آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

تمام آنچه شما باید در مورد اصول رنگ آمیزی سایت بدانید

اهمیت و نقش رنگ در طراحی سایت چیست؟
وقتی نوبت به طراحی وب سایت شما می رسد، انتخاب پالت رنگ مناسب یکی از مهم ترین تصمیمات طراحی وب است که باید در نظر بگیرید. رنگ آگاهی برند را تا 80 درصد افزایش می دهد. به این معنی که انتخاب پالت رنگ در طراحی وب سایت نه تنها برای مخاطب شما جذاب است، بلکه آن را در ذهن مخاطب به یاد ماندنی می کند.
انتخاب پالت رنگ مناسب فراتر از داشتن یک وب سایت زیبا است. رنگ ها تاثیر زیادی بر درک ما دارند که آنها را به ابزاری قدرتمند در افزایش بهره وری سایت تبدیل می کند. رنگ همچنین با تأثیر بر طراحی وب سایت شما بر درک کلی برند شما تأثیر می گذارد. اگر وب سایت هارمونی رنگی مناسبی نداشته باشد، به راحتی احساس می کنید که برند غیرقابل اعتماد و غیرحرفه ای است. و اگر این سایت خدمات یا فروش ارائه دهد، در مورد انجام آن احساس ناامنی خواهید کرد و احتمالاً خرید را متوقف خواهید کرد.

علم رنگ و اصول رنگ در طراحی وب
اصول رنگ آمیزی وب سایت
انتخاب رنگی مانند آبی بسیار آسان خواهد بود. اما باید توجه داشته باشید که برای هر پروژه ای که در آن با مشتری سروکار دارید، باید سعی کنید تا حد امکان انتخاب های خود را توجیه کنید و تنها بر اساس علاقه خود به آن رنگ، آنها را انتخاب نکنید. نکاتی که می توانید در انتخاب رنگ به آنها توجه کنید عبارتند از:
از آنچه در حال حاضر دارید استفاده کنید: اگر لوگوی رنگ ثابت برای برند خود دارید، این می تواند رنگ شروع شما باشد.
رنگ برند رقیب: اگر رقیب اصلی کسب و کار شما رنگ برند قوی دارد، سعی کنید تا حد امکان از آن در پالت رنگ خود استفاده نکنید و آن را کپی نکنید.
به مخاطبان هدف خود فکر کنید: رنگ یک وب سایت آموزشی قطعاً با یک فروشگاه لوازم کودک متفاوت است.همیشه به این فکر کنید که چه کسی از وب سایت شما بازدید می کند و می خواهید چه احساسی داشته باشد.
بازی با کلمات: اگر کلمات مرتبطی در کار مشتری شما وجود دارد، این کلمات می توانند ایده هایی برای رنگ به شما بدهند.
از رنگ های ساده استفاده کنید و از آنها در حد اعتدال استفاده کنید.
از وب سایت های پیشنهادی پالت رنگ استفاده کنید: وب سایت های زیادی وجود دارند که می توانید برای دریافت ایده های الهام از آنها استفاده کنید. مانند دریبل، رنگ دراپ، رنگارنگ، رنگ هگز، ...
روانشناسی رنگ در تجارت
رنگ ها بر عناصر مختلف یک وب سایت تأثیر می گذارند: زمینه، منو، دکمه ها، عنوان ها، متن، پیوندها و تصاویر. رنگ ها یک صفحه وب را قابل خواندن می کنند، فروش را افزایش می دهند و در وهله اول می توانند بر شناخت برند تأثیر بگذارند. به همین دلیل رنگ یک ابزار قدرتمند طراحی وب است. دانستن روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت بسیار مهم است.
وقتی صحبت از رنگ و طراحی وب می شود، انتخاب اشتباه آسان است. رایج ترین اشتباهات در یک صفحه وب عبارتند از: استفاده از رنگ های زیاد، استفاده از رنگ های مکمل برای متن و پس زمینه و استفاده بیش از حد از رنگ های گرم و سرد. در ادامه مقاله به معنی هر رنگ و کاربرد آن در برندهای مختلف می پردازیم.
قرمز
قرمز نشان دهنده احساسات شدید، انرژی و خطر است. این رنگ معمولا برای ایجاد اضطرار در خرید و ایجاد هیجان استفاده می شود. این رنگ معمولا در رستوران ها برای غذا، مد، سرگرمی و خدمات اضطراری مناسب است. برندهای معروفی که از این رنگ استفاده می کنند می توانند کوکاکولا، KMART، H.این رنگ نشانگر اعتماد به نفس ، دوستی و صلح است. این رنگ در بانک ها استفاده می شود. همچنین از مارک هایی مانند Facebook ، Twitter و Dell استفاده می کند.
رنگ سبز
سبز نشانگر قدرت ، باروری ، طبیعت و شانس است. این رنگ تأثیر آرامش بخش بر شما دارد ، که در تجارت مانند محیط ، علم ، گردشگری ، منابع انسانی و غیره استفاده می شود.
رنگ زرد
زرد نشانگر نشاط ، طراوت و خوش بینی است. به طور کلی برای برآورده کردن مشتری استفاده می شود. هنگام طراحی سایت ، مراقب باشید که بیش از حد استفاده نکنید زیرا باعث استرس چشم می شود. علائم تجاری که از این رنگ مک دونالد ، هیرتز ، نشنال جئوگرافیک استفاده می کنند
نارنجی
رنگ نارنجی نشانگر صمیمیت ، حرکت و اشتیاق است. مناسب برای طراحی تجارت ، اتومبیل ، فناوری ، سرگرمی و وب سایت های دیگر. فروشگاه آمازون از این رنگ برای طراحی آرم خود استفاده می کند.
4 اصل برای نصب رنگ برای طراحی سایت
اکنون که ما از همان علم رنگ در طراحی سایت آگاه هستیم. ما چهار نقاشی رنگی مشترک را در طراحی سایت ارائه خواهیم داد. پانل های رنگی طرح هایی هستند که می توانند برای طراحی استفاده شوند. در حقیقت ، این نقاشی ها از چرخ رنگ و هفت تضاد است. چرخ رنگ یکی از ابزارهای اصلی طراحی است که در آن رنگ ها بر اساس فرکانس دورتا بر اساس آن چیده شده و هر دو رنگ بر خلاف ادغام نامیده می شوند. در تصویر زیر می توانید چرخ رنگ را مشاهده کنید.
روانشناسی رنگ در طراحی سایت! 
1- رنگ مونو یا یک رنگ اساسی
طرح رنگ تک رنگ فقط به یک رنگ اصلی بستگی دارد و شامل سایه ها و رنگ های مختلف با همان رنگ است.

