آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

نکات مهم برای آنالیز سایت

برای شروع ، باید اصطلاحات مهم را به شما معرفی کنم:

1- نرخ گزاف گویی:

محاسبه کنید که چه تعداد کاربر بیش از یک صفحه مشاهده کرده اند و چه تعداد پس از ورود به صفحه فرود بدون رفتن به صفحه دیگری از همان صفحه خارج شده اند. اگر یک وب سایت نرخ پرش بالایی دارد. این بدان معنی است که سایت قادر به جذب کاربر نبود. البته دلایل دیگری نیز وجود دارد. یکی از مهمترین دلایل این میزان بالا هدف قرار نگرفتن بازدید سایت است. می توانید کاربرانی را از منبعی دریافت کنید که علاقه ای به خدمات شما ندارند ، بنابراین آنها به سرعت سایت شما را ترک می کنند. البته می تواند یک سایت وبلاگ یا یک صفحه باشد. در این حالت ، نرخ بالا مشکل جدی نیست.

۲-حضور در سایت

اگر کاربران زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند ، به خدمات و محصولات شما علاقه نشان می دهند. اگر میزان خروج زیاد است اما کاربران وقت زیادی را در سایت می گذرانند مشکلی نیست. در آموزشهای بعدی در مورد استانداردهای زمانی کاربران در سایت صحبت خواهم کرد. و با فرمولی که من ارائه دادم ، می توانید بفهمید که وقت کاربر صرف شده در سایت شما خوب است یا بد!

۳-بازدید

تعداد کاربرانی که در یک بازه زمانی مشخص به سایت شما بی نظیر آمده اند. با استفاده از این پارامتر می توانیم بدانیم که چه تعداد کاربر وارد سایت ما شده اند. و چند درصد از آنها سایت را ترک کرده و چند درصد از سایت شما لیست شما را خریداری یا عضو شده است.

نمای 4 صفحه ای

این بخش نشان می دهد که صفحات سایت شما در یک بازه زمانی مشخص چند بار مشاهده شده است. با استفاده از این پارامتر می توانیم به راحتی میانگین تعداد نمایش صفحه توسط کاربران را بدست آوریم.

5- ویزیت های جدید

در این بخش می توان فهمید که چند درصد بازدیدکنندگان سایت برای اولین بار در بازه زمانی انتخاب شده از سایت بازدید می کنند. با استفاده از این پارامتر می توان محاسبه کرد که کدام منابع ترافیکی کاربران جدید را به سمت سایت ما سوق می دهند.

بازدید کننده 6 بازگشت

در این بخش ، می توانیم ببینیم که چه تعداد بازدید کننده در مدت زمان مشخص شده به سایت مراجعه کرده اند. با استفاده از این پارامتر می توانیم وفاداری کاربران به سایت را محاسبه کنیم. اگر رتبه بندی این بخش بالا باشد ، مطمئناً بازدید سایت افزایش خواهد یافت.

7- نرخ تبدیل هدف

با استفاده از این پارامتر می توان فهمید که چند درصد بازدیدکنندگان در سایت خرید کرده اند یا به عضویت سایت یا لیست درآمده اند. همچنین می توانیم زمان صرف شده در سایت و تعداد بازدیدها را به عنوان یک هدف محاسبه کنیم. من در آموزشهای بعدی بیشتر در مورد این پارامتر توضیح خواهم داد.

با کمک آماری که توسط Google Analytics ارائه شده است ، می توانیم به راحتی نقص سایت را شناسایی کنیم. موضوع تجزیه و تحلیل سایت بسیار گسترده است ، و این یک راهنمای مقدماتی برای تجزیه و تحلیل سایت بود.

LinkedIn چیست؟

LinkedIn بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه ای مایکروسافت در اینترنت است. برای یافتن شغل مناسب یا کارآموزی ، ارتباط با مدیران و کارشناسان بازرگانی و تقویت روابط حرفه ای خود می توانید از LinkedIn استفاده کنید. یادگیری مهارت های مختلف یکی دیگر از ویژگی های این شبکه اجتماعی است و امروزه بسیاری از افراد سعی می کنند با آموزش نحوه کار با LinkedIn به خوبی یاد بگیرند و آموزش دهند.

این شبکه اجتماعی رایگان است ، اما سطح دسترسی به LinkedIn Premium نیز وجود دارد که توابع و قابلیت های خاصی را برای شما امکان پذیر می کند. برخی از مهمترین تفاوتهای نسخه پولی LinkedIn و نسخه رایگان آن ، امکان برگزاری کلاسها و سمینارهای آنلاین است. برای آشنایی بیشتر با این سطح دسترسی ، در مقاله آموزش LinkedIn ، هر یک را جداگانه بررسی خواهیم کرد.

 

چندین روش برای دسترسی به LinkedIn

LinkedIn ، مانند سایر شبکه های اجتماعی ، روش های زیادی را برای بهره گیری بیشتر از آن ارائه می دهد. به روش های زیر می توانید وارد این فضا شوید:

برنامه موبایل LinkedIn

مرورگر موبایل و ورود به سایت LinkedIn

مرورگر ویندوز برای دسترسی به LinkedIn از طریق یک لپ تاپ

حساب LinkedIn چه کاربردی دارد؟

اکنون که شما درک اساسی از LinkedIn دارید ، می خواهیم کمی بیشتر در مورد مزایای LinkedIn صحبت کنیم. این شبکه اجتماعی اصولی نیز دارد که هنگام ایجاد حساب LinkedIn و ایجاد حساب کاربری در این شبکه اجتماعی باید به آنها توجه کنید. LinkedIn شباهت زیادی به Facebook دارد و اگر با این فضا کار کرده باشید ، کنار آمدن با LinkedIn برای شما راحت تر خواهد بود. در LinkedIn می توانید با دوستان خود در ارتباط باشید ، پست کنید ، به روزرسانی کنید ، پیوندهایی ارسال کنید و پیام های خصوصی برای دوستان خود ارسال کنید.

 

ارزش این ویژگی ها چقدر است؟

 

چه کسانی معمولاً از LinkedIn استفاده می کنند؟

 

شما می توانید با ارسال مشخصات و سوابق کاری خود و همچنین اطلاعاتی در مورد مهارت ها و شرح مشاغلی که شروع کرده اید ، یک رزومه قوی تهیه کنید. بسیاری از کاربران LinkedIn پیوند حساب خود را برای استخدام در شرکت های مختلف به مدیران ارسال می کنند و حتی قراردادهای جدیدی را برای پروژه های مختلف امضا می کنند.

 

البته استفاده از این ویژگی LinkedIn هنوز در ایران جلب نشده است. دلیل اصلی این امر این است که برخی هنوز نمی دانند LinkedIn چیست یا محتوای جدی در قالب یادگیری LinkedIn وجود ندارد.

شرایط و موارد برجسته در شبکه اجتماعی LinkedIn

هنگام آموزش LinkedIn ، ابتدا باید با اصطلاحات و اصطلاحات رایج در این شبکه اجتماعی آشنا شوید:

سطح 1 ، سطح 2 و سطح 3: اعضا را می توان با توجه به نوع ارتباطی که با کاربر دارید ، در این سطح قرار دهید. به این سطوح "اتصالات درجه" گفته می شود ، به عنوان مثال اعضایی که مستقیماً با آنها ارتباط برقرار می کنید اعضای درجه یک محسوب می شوند.

 

Inbox: این اصطلاح به صندوق ورودی یک صفحه گفته می شود که همان صندوق ورودی یک ایمیل است. این صندوق پیام های خصوصی شما را نمایش می دهد ، دقیقاً مانند قسمت مستقیم در اینستاگرام ، این پیام ها توسط سایر اعضای LinkedIn برای شما ارسال می شود.

 

مقدمه: این اصطلاح به ارتباط با شخصی که قصد ارتباط با او را دارید گفته می شود. شما باید توصیه نامه ها را برای آنها ارسال کنید تا با افراد یا شرکت ها تماس بگیرند. این نمایه ها مانند نامه های توصیه شده به شما هستند.

 

دعوت: اگر می خواهید از افرادی که حساب LinkedIn ندارند دعوت کنید که به این شبکه اجتماعی بپیوندند از این اصطلاح استفاده کنید.

 

ذکر: در LinkedIn (مانند اینستاگرام) می توانید از شخصی که می خواهید او را مطلع یا ارسال کنید نام ببرید.

 

شبکه: حسابی که ایجاد می کنید باید دارای شبکه ای متشکل از اعضای کلاس 1 تا 3 شما باشد.

الگوریتم پاندا چیست؟ نکات کامل برای الگوریتم Google Panda!

الگوریتم پاندا چیست؟ نکات کامل برای الگوریتم Google Panda!

Panda نام رسمی الگوریتم گوگل است که برای مبارزه با محتوای کوتاه و بی کیفیت ایجاد شده است. این الگوریتم شانس نمایش محتوای بی کیفیت ، کوتاه و بی ارزش در نتایج جستجو را کاهش می دهد و به محتوای با کیفیت ، جذاب و منحصر به فرد مکان بهتری در نتایج جستجو می دهد.

الگوریتم پاندا زمانی راه اندازی شد که کاربران از گسترش محتوای بی فایده و هرزنامه در نتایج جستجو شکایت داشتند.

با معرفی این الگوریتم ، گوگل استانداردی را برای طبقه بندی کیفیت صفحات منتشر کرد. این معیار کیفیت بر اساس رضایت کاربر در نظر گرفته شد و به سرعت به یکی از عوامل اصلی در رتبه بندی نتایج جستجو تبدیل شد.

با معرفی الگوریتم پاندا ، وب سایت هایی که در معرض جریمه محتوای بی کیفیت قرار داشتند ، با افزودن محتوای با کیفیت ، حذف کلمات زائد و بهبود تجربه کاربر و خوانایی محتوای صفحه ، صفحات آن را اصلاح و بازسازی کردند.

چرا الگوریتم پاندا ایجاد شد؟

در سال 2010 ، موتور جستجوی گوگل یک بحران جدی را پشت سر گذاشت. این بحران اساسی ناشی از افزایش محتوای بی کیفیت و افت شدید کیفیت نتایج جستجو بود. این بحران چالش بزرگی برای مدل کسب و کار گوگل در رضایت مشتری از نتایج جستجو به وجود آورد.

به دنبال این مسائل ، usiness Insider در سال 2011 عنوان خود را منتشر کرد که باعث شد Google احساس تهدید بزرگی کند:

بدون شک استفاده از چنین نام هایی در روزنامه های معتبر تهدیدی جدی برای گوگل محسوب می شود و بر اعتبار و سهام شرکت تأثیر منفی می گذارد. در پایان اما زنگ هشدار خاموش شد و گوگل الگوریتم Panda را معرفی کرد.

 

به روزرسانی های الگوریتم Google Panda

اولین نسخه الگوریتم Google Panda در 23 فوریه 2011 منتشر شد.

 

روز بعد ، 24 فوریه ، گوگل یک پست وبلاگ در مورد الگوریتم پاندا ارسال کرد.

وبلاگ رسمی Google: یافتن سایت های بهتر

سلام ، ما نقل مکان کردیم برای آخرین اخبار و مقالات از وبلاگ رسمی Google ، از کلمه کلیدی دیدن کنید. اطلاعات کارمندان Google درباره محصولات ، فناوری و فرهنگ Google Fi ما.

 وی توضیح داد که برای بهبود وضعیت نتایج جستجو ، یک الگوریتم مهم و بزرگ منتشر کرد و این الگوریتم منجر به تغییرات قابل توجهی در 11.8٪ از نتایج جستجو شد. موارد زیر بخش مهمی از متن این پست وبلاگ است:

"این به روز رسانی به دنبال افت در رتبه بندی وب سایت های دارای محتوای بی کیفیت است ، محتوای آنها به مخاطب ارزش نمی دهد ، محتوای آنها از سایت های دیگر کپی می شود ، یا محتوای آنها بی فایده و غیر قابل استفاده است." در عین حال ، این الگوریتم رتبه بندی وب سایت های با کیفیت را بهبود می بخشد. سایت ها و سایت هایی که از محتوای اصلی ، با کیفیت ، منحصر به فرد ، مفید و تحقیقاتی در وب سایت های خود استفاده می کنند در بهترین رتبه بندی قرار می گیرند. "

پانداها را از پرداخت جریمه معاف کنید ؛ هزینه های سنگین باعث عصبانیت پانداها می شود

اگر الگوریتم پاندا برای وب سایت شما مضر است ، اصلاح آن بسیار دشوار خواهد بود. تا زمانی که این الگوریتم می تواند عملکرد وب سایت را در محتوای با کیفیت بالا بهبود بخشد ، بهترین راه حل تولید محتوای جدید منحصر به فرد و بهبود کیفیت محتوای منتشر شده قبلی است.

در ابتدا ، برخی از وب سایت های جریمه شده با ادغام و ادغام محتوای صفحات با موضوعات مشابه ، صفحات جدیدی ایجاد کردند. علاوه بر این ، با ویرایش مطالب و ساختار این صفحات ، آنها از نظر بازگرداندن رتبه بندی و حذف جریمه ها عملکرد خوبی داشتند.

 

در طول سال ها ، الگوریتم Panda بسیار تغییر کرده است. ابتدا الگوریتم کیفیت کل وب سایت و مطالب موجود در همه صفحات را بررسی کرد اما سپس توجه خود را به هر صفحه وب سایت معطوف کرد.

 

Panda ممکن است فقط یک یا چند صفحه در نتایج جستجوی Google را از وب سایت شما حذف کند ، اما اگر Panda تعداد زیادی از صفحات را جریمه کند ، تمام صفحات وب سایت شما کاهش می یابد.

 

وب سایت من توسط الگوریتم Panda مجازات شده است ، چه کاری باید انجام دهم؟

اگر وب سایت شما توسط الگوریتم Panda مجازات شده است و مطمئن هستید که این افت به همین دلیل است ، پس برای خلاص شدن از آن به یک فرآیند پیچیده نیاز خواهید داشت. اولین قدم این است که تعیین کنید سایت ارزش صرف وقت و هزینه دارد یا خیر.

وب سایت هایی که محتوای بی ارزشی ارسال می کنند به دو دسته اصلی تقسیم می شوند. دسته اول کسانی هستند که علاوه بر محتوای خاص و ارزشمندشان ، تعداد زیادی مقاله یا خبر از سایت های دیگر را نیز جمع آوری کرده و در سایت های خود منتشر می کنند. دسته دوم سایتهایی هستند که هیچ محتوای با ارزشی در سایت ندارند ، پس از همه آنها به صورت دستی یا خودکار از سایتهای دیگر جمع آوری می شوند.

اگر در دسته اول قرار می گیرید ؛ توصیه می کنیم صفحات زائد و محتوای کم ارزش را از وب سایت خود حذف کنید و از ابزار "حذف URL" در کنسول جستجوی Google استفاده کنید

 آنها را از نتایج جستجو حذف کنید. اگر وب سایت شما در این گروه قرار می گیرد.

5 نکته مهم در بازاریابی از طریق ایمیل

1- به صلاحدید کاربران توجه کنید

با ارسال نامه الکترونیکی ، کاربران می توانند در صورت عدم تمایل به دریافت ایمیل های خود ، اشتراک خود را به راحتی لغو کنند. توصیه می شود در پایان هر ایمیل اشتراکتان را لغو کنید تا هرچه آسانتر شود. این نه تنها اشتراکت را افزایش می دهد ، بلکه به کاربران این رضایت را می دهد که دیگر نمی توانند ایمیل های خود را در صورت تمایل دریافت کنند و اگر ایمیل آنها برای آنها ارسال شود ، انتخاب آنهاست ، احساس خوبی را در مخاطب ایجاد می کند که باعث کاهش میل می شود . اشتراک لغو تماس نخواهد شد.

2- عنوان ایمیل باید مربوط به محتوای آن باشد

ایمیل هایی که عنوان جعلی دارند تا میزان باز بودن ایمیل ها را افزایش دهند ، از نظر گیرنده احساس خوبی ندارند و حس فریبکاری را به شما منتقل می کنند ، حتما سعی کنید عنوان ایمیل را انتخاب کنید تا کاملاً با محتوای شما مرتبط باشد. می توانید از عناوین جذاب استفاده کنید که احساس فوریت یا پیشنهاد بسیار خوبی را برانگیخته است ، اما باید کاملاً با محتوای ایمیل سازگار باشد.

3- روش و برنامه ریزی برای ارسال ایمیل وجود دارد

زیاده روی در ارسال ایمیل یا ارسال فواصل طولانی می تواند برای شما ضرر داشته باشد ، اگر پیام های مکرر دارید ، گیرنده را خسته می کنید و اگر پیام های طولانی دارید فراموش می شوید.

4. فقط ایمیل های فروش را ارسال نکنید

هر خدماتی که ارائه دهید قطعاً شامل خدمات و اخبار رایگان درباره مجموعه شما خواهد بود که مخاطبان شما را مجذوب خود می کند. تمام پیشنهادات ارسال ایمیل برای فروش یا تبلیغ خدمات شما باعث می شود مخاطب شما فکر کند شما فروشنده ای هستید که فقط به علایق خود اهمیت می دهد. به تنهایی ، بهتر است بین ارسال ایمیل های فروش و ایمیل های سرویس رایگان تعادل ایجاد کنید تا تمایل کاربران برای باز کردن ایمیل خود افزایش یابد.

5- اگر ایمیل تبلیغاتی ارسال می کنید ، باید مربوط به حوزه فعالیت شما باشد

ارسال ایمیل های تبلیغاتی مربوط به مجموعه های دیگر ، اگرچه زمان می تواند برای شما بسیار مفید باشد ، داشتن پایگاه داده یک مزیت است و بسیاری از افراد می خواهند خدمات خود را به مخاطبین شما معرفی کنند ، اما در زمینه های مربوط به ارسال ایمیل تبلیغاتی برای مخاطبان خود باشید ، مطمئن شوید که برای مخاطبان شما جذاب است و اعتماد مخاطب به شما را از بین نمی برد.