آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

کارشناس تولید محتوا کیست

 کارشناس محتوا ، کارشناس بازاریابی محتوا ، متخصص محتوا ، استراتژیست محتوا ، همه دارای ماهیت یکسانی هستند. بنابراین ، هرجا که در این مقاله از این اصطلاحات استفاده شود ، به معنای همان شغلی است که برای آن وارد این صفحه شده اید و می خواهید با آن آشنا شوید (البته این عناوین همه متفاوت هستند ، اما در کشور ما متاسفانه همه، آنها یکی را می دانند و شرح شغل برای آنها مشخص شده است).
یک متخصص تولید محتوا کسی است که مسئول نوشتن یا تولید ، ویرایش و تبلیغ محتوا در سیستم عامل های آنلاین مانند Google ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل ها و موارد دیگر است. و همچنین می تواند در زمینهآموزش تولید محتوا با موبایل  نیز فعالیت داشته باشد.
روند کار یک متخصص محتوا به گونه ای است که وی یا باید همیشه در کنار یک متخصص سئو باشد یا حداقل اطلاعات کامل و جامعی در زمینه آموزش سئو سایت محتوای وب سایت داشته باشد. تنها در این صورت است که می توان تضمین کرد که محتوای تولید شده با اهداف تجارت اینترنتی همخوانی دارد.
بسته به مهارت و تجربه ، نقش متخصص محتوا می تواند بسیار متفاوت باشد. شرکت های بزرگ ممکن است تنها بخشی از فرآیند تولید و بازاریابی محتوای تجاری تحلیل و آنالیز سایت webinseo خود را به این متخصصان بدهند.
 
ادامه مطلب ...

وردپرس چیست و چه کاربردی دارد؟

وردپرس  چیست؟

اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم وردپرس چیست؟ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای سایت منبع باز یا Open Source است که کاملاً رایگان است و می توانید از آن برای ایجاد انواع مختلف سایت استفاده کنید. سایت های خبری شخصی - فروشگاهی - شرکتی - و هر مدل سایتی را که بدون مشکل به ذهن شما خطور می کند ایجاد کنید.


در زمان نگارش ، وردپرس نسخه 5.0.3 به تازگی منتشر شده است. به جرات می توانم بگویم وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوایی است که تا به امروز ساخته شده است ، و اگرچه عمر طولانی ندارد ، اما محبوب ترین CMS در جهان است و روز به روز به طرفداران خود اضافه می شود ، و به شما قول می دهم قول می دهم با کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس و مقالات آموزشی وردپرس می توانید هر مدل وب سایتی را که به آن علاقه دارید ایجاد کنید!

قالب وردپرس چیست؟

در پاسخ به این سوال که قالب وردپرس چیست ، باید گفت که در واقع قالب وردپرس یک شکل و شکل ظاهری است. با انتخاب قالب وردپرس بر روی وردپرس خود می توانید طراحی و شکل ظاهری سایت خود را مشخص کرده و تغییرات مطلوبی را در چیدمان آن ایجاد کنید ، با تغییر الگوی سایت خود باعث تغییر شکل ظاهری سایت شما خواهد شد.

 


 ویژگی های اساسی وردپرس:

وردپرس دارای ویژگی های اساسی است. این ویژگی ها عبارتند از:


به سایت بپیوندید

معرفی چندین مدیر و نویسنده

آموزش تولید محتوا رایگان

دسته بندی مطالب

ارسال ها و صفحات را اضافه کنید

از gzip استفاده کنید

سیستم ارسال برای پست ها

تقویم ها و ساعت ها را تنظیم و نمایش دهید

ارسال خبرنامه وردپرس

فقط برای اعضای خاص از صفحات بازدید کنید

آموزش ساخت محتوا

و ...

وردپرس را توسعه دهید و طرح آن را تغییر دهید

اولین کاری که اکثر مردم در وردپرس انجام می دهند سفارشی سازی ظاهر پیش فرض و طراحی وب سایت خود است.


همانطور که گفتم ، توسعه وردپرس آسان است و قابل تنظیم است - هم از نظر عملکرد و هم از نظر طراحی.


ابتدا ، بیایید افزونه ها را بررسی کنیم.


پلاگین ها نرم افزارهای کوچکی هستند که می توانند در سایت های وردپرسی نصب شوند که عملکردها و ویژگی های وردپرس را توسعه می دهند. هزاران افزونه رایگان در وب سایت ها موجود است. می توانید افزونه های مختلفی را روی وردپرس خود نصب کنید.


در بخش بعدی ، طرح را مرور می کنیم. در واقع ، ما در وردپرس با نصب طرح زمینه ، طراحی وب سایت را تغییر می دهیم.