روانشناسی رنگ در طراحی سایت! تمام آنچه شما باید در مورد اصول رنگ آمیزی سایت بدانید
2- رنگهای مکمل و آنالوگ
طرح رنگ تکمیلی نقاشی است که از دو رنگ متضاد در چرخ رنگ استفاده می کند که توحیدی را در سراسر سایت ایجاد می کند اما بدون آن بسیار یکنواخت به نظر می رسد.از این برد در سایت هایی مانند ادارات، مدارس، دانشگاه ها، سایت های علمی و خبری استفاده می شود.
روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت! هر آنچه که باید در مورد اصول رنگ آمیزی وب سایت بدانید
3- رنگ های شاد و پویا
این رنگ ها می توانند از سایه های مختلفی از طیف رنگی مورد نظر استفاده کنند. این رنگ ها رنگ هایی هستند که انرژی را به کاربر منتقل می کنند و بهترین انتخاب برای تبلیغات و توجه هستند.
اصول رنگ سنجی در طراحی وب سایت
4- رنگ های تیره و روشن
هنگام طراحی سایت برای محتوای آموزشی و امنیتی، بهتر است از رنگ های تیره در قسمت های کوچک سایت استفاده کنید. رنگ مناسب سایت خود را با توجه به کسب و کارتان انتخاب کنید تا با کاربرانتان متفاوت به نظر برسد.
اصول رنگ سنجی در طراحی وب سایت

رنگ و نحوه ایجاد یک پالت رنگ برای یک وب سایت بسیار ساده و جامع است. در واقع، وقتی صحبت از طراحی رنگ به میان می‌آید، مهم‌ترین چیز این است که تعادل مناسب را پیدا کنید که متناسب با سایت باشد. هر چه بیشتر در این زمینه بدانید، طرح و رنگ بندی بهتری در سایت شما خواهد بود.

چگونه یک وب سایت موفق داشته باشیم؟

وب سایت ها ابزاری عالی برای معرفی جوامع و بازارهای کار هستند. هنگامی که به درستی استفاده شود، برای شما بسیار مفید است. استفاده از وب سایت فقط به این معنی نیست که مشتریان خود را به فروش برسانید. در این مقاله، چند قدم اساسی برای ایجاد یک وب سایت موفق را به شما نشان می دهم.


از کجا شروع کنیم؟

بهترین مکان برای شروع استفاده از سرویس وبلاگ نویسی رایگان است. این خیلی جالب نیست و ممکن است سطح کار شما پایین باشد. با این حال، می توانید بدون هیچ دانشی از اسکریپت های آماده، میزبانی وب یا برنامه نویسی رایگان استفاده کنید. این به شما امکان می دهد به جای اینکه چگونه وبلاگ خود را حفظ کنید، روی محتوای خود تمرکز کنید. این بهترین زمان برای کار بر روی نوشته خود است. علاوه بر این، می توانید از درهم ریختگی های ناخواسته خلاص شوید.

هنگامی که ترافیک وبلاگ شما به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و شما آماده ارتقا به دامنه خود هستید، می توانید به راحتی مخاطبین خود را از ترافیک مطلع کنید و وب سایت خود را با ارسال یک پست وبلاگ راه اندازی کنید.

به روز رسانی های منظم


وبلاگ ها و وب سایت ها باید به طور منظم به روز شوند و دوره به روز رسانی نباید خیلی طولانی باشد. به عنوان مثال، شما باید وبلاگ خود را روزانه یا یک روز در میان به روز کنید. اما دلیل این اجبار چیست؟ اگر به طور منظم وبلاگ خود را به روز کنید، علاوه بر این که بینندگان شما از عملکرد شما راضی هستند، بهبود کیفیت محتوای شما باعث افزایش ترافیک سایت شما می شود.

 نتیجه مثبت دیگر این است که موتورهای جستجو شما را بیشتر لینک می کنند و وب سایت شما رتبه بالاتری پیدا می کند، اما اگر به روز رسانی ها غیر متعارف باشد (یعنی در روزهایی غیر از تعطیلات به طور منظم به روز رسانی نکنید).) وبلاگ شما در رتبه پایین تری قرار می گیرد و ترافیک کاهش می یابد.


ترافیک


ترافیک وب سایت یکی از مهمترین مسائل وب سایت است. یکی از مهم ترین راه های افزایش ترافیک وب سایت، بهبود کیفیت محتوای وب سایت شماست. با این حال باید اعتراف کنیم که محتوا بسیار خوب است، اما اگر به وب سایت مراجعه نکنید، زمان زیادی طول می کشد تا ترافیک افزایش یابد. بنابراین برای معرفی وب سایت خود باید از روش های مختلفی استفاده کنید.

این روش ها شامل تبلیغات رایگان و پولی، بازاریابی ویروسی، بازاریابی موتورهای جستجو، استفاده از RSS و اطلاع مشترکین از به روز رسانی وب سایت از طریق ایمیل است. اگر سوالی دارید، لطفا در نظرات با ما در میان بگذارید.


وضعیت وب سایت خود را پیگیری کنید


شما باید آمار بازدیدکنندگان خود را به دقت و حرفه ای بررسی کنید. باید کلیدواژه هایی را که موتورهای جستجو به شما لینک می کنند بررسی کنید، مطمئن شوید که عملکرد خوبی داشته اید و ضعیف شده اید و اقدامات لازم را برای افزایش بازدید انجام دهید. هنگام تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت، باید به کلمات کلیدی، ردیابی ارجاع، اطلاعات موتورهای جستجو، بک لینک ها و بازدیدکنندگان منحصر به فرد توجه کنید.

اطمینان حاصل کنید که آماری که استفاده می کنید مناسب است و اطلاعات دقیقی ارائه می دهد.

گوگل بهترین ابزار برای وب مسترها برای بررسی کلمات کلیدی وارد شده از گوگل است. همچنین اگر سیستم مدیریت محتوا وردپرس باشد


سعی کنید محتوای چندرسانه ای خود را در وب سایت خود قرار دهید. می توانید هر هفته یکی از مقالات خود را به صورت ویدئویی منتشر کنید. با این حال، هنگام انتشار این ویدیو باید به چند نکته توجه داشت. ویدیوی خود را در شبکه ای مانند آپارات در کانالی که برای وب سایت خود ایجاد کرده اید منتشر کنید و سپس سعی کنید کد ویدیو را در وب سایت خود قرار دهید. به افزایش بازدید سایت و وب سایت کمک می کند.همچنین می توانید از تصاویر جذاب در پست های خود استفاده کنید تا مردم از وب سایت خود احساس رضایت کنند.

در تحقیقاتی که در این زمینه انجام دادیم، برخی گفته اند یکی از دلایل مراجعه به وب سایت، مشاهده تصاویری از مطالب است که نشان دهنده اهمیت این موضوع است.


گفتگو با بازدیدکنندگان


یکی از مواردی که به شما کمک می کند ترافیک را از دست ندهید این است که به افزایش ترافیک کمک می کند. گفتگو با بازدید کننده هنگامی که یک بازدیدکننده در یک وب سایت سؤالی می پرسد، نویسنده قطعاً پاسخ می دهد. علاوه بر این، ما باید به نظرات بازدید کنندگان خود احترام بگذاریم.

در بسیاری از سایت ها اینطور نیست و حتی اگر بازدیدکننده ای از نویسنده تشکر کند، نویسنده پاسخ نمی دهد. در همین حال، وقتی به او پاسخ می دهید، علاوه بر اینکه به او کمک می کنید نظراتش را دوباره ببیند، به وب سایت شما باز می گردد. این باعث می شود فرد احساس کند که نظر او در نظر گرفته شده است و به همین دلیل در آینده از وب سایت شما بازدید خواهد کرد.

پول در آوردن

اکثر وب سایت ها یک هدف دارند، اما چه زمانی شروع می شود؟ آیا باید ابتدا پنل های تبلیغاتی را شناسایی و قیمت آنها را تعیین کنم؟ وقتی ترافیک وب سایت شما در حال افزایش است و سرعت رشد شما خوب است، می توانید با تبلیغات متنی شروع به کسب درآمد کنید.

اما زمانی که وب سایت شما هنوز در مراحل ابتدایی است، بهتر است بر روی محتوا و نگهداری آن تمرکز کنید تا اینکه به کسب درآمد از آن فکر کنید.

شما یک حرفه ای هستید!

پس از تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای، وقت آن است که وب سایت خود را راه اندازی کنید.

برای هدایت یک وب سایت، توصیه می کنیم که وب سایت را به صورت گروهی و با کمک دوستان وبلاگ نویس هدایت کنید.نوشتن بیشتر به معنای تبلیغات بیشتر است.

ترافیک وب سایت را افزایش می دهد زیرا هر نویسنده ای به این موضوع اهمیت می دهد که می خواهد علایق شخصی و عملکرد کار خود را به دیگران نشان دهد. نویسندگان وب سایت نیز تشویق می شوند تا تجربیات خود را در جلسه به اشتراک بگذارند و با کمک به یکدیگر در بهبود دانش جمعی خود تلاش کنند.

در سطح بالاتری از این موضوع، می توانید جلسات مشترکی را با سایر وب سایت ها برگزار کنید تا به توسعه هر دو وب سایت کمک کنید. مراقب باشید که با این ایده که وب سایت های دیگر رقبای شما هستند پیش نروید. در عوض، شما باید با آنها و دیگران کار کنید تا به پیشرفت آنها کمک کنید. باعث بهبود کیفیت وبلاگ ایران خواهد شد.

منبع

https://mokhatab.org/how-to-have-a-professional-training-site/


اهمیت کسب و کار آنلاین، تاثیر وب سایت در افزایش درآمد اینترنتی

برخی از کاربران احساس می‌کنند که وجود شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های محبوب موبایلی و فعالیت در آن‌ها نقش سایت را در رشد کسب‌وکار آنلاین کاهش می‌دهد یا برای این کار نیازی به وب‌سایتی برای کسب درآمد آنلاین و اجتماعی نیست. نیاز را برآورده کرد. برخلاف این دیدگاه، برخی معتقدند با وجود جایگاه شبکه های اجتماعی، شرکت ها نیاز مبرمی به یک وب سایت برای رشد و توسعه دارند.


به گفته این افراد هیچ چیز به اندازه یک وب سایت نمی تواند بر رشد و توسعه یک کسب و کار تاثیر بگذارد و همچنان راه اندازی وب سایت برندینگ و ادامه کسب درآمد از اینترنت ضروری و حتی حیاتی است. در این مقاله یک وب سایت پولساز به اهمیت و نقش یک سایت در رشد کسب و کار آنلاین و تاثیر آن بر برندسازی می پردازد.


نقش سایت در رشد کسب و کار اینترنتی

این مقاله دو سوال کلیدی را مطرح می کند: چرا داشتن یک وب سایت برای یک تجارت اینترنتی مهم است؟ و نقش سایت در رشد کسب و کار چیست؟ دارم شروع میکنم بر اساس شواهد موجود، نقش یک وب سایت در کسب و کار اینترنتی و توسعه آن بسیار مهم و حیاتی است. اگر یک کسب و کار آنلاین دارید اما وب سایت اختصاصی ندارید، باید بدانید که بسیاری از فرصت های عالی برای کسب درآمد آنلاین را از دست خواهید داد.


به خاطر داشته باشید که نقش وب سایت در کسب و کار آنلاین در اجرای بسیاری از استراتژی های بازاریابی مختلف برای رشد و توسعه یک کسب و کار مشخص می شود. وب‌سایت‌ها یکی از بهترین ابزارها برای دسترسی مشتریان به محصولات و خدمات شما هستند و اگر وب‌سایت ندارید، می‌توانید ضررهای زیادی را در کسب‌وکار خود مشاهده کنید.


اهمیت و نقش سایت در رشد کسب و کار به حدی است که امروزه تمامی مدیران و کارفرمایان برای پیشرفت در کسب و کار خود وب سایتی طراحی کرده اند.با توجه به امکاناتی که وب سایت به شما ارائه می دهد، آنها را نمی توان در هیچ بستر اینترنتی دیگری ارائه کرد.


البته شرکت های زیادی هستند که در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند که بدون داشتن وب سایت درآمد خوبی به دست می آورند و کاملا رایگان است اما هیچ شبکه اجتماعی نمی تواند جایگزین وب سایت شود. دلایل زیادی برای داشتن یک وب سایت برای کسب و کار آنلاین وجود دارد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:


1- دسترسی مداوم به مشتریان

فرض کنید می خواهید محصول خاصی را بخرید و کارهای لازم را انجام دهید تا برای خرید آن به فروشگاه بروید. اما به محض ورود می بینید که فروشگاه بسته است. در این صورت مطمئناً احساس بدی خواهید داشت و می توانید محصول مورد نیاز خود را از فروشگاه دیگری خریداری کنید.


اگر می خواهید مشتریان بیشتری را به صورت آنلاین جذب کنید، بهتر است همیشه در دسترس باشید. اما در دسترس بودن دائمی امکان پذیر نیست مگر اینکه یک وب سایت داشته باشید. از آنجایی که وب سایت در هر زمان و مکان در دسترس مشتریان است، آنها می توانند از فروشگاه شما در منزل، روی مبل یا تخت شما بازدید کنند و محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.


در واقع وب سایت یکی از بهترین ابزارهایی است که در یک کسب و کار آنلاین به آن نیاز دارید. زیرا از طریق سایت می توانید به راحتی با کاربران و مشتریان ارتباط برقرار کنید. شما به راحتی می توانید آنها را بازاریابی کنید و آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.


هر زمان که بخواهید می توانید از طریق سایت با کاربران خود در ارتباط باشید.می توانید هر زمان که خواستید از آنها دعوت کنید تا از سایت و محصولات شما بازدید کنند. با ارسال ایمیل به آنها می توانید پیشنهادات ویژه ای ارائه دهید و در مدت زمان کوتاهی به فروش ده ها میلیونی دست پیدا کنید.


2- ویژگی های منحصر به فرد وب سایت

ویژگی هایی که بخشی از این دستگاه است، حداقل می توان گفت، کاملاً پیچیده است. داشتن یک سایت می تواند همه چیز را به صورت خودکار و خودکار انجام دهد. از عضویت در سایت تا فرآیند خرید سایت. همه چیز مطابق میل شما انجام می شود. ارائه این ویژگی های منحصر به فرد بر ضرورت و اهمیت یک سایت برای کسب درآمد آنلاین تاکید می کند.


3- برندسازی

اکثر برندهای موفق در اینترنت دارای وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین هستند. حتی می توان ادعا کرد که این کار بدون سایت برندینگ امکان پذیر نیست و به هیچ وجه مفید نیست. شما می توانید برند خود را از طریق سایت خود ایجاد کنید. هر چیزی که در سایت شما ارسال می شود یا هر سرویس یا محصولی که ارائه می دهید، برند شما را تبلیغ می کند.


در واقع یکی از تکنیک های برندسازی اینترنتی را می توان طراحی وب سایت و سئو دانست. وقتی آنلاین هستید و مخاطبان شما را می بینند، به توسعه برند یا سازمان خود کمک می کنید.


4- سرمایه گذاری بلند مدت

در واقع می توان گفت سرمایه هر کسب و کار اینترنتی، وب سایت آن است. با گذشت زمان سایت، قدرت و اهمیت آن بیشتر می شود. البته با گذشت زمان بر تعداد کاربران شما افزوده می شود و این به نفع شماست.


از طرف دیگر، هر کاری که در سایت خود انجام می دهید به نفع شماست. هم از نظر سن در زمینه کاری و هم از نظر موقعیت در گوگل. به یاد داشته باشید که گوگل همیشه سر جای خود باقی می ماند و این دقیقاً سرمایه گذاری برای شماست.5- گوگل و موتورهای جستجو

وقتی سایت خود را برای گوگل و سایر موتورهای جستجو بهینه می کنید، می توانید کاربران و مشتریان هدفمند را جذب کنید، این رقابت و جنگ شرکت های اینترنتی امروزی است. هر شرکتی سعی می کند بهترین موقعیت را در گوگل به دست آورد. هیچ منبعی بهتر از گوگل برای هدایت افرادی که واقعاً به دنبال کسب و کار شما هستند به سایت شما وجود ندارد.


این در صورتی است که هرگز نمی توانید بدون وب سایت از گوگل استفاده کنید. اگر کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام دارید، هرگز نباید به گوگل فکر کنید. زیرا نمی توانید روی آن سرمایه گذاری کنید و از طریق آن مخاطبان خود را به سمت کسب و کار خود هدایت کنید. علاوه بر این، اهمیت یک وب سایت با وجود تلگرام و اینستاگرام هرگز کم نمی شود.


6- مقرون به صرفه بودن وب سایت

طراحی سایت هزینه زیادی ندارد اما می تواند مشتری و فروش را تا حد زیادی افزایش دهد. همچنین در صورت پیشرفت در فروش آنلاین می توانید فروشگاه فیزیکی خود را ببندید و تمام وقت و انرژی خود را در وب سایت صرف کنید. هزینه ها و هزینه های راه اندازی یک وب سایت بسیار کمتر از یک فروشگاه سنتی و واقعی است.


7- گسترش بازار

نقش سایت در رشد کسب و کار اینترنتی را باید در گسترش بازار از نظر محدودیت های جغرافیایی جستجو کرد. زیرا طراحی سایت به شما این امکان را می دهد که بازار خود را گسترش دهید و با شکستن مرزهای جغرافیایی و جذب مشتری از نقاط مختلف، فروش محصولات خود را به صورت آنلاین و به کسانی که به اینترنت دسترسی دارند، آغاز کنید.


8- راحتی مشتری

مشتریان می توانند بدون صرف زمان و هزینه و در منزل از وب سایت خرید کنند و اگر تجربه خوبی از این خرید داشته باشید مشتریان دائمی و وفادار شما خواهند شد.البته ممکن است برخی افراد علاقه مند به خرید حضوری باشند، این افراد نیز ممکن است قبل از مراجعه به فروشگاه، محصولات موجود در وب سایت شما را ببینند و سپس برای خرید به فروشگاه شما مراجعه کنند.


9- افزایش اعتبار

زمانی که مردم می خواهند محصول یا خدماتی را خریداری کنند، احتمالاً ابتدا در اینترنت جستجو می کنند و در نتیجه اعتماد بیشتری به شرکت هایی که وب سایت را دارند جلب می کنند. شما می توانید اطلاعات کافی در مورد نوع فعالیت ها، محصولات و خدمات و نحوه ارائه آنها در وب سایت خود قرار دهید تا اعتبار خود را نزد مخاطبان افزایش دهید.


10. نامحدود باشید

هیچ محدودیت واقعی فروشگاهی وجود ندارد، به خصوص محدودیت سایت فروشگاهی برای سایت های فروشگاهی. به عبارت دیگر، وقتی یک فروشگاه سنتی را از مکانی به مکان دیگر منتقل می کنید، می توانید تعدادی از مشتریان خود را که در نزدیکی فروشگاه زندگی می کردند، از دست بدهید. اما وب سایت همیشه ثابت است و مشتریان بالقوه هرگز تغییر نخواهند کرد.

https://kasbokarnews.ir/1401/03/29/چگونه-با-طراحی-سایت-خبری-فروشگاهی-برند/