آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

Google Dance چیست و چگونه بر SEO تأثیر می گذارد؟

Google Dance چیست و چرا مهم است؟

اصطلاح Google Dance به تنوع زیاد نتایج گوگل اشاره دارد. هنگامی که صفحه جدیدی در وب سایت خود ایجاد می کنید ، Google بلافاصله نمی داند که کجا باید آن را در صفحات نتایج جستجو قرار دهد ، بنابراین لازم است ابتدا صفحه خود را ارزیابی کنید تا مشخص شود کدام رتبه برای آن مناسب است این ارزیابی از طریق فرایندی به نام Google Dance انجام می شود. در واقع ، Google Dance ابزار Google برای مقایسه صفحه شما است.

این بدان معناست که Google صفحه تازه منتشر شده شما را که با رتبه بندی بسیار پایین (مثلاً 100) در موتورهای جستجو شروع شده است ، یک شبه به جایگاه بسیار بالاتری منتقل می کند تا ببیند واکنش کاربران به آن صفحه چگونه است. اگر الگوریتم های گوگل متوجه شوند که کاربران روی صفحه شما کلیک می کنند ، وقت خود را صرف آن می کنند و از محتوایی که می بینند لذت می برند ، آن صفحه را ارزیابی می کنند و برای تعیین موقعیت نهایی و رتبه بندی آن صفحه ، آن را در نظر می گیرند.

یک روز ، Google به شما امکان می دهد از بودن در یک صفحه نتایج جستجو لذت ببرید ، و روز دیگر شما را به پایین صفحه نتایج بازمی گرداند. دوباره به شما رتبه بالایی می دهد و سپس دوباره شما را پایین می آورد. این چرخه مدتی ادامه دارد. رتبه بندی شما در صفحات نتایج موتور جستجو چنان بالا و پایین می شود که Google می تواند موقعیتی را که شایسته صفحه شما است تعیین کند. سپس صفحه شما بر اساس عملکرد شما یا رقبای خود در همان وضعیت باقی می ماند یا به آرامی بالا یا پایین می رود. عبارت "Google Dance" از این واقعیت ناشی می شود که صفحه شما به سرعت در صفحات نتایج جستجو یا به عبارت دیگر رقص تغییر مکان می دهد.

اساس Google Dance چیست و چه مدت طول می کشد؟

Google Dance براساس معیارهای زیر است:

سن: هرچه وب سایت یا صفحه وب جدیدتر (تازه ایجاد شده) رقص بیشتری داشته باشد.

مسابقه: هرچه یک کلمه کلیدی ، تجارت یا جغرافیای تجاری بیشتر رقابتی باشد (هرچه رقبای بیشتری داشته باشد) ، رقص بیشتری خواهد داشت.

پیوند ساختمان: هرچه پیوندهای بیشتر یا جدیدتر در یک صفحه ، قدرت آن صفحه بیشتر باشد.

تغییرات: هرچه تغییرات بزرگتر و چشمگیرتر باشد ، رقص بیشتری نیز انتظار می رود. (به عنوان مثال ، تغییر طراحی سایت)

لازم به ذکر است که برای زمانی که برای تکمیل رقص گوگل لازم است ، همین معیارها می توانند اعمال شوند. به عنوان مثال ، هرچه تغییرات بنیادی در یک وب سایت ایجاد شود ، مدت زمان طولانی تری Google Dance ادامه خواهد داشت.

برای پایان دادن به Google Dance چه کاری باید انجام دهیم؟

در واقع ، گوگل نشان داده است که از تغییر نمی ترسد. برای او مهم نیست که این تغییرات هزاران وب سایت و مشاغل را تحت تأثیر قرار داده است. حال سوال این است که برای محافظت از استراتژی SEO و ترافیک مرتبط با آن که برای موفقیت در تجارت آنلاین شما حیاتی است ، چه کاری می توانید انجام دهید؟

محتوای واقعی و مرتبط ایجاد کنید

آیا برای سایت خود برای موتورهای جستجو محتوا ایجاد می کنید یا برای بازدیدکنندگان و مشتریان؟ پاسخ برای هر دو است.

در واقع ، کاربران به دنبال اطلاعات با استفاده از کلمات کلیدی هستند. بنابراین مقالات خود را با پاسخ دادن به س questionsالات هر کلمه کلیدی برنامه ریزی کنید. با گذشت زمان ، محتوایی کاملاً مرتبط ایجاد خواهید کرد که با اهداف موتورهای جستجو ، از جمله Google مطابقت داشته باشد. مهم نیست که آنها چه تغییری ایجاد می کنند.

تأثیر Google Dance در سئو

بهتر است سئو وب سایت خود را به متخصصان این حوزه بسپارید تا از بروز مشکلات در آینده جلوگیری کنید. اگر وب سایت شما توسط یک متخصص سئو بهینه شود ، Google متوجه تغییراتی می شود که در حال انجام هستند. گاهی اوقات ، وقتی Google اقدامات بهینه سازی را تشخیص می دهد ، ممکن است به طور موقت روی وب سایت شما تأثیر منفی بگذارد و رتبه بندی آن را کاهش دهد.