تم ها بسته های طراحی کاملی هستند که فقط با چند کلیک می توانند ظاهر وب سایت شما را تغییر دهند. شما می توانید تم ها را مانند افزونه ها در وب سایت خود نصب کنید.


 هزاران تم رایگان و همچنین فروشگاه های معروف وجود دارد که می توانید تم ها را در آنها خریداری کنید. همچنین قابلیت تحلیل و آنالیز وب سایت نیز دارد که به راحتی می توان سایت ها را تحلیل سئو سایت نمود.


ما همچنین برنامه های خوبی در این زمینه داریم که می توانید بررسی کنید.

نکات مهم تولید محتوا برای سایت

نکات مهم در تولید محتوای سایت

شاید امروز کلمه تولید محتوا را

برای تولید محتوا ایده داشته باشید

اولین قدم برای تولید محتوا داشتن ایده درست  و کسب مهارت با آموزش تولید محتوا مناسب است ، شما باید تمام موضوعات مربوطه و بهترین موضوع را با توجه به موضوع وب سایت خود انتخاب کنید.

 

کلمات کلیدی را در محتوا وارد کنید

کلمات کلیدی که قرار است در وب سایت شما نوشته شود را لیست کنید.


برای این کار می توانید از ابزارهای جستجوگرها و بهینه سازی سایت استفاده کرده و کلمات یا عبارات بیشترین جستجو را پیدا کنید.


 از ابزارهای تولید عبارت مربوط به کلمات کلیدی استفاده کنید

علاوه بر Google ، ابزارهای دیگری نیز برای جستجوی عبارت وجود دارد که بیشترین عبارات جستجو شده را به شما نشان می دهد.


 
ادامه مطلب ...

روشهای تولید محتوا

 روشهای تولید محتوا و محتوا گذاری یکی از مهمترین مواردی است که می تواند به افزایش ترافیک سایت کمک شایانی کند. تولید محتوا برای صفحات فرود سایت ها کمک می کند که سایت بتواند کاربران بیشتری را به سمت خود جذب نماید. با توجه به تغییراتی که الگوریتم های جدید گوگل مانند الگوریتم رنک برین  در تولید محتوا ایجاد کرده اند. طراحی و تولید محتوا بیش از گذشته دشوار و مهم گشته است. در این مقاله سعی داریم تا مهمترین عوامل موثر در تولید یک محتوای با کیفیت برای یک سایت را بررسی کنیم.

تحقیقات کلمات کلیدی را حرفه ای انجام دهید

تحقیقات کلمات کلیدی به این معنا است که وقتی که می خواهید محتوایی را با آموزش تولید محتوا رایگان را تولید کنید. ابتدا باید بدانید که مخاطبان آن محتوا برای پیدا کردنش از چه کلید واژه هایی استفاده می کنند. دانستن این کلید واژه ها به شما کمک خواهد کرد تا راحتتر بتوانید این مخطبان را از موتورهای جستجو به سمت سایت خود هدایت کنید. برای یافتن واژه های مد نظر کاربران می توان از ابزارهای رایگانی مانند keyword planner یا حتی ابزاری مانند گوگل ترندز و یا ابزارهای غیر رایگانی مانند SEMrush استفاده کرد.


 

جذب کردن کاربران

در سئو محتواسازی ، میزان درگیر شدن و درگیر شدن موضوعی در کاربران بسیار مهم است. درست است که حجم جستجوی کلمات کلیدی یک فاکتور کیفیت عالی است ، اما تعامل کاربر یک فاکتور بسیار جامع و مهم در ارزیابی کیفیت است. کافی است به اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر و هر کجا که کاربران آنلاین هستند بروید و ببینید بیشتر افراد در جستجوی چه چیزی هستند و در مورد آن صحبت می کنند.

تعامل کاربر

به عنوان مثال ، شما می خواهید "SEO SEO محتوا" را به عنوان کلمه کلیدی خود انتخاب کنید. شما در حال حاضر حجم جستجوی نسبتاً خوبی دارید. اما شما می خواهید در دادن کیفیت به آن بیشتر عمل کنید. کافیست عبارت کلمه کلیدی را کپی کرده و نحوه عملکرد آن را در هر وب سایتی که می خواهید ببینید. این کار به صورت زیر انجام می شود.

در جعبه جستجوی Google ، عبارت زیر را وارد کنید:

سایت: domain.com” کلمه کلیدی

با این کار ، Google تمام محتوایی که در این سایت "کلمه کلیدی" نوشته شده است را به شما نشان می دهد. این کار را می توانید با هر سایتی انجام دهید ، برای مثال می توانید سایت wiki wiki را جستجو کنید: