آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

چرا فروش اینترنتی ندارم؟

آپدیت های جدید مثل Helpful Content و Link Spam در دوره سئو شما گفته شده؟

بله در این دوره تمام مواردی که نیاز هست برای این آپدیت های جدید گوگل رعایت کنید اعم از لینک سازی طبیعی و تولید محتوای مفید و هدفمند گفته شده و چک لیست هایی برای محتوا و لینک سازی خارجی در این دوره قرار گرفته است.

دوره آموزش سئو پیشرفته مجموع تلاش ها برای بیش از 100 پروژه موفق و ناموفق!

حتما با خودت میگی تجربه ناموفق به چ دردی میخوره. میخام بهت بگم شکست در سئو خیلی درس داره. گاهی شکست ها بخاطر عدم آگاهی فنی و گاهی هم بدلیل ضعف مدیریتی منابعی که داری چ مالی و چ انسانی!

من چند سال پیش تو شرکت های بزرگ کار میکردم که واقعا پول زیادی داشتن اما تصمیم گرفتم دیگه کار نکنم و حدودا در سال 1399 ماهیانه درآمدم برای مدیریت 120 میلیون تومان بود. میدونم باورش سخته که از چنین پولی در ماه چجوری دل کندم.

من هدف بزرگتری داشتم. کار کردن با کسب و کارهای بزرگ خیلی خوبه اما رشد ی کسب و کار کوچک و متوسط و رسوندش به درجات بالاتر عالیه عااااالی.

خبری از پاورپوینت نیست!! فقط علم و تجربه یاد می دهیم...

شاید دوره های سئو زیادی را دیده باشید که وعده موفقیت می دهند و در طی دوره بیشتر به داستان سرایی می پردازند و تنها چیزی که دریافت می کنید، انگیزه و کمی داستان در مورد پیشرفت و موفقیت دیگر کسب و کارها است که می دانید بدون آموزش تخصصی سئو هیچ فایده ای برای شما ندارد! متاسفانه خیلی از عزیزان با شرکت در این دوره های سئو ضربه مالی و حتی روحی شدیدی را متحمل می شوند.

  من تمام سعی خودم را کرده ام که در این دوره از تجربه های خودم و تمام دوستانم که در حوزه سئو حرف برای گفتن دارند صحبت کنم و تمام نکات را به صورت عملی گفته ام و فقط برای مفاهیم اولیه از اسلایدسازی در پاورپوینت استفاده کرده ام.

دوره آموزش سئو آنلاین عملیه؟

این دوره کاملا عملی و کاربردی. اگر دوست دارید مطمئن بشید بریم بخش کوتاهی از این دوره سئو رو باهم ببینیم؟


 پس اگر شما...

شخصی عملگرا هستید و می خواهید کسب و کار اینترنتی خود یا دیگران را با بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو رشد دهید و درآمد خود و شریک های تجاریتان بیشتر شود باید در راستای هدفتان دوره آموزش سئو تخصصی را انتخاب کنید.


از داستان های انگیزشی سئو که سئو سایت فلان است و بیسار و با آن می توانید به درآمدهای میلیاردی برسید یا نمیدانم فلان عبارت ده هزار جستجو  در ماه دارد و اگر شما به لینک یک برسید سه هزار ورودی از یک عبارت دارید و اگر فقط به 300 نفر بفروشید فلان می شود خسته شده اید و به دنبال راهکارهای کاربردی و اجرایی و علمی برای بهبود کسب و کار اینترنتی و درآمدتان هستید، به این دوره آموزش سئو کاربردی و عالی بیایید تا در جایگاه خودتان نخبه شوید!


جعبه نکته

البته باید بدانید که برای رسیدن به جایگاه دلخواهتان در سئو سایت، باید لِم یا نکات کلیدی بیاموزید و ماهیگیری در سئو سایت را بدانید که امر تنها در دوره ای عملی و علمی که در سئو عمیق شده، میسر است و انگیزش و هیجان بیخودی که در فلان عبارت بدون هیچ رپورتاژ یا لینک به رتبه بهمان رسیدم راه به جایی نخواهید برد... .

من هیچ چیزی از سئو نمیدونم آیا خرید دوره سئو درسته؟

من سعی کردم تمام نکات مهم سئو مقدماتی و شروع ماجرای یادگیری سئو را به شما توضیح بدم اما بازهم همه چیز بستگی به شما داره که واقعا میخواهید سئو شغل اول شما باشه و با تمرکز ادامه بدید. اگر شما کار با مرورگر رو بلد باشید و قول بدبد که تمرین هم بکنید یادگیری سئو براتون کار خاصی نداره!

پیش نیاز این دوره گفته شده که چیز خاصی نیست و فقط و فقط علاقه شما به سئو و بازاریابی اینترنتی میتونه پیش نیاز باشه

ورودی از موتور جستجو کجا و ورودی از طریق تبلیغات بنری کجا!

تبلیغات بنری، تبلیغات ادورز گوگل دیگر به صرفه نیستند و همیشه آن بازدهی لازم را ندارند! ارزانترین و بهترین راه برای جذب مشتری و علاقه مندان به سایت شما، سئو سایت است.

تعداد ورودی مهم است اما هدفمند بودن آن بسیار مهم تر. دقت کنید اگر فقط 200 ورودی در روز داشته باشید، باید چیزی حدود 3 الی 4 میلیون در ماه هزینه تبلیغات بنری کنید!!

چرا دوره آموزش سئو من میتونه به تو کمک کنه؟

اگر فقط همین سایت وبین سئو رو بررسی کنید متوجه رتبه خوبشون در عبارت های سختی مثل زیر اونم با کمترین هزینه میشید:


آموزش سئو، آموزش سئو پیشرفته، آموزش سئو رایگان و...


آموزش تولید محتوا ، کتاب آموزش تولید محتوا، فیلم آموزش سئو


آموزش بازاریابی اینترنتی


دوره تولید محتوا


ساخت محتوا

مشاوره سئو


مشاوره تلفنی سئو


دوره لینک سازی


آموزش لینک سازی


و...


https://techno-sho.ir/uncategorized/چرا-فروش-اینترنتی-ندارم؟/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد