آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

اصول ست کردن شومیز زنانه مناسب فصل بهار

آراوری های عزیز سلام❤️، امیدوارم که حالتون خوب باشه. امروز به مانند مقاله قبلی قصد داریم که در مورد استایل و تیپ مناسب فصل بهار و عید نوروز با همدیگه صحبت کنیم.

همه ما می دونیم که شومیز زنانه بهاری یک لباس محبوب و پرکاربرد هست. در ست و استایل بهاری شومیز تقریبا المان اصلی به حساب میاد و به همین دلیل باید بدونید که چجوری اون رو با لباس های دیگه ست کنید تا یک استایل بهاری شیک برای خودتون بسازید.
  شومیز زنانه بهاری رو چجوری بپوشم؟
شومیز زنانه رو به راحتی می تونید با رنگ های متنوع و در کنار سایر المان ها و اکسسوری های مختلف قرار بدید. شومیز یک لباسی هست که با خرید یک باره اون می تونید چند هدف رو نشونه گیری کنید و تیپ های متفاوت زیادی رو برای خودتون بسازید.

شومیزهای دوخته شده از پارچه حریر و یا ساتن بیشتر مناسب برای مجالس و مهمانی ها هستند؛ اما اگر به دنبال یک شومیز برای استایل خیابونی و تیپ روزانه هستین، بنظرم بهتره به سراغ خرید شومیز زنانه نخی برید. حالا در ادامه نحوه ست کردن شومیز رو بررسی خواهیم کرد.

شومیز و نقش زیر سارافونی
شومیز و سارافون تیپی همیشه محبوب هست. اگه از زیر سارافون خود شومیز خوشرنگ و زیبا رو بپوشید، برای خودتون استایلی مناسب مهمانی ها و دورهمی های دوستانه بهاری خلق کردید.

ابتدا بهتره که سارافون خودتون رو با هر رنگی که مدنظرتون هست (به سراغ رنگ های شاد و سرزنده برید که نشانگر بهار و زندگی باشن) و بعد از اون رنگ شومیز رو متناسب با رنگ سارافون انتخاب کنید.

پیشنهاد آراور این هست که اگر؛ سارافونی که می پوشید ساده و بدون طرح و تک رنگ است، شومیز خودتون رو طرح دار تک رنگ انتخاب کنید.

شومیز و کت زنانه
همه شما حتما در جریان هستید که چند سالی هست که مانتوهای به سبک کت خیلی محبوب شدند و طرفدار زیادی بین خانم های شیک پوش دارند.

پوشیدن شومیزهای جذاب از زیر کت زنانه یک گزینه دیگر برای ساخت استایل جذاب بهاری با شومیز است. ممکنه این نگرانی براتون پیش بیاد که پوشیدن شومیز از زیر کت، باعث گرم شدن شما بشه؛ برای این موضوع پیشنهاد می کنم که برید سراغ خرید انواع شومیزهای زنانه ساده نخی که دقیقا مناسب استفاده برای زیر کت زنانه هستند.

انتخاب شلوار هم می تونید به سراغ مدل های پارچه ای و یا جین برید.
پوشیدن شومیز بلند به عنوان مانتو
اگه خاطرتون باشه من همیشه تکرار کردم که شومیز زنانه خیلی پرکاربرد هست و به راحتی میشه تیپ های مختلف رو باهاش ساخت.

گزینه بعدی پوشیدن یک شومیز زنانه بلند به عنوان مانتو هست. راحتی و خنکی در این استایل خیلی بالاست و دختران جوان که طرفدار استایل کژوال و آزاد هستن بیشتر به سراغ این مدل تیپ می آیند.

اواخر فصل بهار هوا که به روزهای گرم تابستونی نزدیک میشیم پوشیدن شومیزهای بلند نخی به عنوان مانتو بسیار گزینه مناسبی و شما رو خنک نگه می داره.

هر دو مدل شومیز بلند یعنی جلو بسته و جلو باز رو می تونید انتخاب کنید. برای تکمیل استایل خودتون بنظرم بهتره برید سراغ شلوارهای مام استایل و کتونی و یا کالج های سبک بهاری.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد