آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

هدف از طراحی سایت آموزشی و چگونه ادمین سایت شویم؟

صحبت از آموزش است هدف اصلی هم آموزش بود اما ایندفعه متفاوت بود چرا که به دنبال آموزش آنلاین بودیم و نیاز به طراحی سایت آموزش آنلاین داشتیم. آموزش ها می توانند در سایت آموزشی گروه بندی شوند و براساس مبتدی تا پیشرفته بودن و یا گروه های مختلف دسته بندی شوند و هیچ محدودیتی هم برای مدرس وجود ندارد! طراحی سایت برای ارائه خدمات آموزشی آن هم به صورت آنلاین می توان در سطح یک کشور صحبت کرد و با وجود اینترنت به راحتی آموزش آنلاین را حتی به یک روستایی در سیستان نیز ارائه کرد.

تاثیر طراحی سایت آموزشی برای یک مدرس حرفه ای
اگر شما مدرس باشید حتما برای فروش محصولات آموزشی خود نیاز به یک سایت دارید تا بتوانید با آموزش مهارت های خود یک کسب و کار آنلاین داشته باشید. اینجا سوالی پیش می آید که آیا من داشتن پیج اینستاگرام نمی توانم کسب و کار آنلاین داشته باشم؟ پاسخ من این است که چرا می توانید اما بنا کردن کل کسب و کارتان بر روی یک شبکه اجتماعی کار درستی نیست و امکان دارد مثل همین سال ۱۴۰۱ که اینستاگرام فیلتر شد دچار مشکلات بزرگی شوید.
  از تفاوت های داشتن یک وبسایت آموزشی یا پیج اینستاگرام همین بس که شما در پیج باید در دایرکت فروش محصول آموزشی خود را تکمیل کنید اما در وبسایت نیازی نیست که این اتفاق بیفتد با طراحی درست صفحه محصول آموزشی خود و توضیحات مناسب و جامع در مورد دوره آموزشی، کاربر شما می تواند با چند کلیک محصول شما را تهیه کند و بعد بلافاصله بعد از پرداخت به محصول آموزشی شما دسترسی داشته باشد.

چرا اهمیت سایت آموزشی بیشتر شده؟
دقیقا با همه گیر شدن ویروس کرونا، مدرسان زیادی نگران فرآیند آموزش و حتی بازاریابی دوره های خود شدند. اما به یک چشم بهم زدنی به صورت اجباری همه به سمت طراحی سایت های آموزشی رفتند و حتی آموزش و پرورش کشور هم اپلیکیشن شاد را راه اندازی کرد. اینجا بود که آموزش آنلاین و از راه دور جان تازه ای گرفت. حالا این مدرسان آموزشگاه ها و مدرسان تدریس خصوصی بودند که به دنبال ساخت بستری مناسب برای تدریس می گشتند.

حالا وبین سئو بود که وارد عمل شد و طراحی سایت آموزشی اختصاصی را برای مدرسان شروع کرد.
طراحی سایت آموزشی هزینه مدرسان را بسیار بسیار پایین آورد و دیگر نیاز به پرداخت اجرای فضای آموزشی نبودند. محدودیتی برای تعداد نفرات برای آموزش نداشتند و براحتی می توانستند آموزش غیرحضوری خود را در سایت آموزشی خود داشته باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد