آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

دکور فروشگاه روسری و روسری

دکور فروشگاه روسری و روسری نقش مهمی در فروش بیشتر نسبت به سایر فروشگاه ها دارد. از آنجایی که مخاطبان اصلی زنان هستند و زنان دقت و دقت بیشتری دارند. بنابراین در هنگام استفاده از آن باید نکات اصلی را رعایت کنید. در ادامه به برخی از این نکات مهم اشاره خواهیم کرد.

طراحی تزیین شال و شال

روسری و روسری لباس هایی هستند که به احتمال زیاد در هر فروشگاه لباس یافت می شوند، صرف نظر از اینکه در آن فروشگاه چه چیزی می فروشید. چیدمان روسری و شال جلوه خاصی به فضای فروشگاه شما می دهد و منجر به جذب مشتری بیشتر می شود.

طراحی دکوراسیون روسری و شال نیاز به خلاقیت بیشتری دارد. در این فروشگاه ویترینی رنگارنگ و جذاب با روسری و شال های دوست داشتنی اولین موردی است که باعث می شود مشتری در نگاه اول کالای شما را قفل کند. همیشه باید نمونه های جدید و پرفروش را برای نمایش در پشت ویترین قرار دهید.

چیدمان روسری ها و شال های زمستانی فضایی مجلل و مدرن و در عین حال روسری های نخی تابستانی و بهاری رنگارنگ و طرح دار ایجاد می کند. نیز ارزش خاص خود را دارد.

ثبت سفارش دکور مغازه شال و روسری در سایت یودکور الان اقدام کنید

انواع چیدمان روسری و شال

روش های مختلفی برای چیدمان و قرار دادن اقلام در فروشگاه وجود دارد که از جمله آنها می توان به روش های زیر اشاره کرد: استفاده از میله های آویز، قفسه های کشویی، قفسه های باز، سبد و قلاب.

با انتخاب یکی از روش های مرتب سازی، قفسه های دکور فروشگاه برای روسری و شال باید تمیز و دسترسی آسان باشد. حتما نمونه را از رنگ ها و طرح ها جدا کرده و برای مشاهده در دسترس داشته باشید. در نهایت داشتن یک آینه الزامی است.

طراحی کابینت یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون مغازه است. پس سعی کنید مدل و طرحی را انتخاب کنید که کاملا متناسب با فضا، نیاز و بودجه شما باشد.

1- ویترین کشویی

ویترین کشویی بیش از 12 سانتی متر ارتفاع دارد و محل مناسبی برای نگهداری روسری است.روسری ها را به خوبی در کشو بچینید. بهتر است آن را از طول تا کنید تا اندازه آن دوازده سانتی متر یا کمتر شود. برای جلوگیری از چین و چروک، آنها را به شکل مارپیچ شل حالت دهید. در نهایت هر روسری را در یکی از خانه های این ویترین قرار دهید.


2- جارو کردن

قفسه‌هایی وجود دارند که به قفسه‌های کفش معروف هستند، اما می‌توان از آن‌ها برای نگهداری وسایلی غیر از کفش استفاده کرد. برای چیدمان روسری، چند مدل روسری نازک را جمع کنید و روی یکی از قفسه ها قرار دهید یا یک شال ضخیم زمستانی را به تنهایی روی یک قفسه قرار دهید.


3- میله های آویز

از قفسه های لباس می توان برای آویختن روسری و شال استفاده کرد. در این صورت می توانید هر روسری یا روسری را بدون توجه به وزن و اندازه آن از چوب لباسی رها کنید. به گونه ای که باید یک سر آنها را به تیرک ببندید و سر دیگر را رها کنید. گره را خیلی محکم نبندید تا هنگام تحویل به مشتری چروک نشود و به راحتی باز نشود.


4- رخت آویز

رخت آویز بهترین وسیله برای آویختن روسری و شال های ابریشمی ظریف است. روسری های ابریشمی باید با گیره ثابت شوند تا لیز نخورند. مدل های گران قیمت را بدون چوب لباسی رها کنید. راه دیگر استفاده از رخت آویز مانند رگال است که; چند روسری و شال را همزمان به آن وصل کنید.


5- قفسه

قفسه ها بسیار کاربردی هستند و می توان از آنها در هر مکانی استفاده کرد. گذاشتن روسری و شال در قفسه ها؛ آنها را تا حدود 30 سانتی متر تا کنید و روی قفسه ها قرار دهید. قفسه ها برای چیدمان مدل های ضخیم که اصلا چروک نمی شوند بسیار مناسب هستند. یک جداکننده بین قفسه ها قرار دهید تا بتوان تعداد بیشتری را در آن قرار داد و همچنین از فرو ریختن آنها جلوگیری کرد.6- دکور را با سبد تزئین کنید

شاید این ایده از نظر بسیاری اصلا جالب نباشد و مشتریان اغلب برای یافتن به سبد خرید نمی روند. اما می توانید چندین طرح از شال و روسری را در سبد قرار دهید و روی پیشخوان بگذارید تا به مشتریان نشان داده شود. حتی می توانید از این روش در مناسبت های مختلف استفاده کنید یا چند اثر تخفیف دار در آن قرار دهید. اما به یاد داشته باشید که حتی در این مورد نیز نباید از چیدمان صحیح آنها غافل شوید.


7- خلاقیت

شش مورد بالا روش های رایج سفارش در مغازه روسری و شال فروشی است. شما می توانید این روش ها را با خلاقیت خود ترکیب کنید تا دکوراسیون خاص و متفاوت خود را داشته باشید و سبک جدیدی خلق کنید. استفاده از کاغذهای رنگی، روزنامه های قدیمی، گلدان ها و طرح های ژورنالی توصیه می شود.


نکته پایانی این است که؛ به یاد داشته باشید، راز موفقیت در فروشگاه روسری و شال، سازماندهی و نمایش محصولات خود به خوبی است.


طلافروشی لاکچری رو چجوری ویترین بزنیم؟

طراحی داخلی طلافروشی

این مکان یکی از محیط های تجاری است که دکوراسیون و طراحی داخلی آن تاثیر بسزایی در جذب مشتری و افزایش فروش دارد. همانطور که می دانید بیشتر مشتریان طلافروشی ها خانم هایی هستند که زیبایی بصری برایشان اهمیت زیادی دارد.


اکثر افراد فقط با دیدن دکوراسیون مجلل و شیک می خواهند به فروشگاه اعتماد و اعتماد کنند و خرید خود را انجام دهند، بنابراین طراحی داخلی جواهر فروشی باید چشمگیر و جذاب باشد. بهتر است به این نکته توجه کنید و در این سری از مغازه های قیمتی علاوه بر حفظ زیبایی، قوانینی مانند امنیت و حفاظت نیز رعایت شود.


به این دلیل که طلا به عنوان یک کالای بسیار با ارزش و لوکس شناخته می شود و نباید به محض ورود هر مشتری به فروشگاه، این اقلام ارزشمند را به راحتی در اختیار همه قرار دهیم. بر این اساس فرآیند طراحی داخلی طلافروشی یکی از سخت ترین کارهایی است که می توان در زمینه طراحی انجام داد.


دکوراتور باید به این نکته توجه کند که طلا مانند سایر اقلامی نیست که فروشنده در صورت درخواست در اختیار مشتری قرار دهد. به همین دلیل دکوراسیون پنجره ها باید به گونه ای باشد که مشتری از داخل ویترین آنها را ببیند و در صورت تصمیم نهایی برای خرید، فروشنده می تواند آن را به خریدار ارائه دهد.


طراحی دکور ویترین طلافروشی

طراحی داخلی بسیاری از فروشگاه ها، چه در متراژهای بزرگ و چه کوچک، باید استانداردهای لازم را از نظر زیبایی و کارایی داشته باشد تا مشتریان زیادی را جذب کند و تمامی نیازهای آنها را برآورده کند.نوع فروشگاهی فراخور با طراحی داخلی این لوکیشن ها در اولویت قرار گرفته و هماهنگ با آن ها در طراحی داخلی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال در گام اول باید توجه داشته باشید که زیبایی و امنیت در طراحی داخلی طلافروشی ها بسیار مهم است. همانطور که گفتیم طراحی این محوطه یکی از پیچیده ترین طرح هایی است که در زمینه طراحی دکوراسیون انجام می شود. علاوه بر عناصر ذکر شده، موضوع دیگری که در طراحی این فروشگاه ها باید بسیار مراقب آن باشیم، امنیت این مجموعه است که بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد.


