اگر در زمینه پوشاک و اجناس بچه گانه فعال هستید و می خواهید با تولید محتوا در مورد لباس بچه گانه کسب و کار اینترنتی خود را گسترش دهید، مطالعه این مقاله ممکن است برای شما مفید باشد. ایجاد محتوا در مورد لباس کودک می تواند کمی دشوار باشد، اما می توانید با نوآوری آن را جالب و هیجان انگیز کنید.
استوری اینستاگرام را جدی بگیرید.
اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد و بر تولید محتوای بصری برای محصولات بازاریابی تمرکز دارد و یکی از بهترین راه های تولید محتوا به حساب می آید. علاوه بر صفحه اصلی صفحه خود، می توانید از قابلیت استوری اینستاگرام نیز برای تولید محتوا در مورد لباس کودکان استفاده کنید. اگرچه استوری های اینستاگرام پس از 24 ساعت ناپدید می شوند، اما می توانید آنها را برای همیشه در صفحه نمایه خود برجسته نگه دارید، که این یک راه عالی برای نمایش دسته بندی محصولات خود به بازدیدکنندگان است. اینستاگرام ابزارها و فیلترهای زیادی دارد تا استوری های شما را بسیار جذاب جلوه دهد. از جمله هشتگ هایی که به مخاطبان شما در جستجوی محصولات کمک می کند.
تولید پوشاک بچه گانه
یک حساب رسمی پینترست برای فروشگاه خود ایجاد کنید.یکی دیگر از شبکه های اجتماعی که در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است، نرم افزار پینترست است. ایجاد محتوای لباس کودکان در پینترست می تواند انتخاب خوبی برای رونق کسب و کار شما باشد. در واقع پینترست یکی از فضاهای آنلاین است که بخش زیادی از کاربران آن را مادران جوان تشکیل می دهند. اگرچه پینترست رسما یک سایت رسانه اجتماعی است، اما بهتر است آن را به عنوان یک تابلوی اعلانات در نظر بگیرید. سایتی که دستور پخت، لباس و ایده های دکوراسیون منزل را به انتخاب شما ارائه می کند. با همگام سازی فروشگاه آنلاین خود با حساب پینترست خود، می توانید ارتباط مشتریان را با شما آسان تر کنید. علاوه بر این، 84 درصد از کاربران پینترست زمانی که می خواهند چیزی بخرند ابتدا پینترست را جستجو می کنند. کاربرانی که محصولات شما را دوست دارند نیز می توانند آنها را در حساب خود ذخیره کنند و به شما کمک می کند بیشتر دیده شوید.
مادران اینفلوئنسر اینستاگرام را پیدا کنید.
با جست و جوی هشتگ های مرتبط با تولید محتوای لباس نوزاد می توانید مادرانی را که به عنوان اینفلوئنسر و اینفلوئنسر در فضای اینستاگرام شناخته می شوند پیدا کنید.در واقع یک راه خوب برای تولید محتوا برای لباس کودکان این است که تبلیغات خود را به این مادران بسپارید. می توانید با ارسال تعدادی از محصولات خود از آنها بخواهید که شما را به فالوورهای خود معرفی کنند. اینفلوئنسر مارکتینگ اصلی ترین ابزار بازاریابی است که امروزه بسیاری از استارت آپ ها از آن استفاده می کنند و شما باید از آن برای معرفی محصولات و برند خود استفاده کنید.
بازدید از نمایشگاه شخصی
درست است که تولید محتوا در مورد لباس کودک تاثیر بسزایی در توسعه فروشگاه اینترنتی شما دارد، اما اگر بتوانید در یک نمایشگاه حضوری شرکت کنید، می توانید با مشتریان جدیدی آشنا شوید. قرار گرفتن در چنین محیطی به شما این امکان را می دهد که با همکاران، تولید کنندگان و مشتریان جدیدی آشنا شوید که چندان علاقه ای به خرید آنلاین ندارند. علاوه بر این، حضور در نمایشگاه باعث می شود که عموم مردم به راحتی شما را ببینند و به شما اعتماد کنند. در واقع شرکت در یک نمایشگاه حضوری باعث می شود که برند شما بیشتر دیده شود. می توانید غرفه خود را به زیبایی طراحی کنید و بروشورها و کارت ویزیت های خود را در آن توزیع کنید تا مشتریان را جذب سایت خود کنید.با معلمان ارتباط برقرار کنید.
یکی از روش های تولید محتوا، اینفلوئنسر مارکتینگ است. شاید تعجب کنید، اما معلمان جزو فعال ترین کاربران شبکه های اجتماعی هستند. آنها از شبکه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با معلمان دیگر و به اشتراک گذاشتن ایده های آموزشی خود استفاده می کنند. بسیاری از آنها دوست دارند طرح درس، پروژه و عکس کلاس خود را در این فضا قرار دهند. معلمان می توانند یک منبع بازاریابی عالی برای بازاریابی محصولات کودکان برند شما باشند.