گوگل می داند که تغییرات مثبت لزوماً منجر به افزایش فوری در رتبه بندی نمی شود و حتی ممکن است برعکس باشد. نکته کلیدی در اینجا صبر است. اگر به گوگل وقت و حوصله بدهید ، استفاده از تکنیک های SEO کلاه سفید پاداش می دهد. اگر نسبت به افت موقعیت در صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل واکنش بیش از حد نشان دهید ، ممکن است Google فعالیت شما را پرچم گذاری کند. زیرا توضیح می دهد که شما برای رسیدن به صفحه اول قصد تقلب و دور زدن سیستم را دارید.

سئو خوب زمان می برد. اجازه ندهید Google Dance استراتژی SEO شما را خراب کند. به تغییرات و نوسانات Google Dance پاسخ دهید ، و همچنان به انجام عملیات و عملیات با کیفیت بالا در SEO بپردازید. رتبه بندی Google شما به آرامی افزایش می یابد.

اخرین حرف

مفهوم بهینه سازی موتور جستجو (SEO) وقتی اهمیت می یابد که بخواهیم کاربران را به وب سایت خود جذب کنیم. اصول سئو می تواند به شما در گرفتن بازدید (بازدید) و جذب مشتریان بالقوه به سایت ما کمک کند. درک نحوه کار موتورهای جستجو بخش مهمی از موفقیت در تجارت دیجیتال ماست. Google یکی از موتورهای جستجو است که با آن سر و کار داریم و شاید یکی از مهمترین عملکردهای مهم آن ، تنوع بالای آن در رتبه بندی صفحات نتایج جستجو باشد. این همان رقص گوگل است.

راهنمای گام به گام انتخاب نام تجاری

مارک چیست و انتخاب آن چقدر مهم است؟

ممکن است فکر کنید کیفیت کار و محصولاتی که به مشتریان خود ارائه می دهید مهم است و نامی که برای نام تجاری خود انتخاب می کنید از اهمیت کمی برخوردار است ، اما امروزه کارشناسان موفقیت در کسب و کار انتخاب نام مناسب را به عنوان دروازه دستیابی به موفقیت می دانند. اگر نام مناسبی برای نام تجاری خود انتخاب کنید ، می توانید انتظار موفقیت آن را داشته باشید ، اما یک نام اشتباه و نامناسب از همان ابتدا می تواند شما را ناکام بگذارد.

شما باید بدانید که برند شما تنها چیزی نیست که دیگران در مورد شما می دانند. این نام هویت شما را نشان می دهد ، اینکه چرا با مارک های مشابه ، لحن گفتگو و رفتار مشتری ، موقعیت شما در جامعه ، اقدامات و ویژگی های محصول یا خدمات و تفاوت عمیق شما متفاوت است. حضار.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در حال حاضر فقط نام بسیاری از مارک ها بیش از میلیاردها تومان ارزش دارد و امروزه شرکت های زیادی وجود دارند که با توجه به اصول و قوانین نام تجاری را برای تجارت جدید انتخاب می کنند یا به آنها مشاوره می دهند.

همان نام تجاری و علامت تجاری یک محصول یا شرکت؟

آیا بهتر است ابتدا بفهمیم نام تجاری و نام تجاری که برای شرکت و محصولات انتخاب می کنیم یکی است؟ در پاسخ به این س ،ال باید بگوییم که این دو مفهوم کاملاً متفاوت و متفاوت هستند. علامت تجاری نام شرکت ، علامت تجاری و غیره است که باید در فعالیت های قانونی ثبت و استفاده شود. در حالی که علامت تجاری نیازی به ثبت قانونی ندارد و آنچه را که به بازار و مخاطبان ارائه می شود نشان می دهد. در واقع ، نام تجاری بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و ترکیبی از ویژگی های قابل مشاهده یا نامرئی یک کالا یا خدمات است.

انواع مختلف نام های تجاری

در اینجا ، ما می خواهیم بدانیم که چند حرف تجاری وجود دارد و انواع آنها چیست. به طور کلی ، نامه های تجاری را می توان به 6 دسته تقسیم کرد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

اسامی توصیفی

یکی از نام های تجاری که می توانید برای خدمات و شرکت ها انتخاب کنید ، نامه های توصیفی است. در این نامگذاری ، سوالی که می خواهید حل کنید این است که خدمات یا محصولات و خدمات ارائه شده چه ویژگی هایی دارند؟ به عنوان مثال ، نام تجاری easypay یک شرکت پرداخت می تواند مشخصات تجاری آن را به طور دقیق برای مخاطبان توصیف کند.

این نوع نام تجاری ممکن است دقیقاً به مخاطب شما بگوید که چه کاری انجام می دهید ، اما معمولاً به اندازه سایر نام ها انعطاف پذیر نیست. در میان این نوع برندها ، یکی از مشهورترین نام ها در ایران سیستم رزرو هتل ، سوئیت ها و اقامتگاه های آنلاین جاباما است و توانسته است خدماتی را که با نام تجاری خود ارائه می دهد به طور کامل توصیف کند.

اسامی معنی دار و مرتبط

نام تجاری در دسته بعدی انتخاب نام تجاری است که معنی دار است و مربوط به فعالیت کاری است. توجه به این نکته مهم است که این نام نام شرکت یا خدمات آن را به درستی توصیف نمی کند ، بلکه یک نام معنی دار است که به فعالیت مربوط می شود. به عنوان مثال ، نام تجاری آب معدنی دماوند بهترین نمونه داخلی برای این نوع نامگذاری است. زیرا دقیقاً به شما نمی گوید که مارک چه کاری انجام می دهد ، اما کاملاً متناسب با آن است.

نام تجاری بزرگترین فروشگاه آنلاین آمازون نیز در این گروه قرار می گیرد. همانطور که می دانید آمازون بزرگترین رودخانه جهان است ، بنابراین انتخاب آن برای این فروشگاه کاملاً منطقی است. یک ترفند بسیار حرفه ای و هوشمندانه در انتخاب نام این برند حروفی است که از حرف z روی حرف گرفته شده است. A و Z اولین و آخرین حروف الفبای انگلیسی هستند. این فلش نشان می دهد که شما می توانید از صفر تا صد هر چیزی را در این فروشگاه پیدا و خریداری کنید.

اسم مخفف

اختصارات دسته دیگری از انتخاب نام تجاری است و بسیار محبوب است. این نام به طور معمول حرف اول شعار ، سرویس ، ویژگی یا نامه تبلیغ را در کنار هم قرار می دهد. به عنوان مثال ، مپنا ایران یک نام شناخته شده ایرانی برای یک شرکت مدیریت پروژه نیروگاه ایرانی است.

اسامی مشتق شده از زبانهای خارجی

کلمات یا حروف انگلیسی مشتق شده از زبانهای دیگر دسته چهارم هنگام انتخاب نام تجاری است. اگر قرار است نام برند شما جهانی باشد ، باید به معنای آن در زبان های دیگر نیز توجه کنید. به عنوان مثال ، سامسونگ به کره ای 3 ستاره و در دانمارکی به معنای یک بازی خوب است.

برای مارک های ایرانی ، نام تجاری معمولاً از یک کلمه انگلیسی گرفته شده است ، بنابراین بینندگان با آن آشنایی نسبی دارند. به عنوان مثال ، نام تجاری Softlen از نرم آمده است که به معنای نرم است و این احساس مخاطب را ایجاد می کند که لباس پس از شستشو نرم می شود.

نام ابتکاری و خاص

آیا تا به حال فکر کرده اید که دقیقاً معنی نام بامیرو چیست و نام تجاری در چه رده ای قرار می گیرد؟ نامه های ابتکاری از مارک های جدید باید خوش آهنگ ، منحصر به فرد و قدرتمند باشد. این نامه ها باید به راحتی در ذهن مخاطب باقی بمانند و لحنی موزون داشته باشند.

ویژگی های مارک دار چیست؟

تاکنون با تعریف نام تجاری و انواع آن آشنا هستید. آیا در این بخش می خواهید بدانید که این نام به چه ویژگی هایی نیاز دارد؟

کوتاه کردن

یکی از مهمترین ویژگی هایی که هنگام انتخاب نام تجاری باید به خاطر بسپارید ، نام کوتاه آن است. نامه های طولانی در قلب مخاطب نمی ماند و به سرعت فراموش می شود. در حالت ایده آل ، یک متخصص به شما می گوید که نام تجاری شما باید حداکثر 3 کلمه و 10 حرف باشد.

بی نظیر و بی نظیر باشید

ویژگی دیگر نام تجاری خاص بودن آن است. شاید شما نام و نام تجاری مشابه برند معروف خود را برای محصول یا خدمات خود انتخاب کرده باشید و با این کار بخواهید خود فکر کنید که تأثیر مثبتی بر مخاطبان شما خواهد داشت! این استراتژی کاملا اشتباه است و می تواند بینندگان را به این باور برساند که شما نسخه جعلی و کپی شده ای از آن مارک معروف هستید.

این نیز می تواند برای شما مشکل ساز شود. به عنوان مثال ، شرکت مد ویکتوریا سکرت توانست با کپی کردن نام تجاری ، راز استارتاپ ویکتوریا سکرت را ادعا کرده و مبلغ زیادی غرامت دریافت کند.

تلفظ ساده ای را بیان کنید

تصور کنید که نام دقیق مارک را نمی دانید ، گفتن نام اشتباه هنگام تلفظ آن و ورود به فروشگاه برای خرید شرم آور است! این امر شما را به انتخاب یک محصول یا مارک متفاوت بسیار متقاعد می کند. نام تجاری تلفظ ساده ای دارد و هرکسی می تواند آن را به راحتی تلفظ کند.

دارای ریتم و ساختار تکراری است

به راحتی به خاطر می آورید که آیا نام تجاری شما دارای ریتم و ساختار تکراری است. به دنبال نام هایی مانند Mazmaz یا China China باشید. نام این مارک ها دقیقاً از این ویژگی استفاده می کنند.