اهمیت طراحی دکوراسیون جواهرات

این حرفه و مغازه یکی از مواردی است که امنیت در آن ضروری و مهم است. در طراحی این فروشگاه علاوه بر زیبایی شناسی مانند دقت رنگ و اجرای ویترین های شیک، موضوع حفاظت و امنیت بیش از دو مورد قبلی اهمیت دارد. زیرا زیورآلات و طلا از اجناس بسیار گران قیمت و مجلل هستند و نباید شرایط به گونه ای باشد که تمامی اجناس ویترین در دسترس خریدار باشد.


بر این اساس لازم است صاحبان این مجموعه از مجرب ترین طراحان داخلی که مهارت و تجربه زیادی در این زمینه طراحی داخلی دارند بهره ببرند. زیرا داشتن دکوراسیون تجاری مجلل و شیک برای طلافروشی ها می تواند عامل مهمی در دستیابی به موفقیت شغلی باشد.


از شما دعوت می کنیم از پست طراحی داخلی جواهر فروشی دیدن فرمایید.

رنگ در طراحی داخلی جواهر فروشی

هنگام طراحی دکوراسیون داخلی این سری از فروشگاه ها، رنگ بندی مهم و ضروری است. این موضوع تا حد زیادی به سلیقه و شخصیت صاحب جواهرفروشی بستگی دارد.به طور کلی برای طراحی داخلی این سری از فروشگاه ها باید از ترکیب رنگ های کرم، طلایی و سفید استفاده کرد.


معمولا استفاده از رنگ هایی مانند سبز، صورتی و قرمز که همگی در محدوده رنگ های خوش شانس هستند برای دکوراسیون داخلی جواهر فروشی توصیه نمی شود. البته از نظر رنگ آمیزی در این فروشگاه ها که شامل دیوارها، سقف ها و پنجره ها می شود، هر کدام باید از اصول خاصی استفاده کنند تا محیطی منحصر به فرد و همچنین استاندارد باشد. اکثر طراحان داخلی در دپارتمان های کف سازی طلافروشی ها از چندین نوع کفپوش مانند چوب استفاده می کنند تا زیبایی محیط را دو چندان کنند و در نتیجه مشتریان زیادی را به خود جذب کنند.

طراحی دکوراسیون داروخانه های لاکچری و مدرن

در طراحی پیشخوان داروخانه داشتن ارتفاعی مناسب برای تمامی ارتفاعات یکی از مسائل مهم در طراحی داروخانه می باشد.

با توجه به تمامی مشکلات، اصول و استانداردها، گروه معماری پاکاد توانست تجربه بازسازی بیش از 50 داروخانه را در خود جمع کند، این تجربه باعث شد تا بتواند نیازهای کارفرما را در طراحی و اجرای داروخانه شناسایی و محقق کند. امروز.

چرخه آماده سازی دارو

یک چرخه آماده سازی ایده آل در پشت پیشخوان داروخانه به شما امکان می دهد نسخه ها را به سرعت و ایمن پر کنید، بدون اینکه کارمندان به یکدیگر نزدیک شوند یا از یکدیگر عبور کنند یا وقت خود را هدر دهند.


شاید برداشتن گام‌های غیرضروری یا خم شدن به عقب برای تلاش برای تامین منابع در طول یک کار، کار مهمی به نظر نرسد، اما وقتی همه این تلاش‌ها را در طول یک روز کاری کامل کنار هم بگذارید، چیزهای زیادی خواهید دید. از زمان و انرژی


در یک بازه زمانی یک هفته یا یک ماهه، این ناکارآمدی ها می تواند تاثیر بسزایی بر کیفیت و عملکرد خدمات داشته باشد. هنگام طراحی چیدمان و جریان داروها به نکات زیر توجه کنید:


قفسه داروخانه، طراحی پیشخوان داروخانه، چیدمان داروخانه،

نکات مهم


در مورد نیازهای سرانه و توزیع استاندارد برای هر فضای کاری تحقیق کنید و سعی کنید همه چیز را در نظر داشته باشید.


سیستم‌های قفسه‌بندی مدولار، سیستم‌های توزیع خودکار دارو و سایر سیستم‌های کاربردی را در نظر بگیرید.


مکانی را درست پشت پیشخوان داروخانه برای نشستن یا ایستادن داروساز در نظر بگیرید. به این ترتیب، آنها می توانند شخصاً در بدو ورود بیماران با آنها تعامل داشته باشند.با راه اندازی رایانه مناسب، داروساز می تواند زمانی که بیمار برای پر کردن نسخه مراجعه می کند، یک بررسی بالینی انجام دهد و پس از تکمیل سفارش به او اطلاع دهد.


همچنین این امکان را به داروساز می دهد که آزمایش فشار خون و قند خون را انجام دهد و سایر خدمات مورد نیاز بیمار را ارائه دهد.


دکور داروخانه کوچک قفسه داروخانه طرح پیشخوان داروخانه

دکور برای یک داروخانه کوچک

صاحبان داروخانه‌های کوچک متوجه شده‌اند که انجام اقداماتی برای گرم‌تر کردن، محلی‌تر کردن و مشتری‌پسندتر کردن داروخانه‌هایشان می‌تواند تا حد زیادی به سمت بهبود تجربه مشتری کمک کند. این به نوبه خود باعث می‌شود مشتریان بخواهند بیشتر بمانند، زمانی که وارد می‌شوند بیشتر بمانند (و بیشتر بخرند) و به دیگران درباره تجربه عالی خود از خرید در داروخانه شما بگویند.

صفحه اصلی قیمت دکور داروخانه ام دی اف 

در اینجا تغییراتی در دکوراسیون داروخانه کوچک شما وجود دارد که می تواند تأثیر مثبت فوری داشته باشد:


قفسه‌های مدرن و انعطاف‌پذیر را نصب کنید تا مشتریان را بلافاصله پس از ورود به داروخانه در جهت خلاف جهت عقربه‌های ساعت از قبل برنامه‌ریزی‌شده هدایت کنید (طبیعی‌ترین حالت برای ۹۰٪ افراد راست‌دست). استفاده از رنگ های روشن در رنگ آمیزی دیوارها و نور مناسب از نکات مهم در داروخانه کوچک است.

استراتژی تولید محتوای اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی کاملا کاربر محور است به همین دلیل تولید محتوا برای نمایش در این شبکه اجتماعی مهمترین رکن محسوب می شود، در واقع تولید محتوا برای اینستاگرام تولید عکس، متن و فیلمی است که ارائه می شود. به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده بنابراین این شکل از محتوا باعث جذب مخاطب و توسعه کسب و کار در مسیر برندسازی می شود.


زمان ایجاد محتوا یا پست های اینستاگرام است

برنامه ریزی برای تولید محتوای اینستاگرام می تواند کسب و کار شما را بهبود بخشد. پست کردن زیاد باعث از دست دادن فالوورهای شما می شود. اگر در پست ها به طور مداوم با برند و تجارت شما مرتبط باشند، دیگر علاقه ای به دنبال کردن شما نخواهند داشت.


زمان ارسال پست ها را به روش های مختلف تنظیم کنید تا ارتباط قوی با مخاطبین داشته باشید. برای این منظور بهتر است روزهای خاصی را در نظر بگیرید. مثلا فقط در روزهای زوج. سعی کنید در ساعاتی که کاربران آنلاین هستند پست ارسال کنید. برای این منظور بهتر است به تعطیلات و اتفاقاتی که در منطقه جغرافیایی شما می افتد توجه کنید.


خدمات اینستاگرام


توجه داشته باشید که کاربران در چه ساعاتی از روز بیشتر وقت خود را آنلاین می گذرانند. انتخاب روز و ساعت مناسب یکی از مهم ترین عوامل در ارسال پست است.


هنگام تولید محتوا برای شبکه اجتماعی اینستاگرام به معیارها توجه کنید

فراموش نکنید که عملکرد خود را هنگام تولید محتوا در اینستاگرام اندازه گیری کنید. در غیر این صورت، نمی توانید نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید. وقتی بتوانید خودتان را ارزیابی کنید، خواهید فهمید که چه کاری باید انجام دهید، چه فعالیتی را باید افزایش دهید و از انجام چه کارهایی باید اجتناب کنید.بهترین راه برای تولید محتوا در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بهترین برنامه های تولید محتوا به حساب می آید که ویژگی های زیادی دارد. شاید این برنامه در گذشته گزینه های زیادی نداشته باشد اما پس از مدتی شاهد انتشار آپدیت هایی برای آن بودیم. این به روز رسانی ها باعث شده تا ما امکانات زیادی را در آن ببینیم و تولیدکنندگان محتوا بتوانند بهترین استفاده را از آن ها ببرند.


تاکنون چنین مطالبی را در اختیار تولیدکنندگان محتوای این وبسایت قرار داده ایم که خوشبختانه رضایت آنها را جلب کرده است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین استراتژی های تولید محتوا صحبت کنیم. فرض کنید برای ارائه برخی خدمات یا فروش محصولات دستور کار را تعیین کرده اید. در این زمینه قطعا به برخی از این روش ها و ایده ها نیاز خواهید داشت. بنابراین توصیه می شود این مقاله را از دست ندهید.


معروف ترین استراتژی های تولید محتوا در اینستاگرام

1- از ابزارهای ساده اما کاربردی استفاده کنید

بد نیست بدانید استفاده از اینستاگرام برای تولید محتوا نیاز به هزینه زیادی ندارد. این موضوع باعث شده تا تولیدکنندگان محتوا به سراغ این برنامه بروند و بخواهند محصولات یا خدمات خود را در دسترس قرار دهند. برای این منظور ابزارهای ساده و نسبتا ارزان زیادی در فروشگاه های معتبر وجود دارد که می توانید به موقع به آنها مراجعه کنید.


از جمله این ابزارها باید به میکروفون های یقه دار یا مدل های دیگر، سه پایه دوربین یا موبایل و موبایل های مناسب اشاره کرد. با داشتن این ابزارها، حتی ساده ترین آنها، بدون شک می توانید به بهترین آرزوهای خود برسید.البته توجه داشته باشید که در این زمینه زیاده روی نکنید. این کار نه تنها از نظر کاربران جذابیتی ندارد، بلکه ممکن است از کار شما خسته شوند.


علاوه بر این ابزارها، باید از ساده ترین برنامه ها نیز استفاده کنید. برنامه هایی هم برای اندروید و هم برای IOS و حتی برای رایانه های شخصی وجود دارد که می توانید در عرض چند ساعت به آنها مسلط شوید و از قسمت های مختلف آنها بهره مند شوید. از جمله این برنامه ها باید به تهیه و ویرایش تصاویر، تهیه و ویرایش فیلم ها و تهیه و ویرایش صدا اشاره کرد. تا اینجا تعدادی از این برنامه ها را به شما عزیزان معرفی کردیم.


۲- از امکانات مختلف اینستاگرام استفاده کنید

نکته بعدی این است که فقط به یک یا چند ویژگی موجود در برنامه اینستاگرام بسنده نکنید، بلکه تلاش کنید تا گزینه های دیگر آن را نیز یاد بگیرید. خوشبختانه امروزه آموزش های رایگان برای هر یک از این ویژگی ها و حتی فیلم هایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.


به عنوان مثال، اگر محصولاتی را می فروشید، می توانید از ویژگی زنده استفاده کنید. درست مثل داشتن یک سمینار و حضور صدها و هزاران نفر در آن. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به استوری و IGTV اشاره کرد که باید از آن ها نیز استفاده کنید تا در نظر کاربران فرد یا کسب و کار بهتری باشید.


3- با دیگران همکاری کنید

بسیاری از مردم احساس می کنند که باید با افرادی که در رشته خود کار می کنند، دشمنی و رقابت زیادی داشته باشند. با این حال، این کمکی به آنها نخواهد کرد.اینستاگرام فضایی است که اگر از درب دوستی و همکاری با صفحات حوزه خود وارد نشوید، بدون شک با اتفاقات تلخی مواجه خواهید شد.


به عنوان مثال، اگر شما در زمینه فروش محصولات هستید، می توانید از برخی افراد در زمینه خود استفاده کنید. می توانید به آنها خدمات ارائه دهید یا از امتیازاتی که برای شما در نظر گرفته اند استفاده کنید. این باعث می شود که فالوورها بین شما مبادله شوند و در نهایت بازدید بیشتری داشته باشید. به یاد داشته باشید، بازدید بیشتر به معنای فروش بیشتر و درآمد بیشتر برای شما خواهد بود.


یکی از استراتژی‌هایی که اخیراً دیده‌ایم، همکاری صفحات در همان منطقه به صورت زنده است. در این مواقع به صورت زنده درباره موضوعات صحبت می کنند و بینندگان نیز می توانند اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنند.

صفحه اصلی تولید محتوای گرافیکی و ویدیویی برای اینستاگرام  با محتوایار (mohtavayar.com) تماس بگیرید.

برنامه ریزی محتوا و استراتژی

کسب‌وکارهای کوچک و متوسطی که از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند، ۱۲۶ درصد بیشتر از آنهایی که از بازاریابی محتوا استفاده نمی‌کنند، دنبال‌کنندگان بیشتری دارند.

61 درصد از خریدهای آنلاین نتیجه مستقیم مطالعه یک وبلاگ توسط مشتری است.

شرکت هایی که بیش از 16 پست وبلاگ در ماه منتشر می کنند، 3.5 برابر بیشتر از شرکت هایی که چهار (یا کمتر) پست وبلاگ را در ماه منتشر می کنند، ترافیک دارند.

محتوا برابر با رشد کسب و کار شما است. پس بیایید با استراتژی محتوا شروع کنیم.

برای سفارش خدمات تولید انواع محتوا متنی باکیفیت با ما تماس بگیرید.

2. برنامه ریزی محتوا و استراتژی

شما نمی توانید خانه ای را بدون نقشه، مجسمه سازی بدون نقشه، یا شرکتی بدون ماموریت شروع کنید. بنابراین نباید بدون ایجاد برنامه محتوا تولید کنید. در غیر این صورت ممکن است از هدف خود منحرف شوید.


استراتژی محتوا شامل همه چیز است، از برندسازی و لحن گرفته تا نحوه تبلیغ و در نهایت هدف گذاری مجدد محتوای شما.


بیایید نگاهی گام به گام به نحوه ایجاد برنامه محتوای خود بیاندازیم.


برنامه ریزی محتوا و استراتژی

 انتخاب اهداف محتوا

برای ایجاد محتوایی مشابه کمپین بازاریابی سنتی، استراتژی محتوای شما باید با اهداف بازاریابی شما (که باید اهداف شرکت شما باشد) همسو باشد. تا زمانی که اهداف شما SMART باشد، می تواند منجر به ترافیک بیشتر به سایت شما و خروجی بیشتر شود. نمونه ای از این نوع هدف افزایش ترافیک ارگانیک به وبلاگ تا 25 درصد در سه ماهه آینده است.


هنگامی که آن مشکل را تعریف کردید، هر محتوایی که ایجاد می کنید باید با هدف شما هماهنگ باشد و به نتیجه دلخواه شما کمک کند. به طور کلی بهتر است از اهداف خود شروع کنید و سپس محتوای خود را ایجاد کنید.


هویت خریدار

ایجاد یک استراتژی محتوا چیزی فراتر از فکر کردن به این است که چه نوع محتوایی را می خواهید ایجاد کنید.ابتدا باید بدانید که با چه کسی صحبت می کنید، چگونه با آنها صحبت می کنید و کجا آنها را پیدا خواهید کرد. کلید ایجاد محتوای موفق این است که هر خواننده احساس کند مستقیماً و شخصاً با آنها صحبت می کنید.


تنها راه برای انجام این کار این است که با بازدیدکنندگان و مشتریان خود رفتاری دوستانه داشته باشید. شما باید آنها را مانند دوست قدیمی خود بشناسید. شما باید از موانع، نقاط درد، چالش ها و ترس های آنها آگاه باشید. به همین ترتیب، می توانید بهترین نتیجه ممکن، راه حل رویایی و بزرگترین تخیلات آنها را پیدا کنید.


همیشه به یاد داشته باشید که شما در حال بازاریابی برای افرادی هستید که می خواهند احساس ارتباط کنند. در حالت ایده‌آل، شما می‌توانید مستقیماً با هر شخصی که از وب‌سایت شما بازدید می‌کند، صحبت کنید، اما نمی‌توانید. به نظر شما راه حل چیست؟ شما باید یک شخصیت خریدار ایجاد کنید.


آنچه هنگام ایجاد محتوا مهم است این است که شخصیت خریدار شما شخصی باشد که می خواهید با محتوای خود به آن دسترسی پیدا کنید. این شخصیت نیمه تخیلی به عنوان نماینده مخاطبان هدف شما عمل می کند، افرادی که به احتمال زیاد از پیام شما سود می برند و مشتری می شوند.


ایجاد شخصیت خریدار به کمی تحقیق، کمی حدس و گمان و چند ترفند نیاز دارد. اما نتیجه نهایی تصویر واضحی از شخصی است که می‌خواهید برایش تبلیغ کنید و کسی که با خوشحالی محتوای شما را مصرف می‌کند.


با تکیه بر سفر خریدار

اگر تا به حال سردرد داشته اید، اولین کاری که انجام داده اید این است که علت آن را بیابید. ممکن است دچار کم آبی یا کمبود کافئین باشید، یا شاید بیمار بوده اید. هنگامی که مشکل را شناسایی کردید، به سراغ راه حل هایی مانند نوشیدن مقداری آب، خوردن اسپرسو یا مصرف دارو خواهید رفت.فقط به این دلیل که شما با یک استراتژی کاملاً تعریف شده شروع نکرده اید، به این معنی نیست که محتوای شما در حال حاضر در چارچوب نیست.


ممیزی محتوا در تولید محتوا به سادگی آنچه را که قبلا انجام داده اید بررسی می کند، سپس آن را سازماندهی می کند تا بتوانید از آن در برنامه محتوای جدید خود استفاده کنید. این فرآیند ممکن است شامل بازنویسی مقاله باشد، یا ممکن است شکاف هایی را نشان دهد که باید با محتوایی پر شود که برای شخصیت شما و مرحله سفر مخاطبان شما جذاب باشد. در اینجا نحوه ممیزی محتوا آمده است:


تمام محتوای خود را در یک صفحه گسترده جمع آوری کنید.

ستون هایی را برای کلمات کلیدی هدف، شخصیت های خریدار، مرحله سفر خریدار، قالب و موضوع اصلی ایجاد کنید، سپس آنها را برای هر قسمت از محتوا پر کنید.

ستون‌هایی را برای معیارهای کلیدی خود مانند بازدید از صفحه، اشتراک‌گذاری، مشارکت مخاطب و موارد دیگر اضافه کنید.

در نهایت، باید هر پست را (با استفاده از هایلایت یا ستون دیگری) از پست هایی که خوب انجام می دهند یا نیاز به بهبود دارند بازنویسی کنید، یا می توانید آن را با پست دیگری ادغام کنید.

در حالی که ممیزی محتوا ممکن است خسته کننده به نظر برسد. اما تمام کارهای دستی ارزش افزایش ترافیک و سرنخ را دارد. شما همچنین می توانید به یک طرح تایید شده پیشرفت کنید.


فرمت صحیح را انتخاب کنید

آن شخصیت خریدار را که ایجاد کردید به خاطر دارید؟ شما برای آنها محتوا تولید می کنید. این بدان معنی است که شما باید محتوا را در قالبی تهیه کنید که به راحتی و با خوشحالی توسط مشتریان بالقوه شما مصرف شود.


فرم انتخابی شما می تواند یک پست وبلاگ، ویدئو، نمایش اسلاید، گرافیک، کتاب الکترونیکی، کاغذ سفید، پادکست یا هر چیز دیگری باشد که ذهن خلاق شما می تواند تصور کند.همه چیز در مورد یافتن تعادل مناسب بین خود تبلیغی، به اشتراک گذاری اطلاعات مفید و سرگرمی است. فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، یوتیوب و اسنپ چت رسانه های عالی برای ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای مرتبط هستند. نکته کلیدی این است که این محتوا را برای هر پلتفرم تغییر دهید.