریف است. روسری های ابریشمی باید با گیره ثابت شوند تا لیز نخورند. مدل های گران قیمت را بدون چوب لباسی رها کنید. راه دیگر استفاده از رخت آویز مانند رگال است که; چند روسری و شال را همزمان به آن وصل کنید.


5- قفسه

قفسه ها بسیار کاربردی هستند و می توان از آنها در هر مکانی استفاده کرد. گذاشتن روسری و شال در قفسه ها؛ آنها را تا حدود 30 سانتی متر تا کنید و روی قفسه ها قرار دهید. قفسه ها برای چیدمان مدل های ضخیم که اصلا چروک نمی شوند بسیار مناسب هستند. یک جداکننده بین قفسه ها قرار دهید تا بتوان تعداد بیشتری را در آن قرار داد و همچنین از فرو ریختن آنها جلوگیری کرد.6- دکور را با سبد تزئین کنید

شاید این ایده از نظر بسیاری اصلا جالب نباشد و مشتریان اغلب برای یافتن به سبد خرید نمی روند. اما می توانید چندین طرح از شال و روسری را در سبد قرار دهید و روی پیشخوان بگذارید تا به مشتریان نشان داده شود. حتی می توانید از این روش در مناسبت های مختلف استفاده کنید یا چند اثر تخفیف دار در آن قرار دهید. اما به یاد داشته باشید که حتی در این مورد نیز نباید از چیدمان صحیح آنها غافل شوید.


7- خلاقیت

شش مورد بالا روش های رایج سفارش در مغازه روسری و شال فروشی است. شما می توانید این روش ها را با خلاقیت خود ترکیب کنید تا دکوراسیون خاص و متفاوت خود را داشته باشید و سبک جدیدی خلق کنید. استفاده از کاغذهای رنگی، روزنامه های قدیمی، گلدان ها و طرح های ژورنالی توصیه می شود.


نکته پایانی این است که؛ به یاد داشته باشید، راز موفقیت در فروشگاه روسری و شال، سازماندهی و نمایش محصولات خود به خوبی است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد