آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

راهنمای کامل الگوریتم Rank rin به زبان ساده

الگوریتم Rank rain چیست و چگونه کار می کند؟

الگوریتم Rank rain را می توان نسخه پیشرفته تری از الگوریتم Hummingbird دانست. تا سالها پیش ، الگوریتم های گوگل فقط به تعداد کلمات کلیدی توجه داشتند و هرچه تعداد کلمات بیشتری در محتوای نوشته شده وجود داشته باشد ، امتیاز و اعتبار بیشتری به سایت تعلق می گیرد. این راه را برای کلاهبرداران SEO هموار کرد ، زیرا صاحبان سایت ، بدون توجه به کیفیت ، محتوای خود را پر از کلمات کلیدی می کردند تا در نتایج اولیه Google ظاهر شود. با روشن شدن این موضوع ، مهندسان Google ترغیب شدند الگوریتم های خود را تغییر داده و به روز کنند.

الگوریتم Rank rain یکی از الگوریتم های جدیدتر است که به طور مفهومی کلمه جستجوی شما را تجزیه و تحلیل می کند تا بهترین و مناسب ترین سایت را برای شما به ارمغان بیاورد. بیایید یک مثال ساده برای شما بیاموزیم تا درباره تحلیل مفهومی بیشتر بدانیم. تصور کنید ما یک سایت محتوایی با کیفیت بالا داریم که کلمه کلیدی آن آرایشگر است و شما کلمه کلیدی یک سالن زیبایی را جستجو می کنید. فکر می کنید این سایت برای شما نمایش داده شود؟ بله ، الگوریتم Rank rain با فرمول ها و مهندسی دقیق ، تمام اطلاعات را تأیید می کند و بهترین نتایج را به شما نشان می دهد.

تاریخچه و مکانیسم عملکرد الگوریتم Rank rain

تاکنون با مفهوم این الگوریتم جدید گوگل آشنا شده ایم. اما تاریخچه آن چه زمانی برمی گردد و البته روند اندازه گیری سایت ها توسط الگوریتم چگونه است؟

سال ساخت و استفاده از این الگوریتم به سال 2015 برمی گردد که می تواند به شناسایی سایت های خوب و بی کیفیت کمک زیادی کند. با استفاده از این الگوریتم ، بسیاری از سایت هایی که در بالای نتایج جستجوی Google بودند به نتایج بسیار پایین تری منتقل شدند و سایت های کمتری که محتوای بسیار با کیفیتی نیز دارند جایگزین شدند.

از سال 2016 ، این الگوریتم توانسته است بیش از 15 درصد از رتبه بندی صفحه گوگل را به خود اختصاص دهد و پس از تولید محتوای مناسب و ایجاد لینک ، به عنوان سومین عامل موثر برای سنجش سئو سایت معرفی شده است.

الگوریتم rin's Rank چه عواملی را بررسی می کند؟

برای دریافت نمره قابل قبول در این الگوریتم ، فقط باید به دنبال یک چیز باشید: رضایت کاربر و ارائه محتوای مناسب به او. در واقع ، به جای پر کردن سایت خود با کلمات کلیدی ، دقیقاً به آنچه کاربر شما به دنبال آن است نگاه کنید و سعی کنید آنها را در محتوای خود بگنجانید.

بنابراین الگوریتم Rank rain به رضایت کاربران شما از محتوا توجه می کند ، اما چگونه؟

دوره ذخیره سازی در سایت

یکی از مهمترین عواملی که گوگل در Rank rain در نظر می گیرد ، زمان ماندگاری کاربر در سایت شما است. اگر همه یا تعداد زیادی از کاربران مدت کوتاهی پس از ورود به سایت شما را ببندند ، این بدان معنی است که محتوایی که نوشتید برای آنها مفید نبود. بنابراین ، این الگوریتم محتوای سایت شما را بی کیفیت می داند و به آن رتبه بالایی نمی دهد.

به جامع بودن مطالب توجه کنید

یکی دیگر از فاکتورهای مهم مورد استفاده توسط الگوریتم Rank rain برای اندازه گیری سئو وب سایت ، درجه ادغام محتوا است. این چطور؟ فرض کنید یک کاربر کلمات کلیدی الگوریتم Hummingbird را جستجو می کند و به مدت کافی در وب سایت شما می ماند. بسیار خوب. این نشان می دهد که وب سایت شما رضایت کافی کاربر را بدست آورده است.

با این حال ، اگر کاربری پس از خواندن وب سایت شما ، فاکتورهای بررسی شده در الگوریتم مرغ مگس خوار را جستجو کند ، به این معنی است که محتوای شما نمی تواند به تمام س userالات کاربر در مورد آن کلمه کلیدی پاسخ دهد. این نشان می دهد که محتوای شما کامل نیست ، بنابراین الگوریتم به شما و وب سایت شما نمره بالایی نمی دهد.

رضایت کاربر قبل از ورود به سایت

همانطور که در بالا ذکر شد ، الگوریتم rank brain سعی در جلب رضایت کاربر دارد و بهترین و مناسب ترین نتایج را به او نشان می دهد. بنابراین ، نه تنها رضایت کاربران را پس از ورود به سایت در نظر می گیرد ، بلکه رفتار کاربران را قبل از ورود بررسی می کند! شما می پرسید چگونه؟ سرعت باز شدن سایت به دلیل عواملی مانند سرعت بارگیری ، زمان بارگذاری کامل سایت و غیره بسیار ساده است.

اگر کاربران برای باز کردن سایت شما خیلی منتظر بمانند و به قدری دیر باشند که قبل از بارگیری کامل سایت شما را ترک کنند ، Rank rain این یک فاکتور تأثیر منفی را در نظر خواهد گرفت. حداقل سرعت بارگذاری سایت ها باید 2 تا 5 ثانیه باشد. آمار نشان می دهد سایت هایی که بارگذاری بالاتری دارند نسبت به کاربران کندتر هستند و قبل از بارگیری کامل سایت را خاموش می کنند.

تغییر نام تجاری چیست و اصول آن چیست؟

مارک چیست؟

قبل از اینکه به مفهوم برندسازی مجدد بپردازیم ، باید بدانیم که مارک تجاری چیست. آیا فقط ایجاد آرم و نام برای کارگروه است؟ پاسخ این سوال منفی است. یک مارک تجاری شامل تمام خصوصیات ، احساسات ، مفاهیم و خدماتی است که یک گروه کاری به خود اختصاص می دهد و در مشتریان و کاربران خود ایجاد می کند. این گروه کاری ممکن است شامل تولید ، ارائه خدمات ، فروش و غیره باشد.

یک برند باید بتواند ایده ها و خاطرات خوبی را در ذهن مشتریان و کاربران خود ایجاد کند. این باید بزرگترین تبلیغ در گروه شما باشد. رنگ ، طرح کارت ویزیت ، طرح ، صدا ، شکل تبلیغات و شعارهای آنها ملموس ترین مواردی است که از هر مارکی به یاد می آورید ، اما مفهوم برند را کامل نمی کنند. احساسی که برند شما در مشتری ایجاد می کند ، رفتارهای هر برند در مقابل مسئولیت های مختلف اجتماعی و هر مسئله دیگری که در رابطه با احساسات و رفتار برند شما باشد ، در برندسازی تأثیرگذار خواهد بود.

تغییر نام تجاری چیست؟

اکنون که مفهوم مارک تجاری را شناختیم ، وقت آن است که بفهمیم دقیقاً برندسازی چیست و به چه کار می آید. تغییر نام تجاری یا بازسازی یک نام تجاری از نام آن مشخص است. هر کاری که دارندگان برند برای تغییر و البته ساختن برند خود انجام می دهند ، به معنای بازسازی آن است.

این تغییرات ممکن است مربوط به مواردی مانند رنگ ، آرم ، شعار تبلیغاتی ، واحدهای مختلف سازمانی ، طراحی مجدد وب سایت ، طراحی مجدد بسته بندی ، تغییر م componentلفه های بصری یا صوتی و غیره باشد. هنگام نام تجاری جدید ، صاحبان نام تجاری متوجه نقص یا ضعف در یک یا چند قسمت از مارک تجاری خود می شوند و به دنبال تغییر و بهبود آن هستند.

 چه زمانی نیاز به تغییر نام تجاری است؟

اکنون ، ممکن است از خود بپرسید که کدام مارک ها و شرکت ها نیاز به تغییر نام تجاری دارند؟ چه علامتی برای برند شما خواهد بود که باید به دنبال تغییر در نام تجاری و فعالیت های حرفه ای خود باشید؟

به طور کلی ، باید به شما بگوییم که تغییر ساختار نام تجاری دارای دو دلیل اصلی پیچیده داخلی و خارجی است.

1. نام تجاری اولیه ضعیف یا تغییرات داخلی در سازمان.

صاحبان نام تجاری ممکن است هنگام شروع کار خود و غرق شدن در دنیای پرسش و نگرانی ، توجه زیادی به مارک تجاری نداشته باشند. ممکن است مارک تجاری آنها برای مشاغل کوچک نیز مناسب باشد و هرچه تجارت آنها رشد کند ، ممکن است نیاز باشد برند آن تغییر کند.

2. تغییر شرایط خارجی و رقابت

تصور کنید که ویژگی دیگری که ده سال پیش برای مارک تجاری استفاده کرده اید دیگر مزیت مهمی برای محصول یا خدمات شما نیست. رقبا هر روز رشد می کنند و بر مخاطبان شما تأثیر می گذارند و شما نمی دانید چرا تجارت شما نه تنها رشد نمی کند ، بلکه وضعیت شما روز به روز بدتر می شود! این جایی است که شما باید برند خود را از نو بسازید تا مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار داده و در رقابت باقی بمانید!

چه عواملی منجر به تغییر نام تجاری می شود؟

در بخش قبلی ، ما در مورد دو عامل مهم تغییر نام تجاری بیشتر یاد گرفتیم و متوجه شدیم که این دو عامل می توانند همزمان خارجی ، داخلی یا هر دو باشند. در این بخش ، ما می خواهیم دقت بیشتری داشته باشیم و با جزئیات بیشتر به شما بگوییم چه عواملی شرکت و برند را مجبور به بازسازی می کند.

نام تجاری شما به یاد ماندنی و محبوب نیست

یکی از مهمترین فاکتورهای یک برند خوب محبوبیت آن است تا مخاطبان و مردم به راحتی آن را به خاطر بسپارند. شما ممکن است در زمینه لوازم خانگی کار کنید و در نظرسنجی خود از مردم بخواهید مارک هایی را که در این زمینه به ذهن شما خطور می کند نام ببرند. اگر نام شما در این لیست رنگارنگ نیست ، ممکن است نیاز باشد نام تجاری شما تغییر نام یابد زیرا جایی در حافظه مردم ندارد!

مارک شما منحصر به فرد نیست

اگر نام تجاری شما عملکرد خاصی دارد ، باید با مشکل موجود در تبلیغ خود سازگار شوید و حتماً آن را در مارک تجاری خود بگنجانید. اگر از زمان شروع رویداد تاکنون به این مسئله توجه نکرده اید یا اخیراً ویژگی جدیدی در محصول خود پیدا کرده اید که باید مارک تجاری داشته باشد ، مارک تجاری جدید را از امروز به فردا موکول نکنید!

تغییر زیبایی

هنگام طراحی مارک و آرم برای یک شرکت ، یکی از مهمترین عوامل خلاقیت و توجه به عناصر زیبایی است. شما ممکن است چند سال پیش یک آرم زیبا و خلاقانه طراحی کرده باشید ، اما با گذشت زمان و تغییر زیبایی شناسی ، باید دوباره آن را بازسازی کنید.

اصول و مراحل موفقیت در بازسازی برند

همانطور که برند سازی موفق می تواند تجارت شما را رشد داده و رشد دهد ، برندسازی اشتباه نیز می تواند شما را برای همیشه از رقابت دور کند. بنابراین قبل از اقدام به این کار ، همه موارد را وزن کنید و ابتدا مطمئن شوید که تنها راه حل بازسازی نام تجاری است. زیرا گاهی اوقات با تغییر در نحوه بازاریابی یا عرضه محصولات یا سایر محصولات ، مشکلات برطرف می شوند.

طراحی مجدد نام تجاری می تواند از کوچکترین کارها مانند تغییر رنگ آرم تا بزرگترین استراتژیهای سازمانی باشد. در هر یک از موارد ذکر شده ، اصول و مراحل این اقدام وجود دارد که مورد توجه قرار نمی گیرد و می تواند یک خطر عمده برای برند و شرکت باشد. در ادامه با این اصول بیشتر آشنا می شویم.

استراتژی عالی برای حفظ مشتری

قسمت اول: جذب مشتری

مهم نیست که شغل شما چیست و چگونه با مخاطب ارتباط برقرار می کنید. خواه تجارت مدرن باشد یا سنتی ، بازاریابی تجارت با مشتری (2C) یا بازاریابی تجارت با کسب و کار (2) ، تجارت شما اولین قانون و در واقع اولین عامل حیاتی شما در جذب مشتری است.

در واقع ، این اولین و مهمترین اقدامی است که یک تجارت می تواند برای شروع سود خود انجام دهد. برای جلب مشتریان جدید و سوق دادن آنها به سمت محصولات و خدمات شما ، وظایف ، استراتژی ها و تکنیک های مختلفی وجود دارد که بسته به نوع تجارت شما باید به درستی اجرا شود.

به عنوان مثال ، بسیاری از شرکت ها ، فروشگاه ها و حتی فریلنسرها با تخفیف های ویژه شروع به کار می کنند تا مردم را به مشتری خود ترغیب کنند. بسیاری از این شرکت ها موفق شدند به همین روش خود را به مخاطبان معرفی کنند و سپس درصد زیادی از این افراد را به مشتریانی ثابت و وفادار تبدیل کنند.

بنابراین فراموش نکنید که اولین رمز موفقیت شما جلب توجه مخاطب ، ترغیب آنها برای آشنایی با محصولات و در نهایت خرید از شماست. بسته به ماهیت تجارت خود ، ممکن است لازم باشد راهی پیدا کنید تا اولین قدم را برای پیشرفت بردارید. برای دیده شدن و شناخته شدن در بین ده ها ، صدها و شاید هزاران رقبایی که در زمینه شما فعالیت می کنند ، باید از یک حرکت قدرتمند استفاده کنید و مطمئناً روشی که ما به شما داده ایم یکی از این روش هاست.

قسمت دوم: حفظ مشتری

همانطور که گفته شد ، اولین قسمت موفقیت در تجارت امروز ، به ویژه تجارت آنلاین ، یافتن راهی برای معرفی خود به مخاطبان و تبدیل آنها به مشتری است. اما این تنها نیمی از جنگ است و همانطور که قبلاً ذکر شد ، بسیاری از شرکت ها به آن راضی هستند و تمام توجه ، انرژی و پول خود را صرف آن می کنند. با این حال ، قسمت دوم که ما در این بخش توضیح می دهیم ، بخش مهمی از یک تجارت پر رونق است و شاید حتی بخشی مهمتر از چالش جذب مشتری.

این بخشی از حفظ مشتری پس از اولین خرید شما است. در واقع ، شما باید یک برنامه مشخص و استراتژی های مختلف داشته باشید تا مشتریانی که یک بار از شما خرید کرده اند را متقاعد کنید که بیشتر بخرند. این مشکل تبدیل مشتری به مشتری عادی یا وفادار است که قبلاً در بسیاری از مقالات مدیر عامل شرکت به آن اشاره کردیم.

اگر روی حفظ مشتری و تشویق آنها برای تبدیل شدن به مشتری همیشگی خود متمرکز هستید ، مطمئن باشید که مهمترین قدم ممکن را برای موفقیت برداشته اید. دلایل زیادی برای این ادعا وجود دارد و شاید موارد زیر برخی از مهمترین آنها باشد:

مشتریان وفادار ارزش واقعی برند ، محصولات و کیفیت کار شما را درک می کنند و نیازی نیست که خود را به آنها ثابت کنید. در نتیجه نیازی به صرف وقت و هزینه برای اقناع این افراد نیست.

مشتریانی که مشتری تکراری می شوند به طور خودکار قسمت قابل توجهی از درآمد شما را برای شما به ارمغان می آورند و این به شما کمک می کند تا نگرانی کمتری در مورد فروش بیشتر داشته باشید.

مشتریان وفادار بهترین و موثرترین تبلیغات برای شما خواهند بود. بزرگترین شرکتهای جهان مشتریان عادی خود را بهترین دارایی خود می دانند ، زیرا تأثیر تبلیغات از یک مشتری به مشتری دیگر دهها یا حتی صدها برابر بیشتر از تبلیغات معمولی است. زیرا در این حالت دروغ ، اغراق و تلاش برای جلب توجه متقلبانه عملاً بی فایده است.

مشتریان واقعی و وفادار بهترین پیشنهادات و انتقادات عملی را برای شما ارسال می کنند. هر چقدر هم که حرفه ای باشید ، هرگز نمی توانید محصولات و تجارت خود را از دید مشتری و یک فرد خارجی تجزیه و تحلیل کنید. این مخصوص مشتریان است. مشتری های عادی ، خواه محصول را دوست داشته باشند یا نه ، یا خرید می کنند یا از فروشگاه خارج می شوند و معمولاً خبری از انتقاد یا پیشنهاد شما نیست. برعکس ، یک مشتری وفادار و یک مخاطب وفادار ، از آنجا که پیشرفت شما به معنای شانس بیشتری برای خرید محصولات یا خدمات بهتر برای مشتریان است ، چنین افرادی همیشه با دقت و توجه زیادی به نقاط قوت و ضعف شما تلاش می کنند. اگر در جریان نیستید به شما اطلاع می دهیم.

هرزنامه چیست و چرا استفاده می شود؟

وقتی صحبت از هرزنامه می شود چه چیزی به ذهن می رسد؟ قرص های معجزه آسایی که پزشکان دیجیتال برای رشد مو تجویز می کنند؟ یا ایمیل های تکراری که قول می دهند شب را فقط با ارسال آنها برای دوستان دیگر سپری کنید؟ هرزنامه به طور کلی هنگامی رخ می دهد که در یک وب سایت با آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید. اگر ایمیل شما هنوز به مخزن انواع هرزنامه ها تبدیل نشده است نگران نباشید! زیرا دیر یا زود این اتفاق برای هر صاحب ایمیل رخ می دهد و اگر از ماهیت آن و نحوه عملکرد آن آگاهی نداشته باشیم ، عواقب آن غیرقابل برگشت خواهد بود.

منظور از هرزنامه چیست؟

هرزنامه استفاده از یک سیستم پیام رسان برای ارسال پیام به تعداد زیادی از افراد بدون درخواست خود ، با هدف گسترش تبلیغات تجاری ، آگاهی غیر تجاری یا اهداف غیرقانونی است (بارها تلاش برای به دست آوردن اطلاعات شخصی یا مالی). قبول میکنی.

اگرچه شناخته شده ترین نوع هرزنامه هرزنامه است که به اسپم نیز معروف است ، این اصطلاح برای اشاره به سوuses استفاده های مشابه در سایر رسانه ها نیز استفاده می شود. هرزنامه به رسانه هایی مانند پیام رسانی فوری ، گروه های خبری ، موتورهای جستجوی وب ، وبلاگ ها ، پیام های متنی ، انجمن های اینترنتی ، برنامه های تلفن همراه و تبلیغات تلویزیونی و همچنین هرزنامه یا هرزنامه اعمال می شود.

چرا از هرزنامه استفاده می شود؟

اهداف مختلفی برای گسترش هرزنامه وجود دارد. اگرچه از هرزنامه برای اهداف سیاسی ، مذهبی و حتی کلاهبرداری استفاده می شود ، در حال حاضر بیشتر هرزنامه ها برای اهداف تجاری و تبلیغاتی استفاده می شوند. هدف اصلی استفاده از هرزنامه سودآوری است. ارسال نامه های بزرگ بسیار ارزان تر و آسان تر از ارسال نامه های عادی است. روزانه حدود 250 میلیارد ایمیل به سراسر جهان ارسال می شود که 45٪ آنها هرزنامه هستند. فراتر از تبلیغات ، محبوب ترین اسپم شامل محتوای بزرگسالان و وعده های استقلال مالی و دردسر ثروتمند شدن فقط با پیروی از دستورالعمل های ساده است.

اخرین حرف:

هرزنامه نوعی پیام تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی است که به دلیل هزینه کم نسبت به پیام های سنتی ، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به حدی که هر صاحب ایمیل یکی از این موارد را دریافت کرده است. معمولاً وقتی چنین پیام هایی را دریافت می کنیم ، همیشه لذت ما را نمی دهد و احساس انزجار بیشتر از رضایت داریم. نکته بسیار قابل توجه ، امکان استفاده از هرزنامه برای اهداف خرابکاری و کلاهبرداری است. اگر در تجارت اینترنتی و بازاریابی دیجیتال فعالیت می کنید ، شناختن ماهیت و عملکرد هرزنامه برای شما مهم است. زیرا هرزنامه تأثیر مستقیمی در بازاریابی دیجیتال دارد و می تواند تجارت شما را به خطر بیندازد. اکنون که این مقاله را خواندید ، با آگاهی از این مشکل گسترده مسلح شده اید و امیدواریم که به طور م fromثر در برابر این عامل مخرب محافظت شوید.

تعریف سئو خارجی و فاکتورهای تاثیرگذار بر روی آن

سئو خارجی چیست؟

سئو خارج از سایت به کلیه اقدامات و روشهای سئو در خارج از وب سایت خود برای بهبود رتبه سایت در نتایج موتور جستجوی گوگل اشاره دارد.

عوامل متداول و م andثر سئو خارجی شامل افزایش محبوبیت ، ارتباط ، اعتبار و قدرت یک وب سایت است. این امر با ارسال سایت شما از طریق سایت های معتبر دیگر در اینترنت از جمله وب سایت ها ، انجمن ها ، شبکه های اجتماعی و غیره محقق می شود. شامل معرفی لینک به سایت شما یا تبلیغات در سایت و همچنین سایتهایی که کیفیت محتوای سایت شما را تأیید می کنند. ... به عبارت ساده ، SEO کلید ساخت وب سایت برای سایت شما است.

چرا سئو آف پیج مهم است؟

الگوریتم ها و فاکتورهای SEO گوگل به طور مداوم در حال تغییر هستند ، اتفاق نظر کلی در جامعه متخصص سئو این است که ارتباط ، اعتماد و قدرت سایت از عوامل SEO خارجی هستند و هنوز هم نقش مهم و تأثیرگذاری در SEO دارند.

متخصصان سئو الگوریتمی را که گوگل برای رتبه بندی محتوا استفاده می کند نمی دانند ، اما براساس تجربه ، داده ها و سیگنال های موجود در رتبه بندی نتایج گوگل ، سئو خارجی نشان می دهد که بیش از 50٪ وزن بر نتایج رتبه بندی تأثیر می گذارد. می شود.

اهمیت استفاده از SEO سایت خارجی یا SEO خارج از صفحه برای بهینه سازی

از آنجا که موتورهای جستجوگر (به ویژه گوگل) توجه زیادی به سئو خارج از سایت یا سئو خارج از صفحه دارند ، بهینه سازی وب سایت و توجه به این موضوع ضروری است. در واقع ، گوگل از الگوریتم و سیستم غربالگری محتوای خود راضی نیست و از سایت های دیگر برای ارزیابی سایت و ارزش آن در SERP استفاده می کند.

الگوریتم گوگل و عناصر موثر SEO به طور مداوم در حال تغییر است. اتفاق نظر جامعه متخصص SEO این است که ارتباط ، اعتماد و قدرت وب سایت عناصر SEO خارجی هستند و آنها هنوز هم نقش مهم و موثری در SEO دارند. آنها روشی را که گوگل برای رتبه بندی محتوا استفاده می کند نمی دانند ، اما براساس تجربه ، داده ها و پارامترهای موجود در رتبه بندی نتایج گوگل ، نشان می دهد که سئو خارجی بیش از 50٪ از نتایج رتبه بندی را تشکیل می دهد.

لینک سازی یا لینک سازی هسته اصلی سئو وب سایت خارجی یا Off Page Seo است. Google کیفیت و ارزش محتوای وب سایت را از طریق شبکه پیوند تشخیص می دهد. بنابراین ، وب سایت های دارای پیوندهای با ارزش بالا معمولاً از سایر وب سایت های دارای پیوندهای کم ارزش رتبه بالاتری دارند. Link building یکی از مهمترین و موثرترین عناصر SEO خارجی یک سایت یا Off Page Seo است.

  ادامه مطلب ...