آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

دستورالعمل خرید اینترنتی انواع پوشاک زنانه

آنچه که باید در زمان خرید اینترنتی لباس در نظر داشته باشید:

توجه به جدول سایزبندی فروشگاه اینترنتی

یکی از بزرگترین دغدغه ها که مانع خرید اینترنتی در اغلب افراد است؛ مساله انتخاب اندازه لباس درست و مناسب. تجربه سایزبندی اشتباه برای همه افراد در خرید اینترنتی حتی یک بار هم شده، رخ داده است. قبل از هر گونه اقدام برای خرید اینترنتی حتما به چارت و یا جدول سایزبندی که در وب سایت فروشگاه وجود دارد مراجعه کنید و سپس سایز اصلی خود را در آن جدول پیدا کنید و مطابق سازی نمایید. نکته مهم اگر وب سایت فروشگاه اینترنتی فاقد جدول سایزبندی نبود و اندازه ها را بصورت دقیق نداشت؛ آن سایت معتبر نیست و از آن چیزی نخرید.

  ادامه مطلب ...

لیست بهترین ها در حوزه فروشگاه اینترنتی خرید لباس

با گسترش اینترنت و راه یافتن آن به زندگی روزمره مردم و البته استقبال مردم از آن، بسیاری از کارها با استفاده از اینترنت راحتتر و آسوده تر صورت می گیرد. در این میان خرید اینترنتی نیز روز به روز در حال افزایش است و فروشگاه های گوناگونی در حوزه های متعدد راه اندازی می گردند. یکی از این حوزه ها خرید لباس زنانه و مردانه و حوزه مد و پوشاک است. در این میان چالشی که وجود دارد انتخاب بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید پوشاک است. اینکه یک فروشگاه اینترنتی مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟


با شناخت ویژگی هایی یک فروشگاه اینترنتی خرید لباس معتبر، دید بهتری در هنگام ثبت سفارش خود خواهید داشت. اما به غیر از آیتم هایی که یک فروشگاه می بایست داشته باشد؛ شما نیز باید از سایز دقیق لباس تان مطلع باشید؛ این مورد در خرید اینترنتی انواع پوشاک بسیار مهم و ضروری است. البته در برخی از مدل های لباس با طراحی لباس هایی با اندازه فری سایز Free Size این مساله نیز حل شده است. خرید اینترنتی مزایای بیشماری دارد که می توان برخی از مشکلات و دغدغه های آن را نادیده گرفت. از جمله مهمترین مزایای آن صرفه جویی در زمان و پول است. در بازار رقابتی تنگاتنگی که بین آنلاین شاپ های متعدد لباس وجود دارد؛ هر یک به این می اندیشند که چگونه می توانند با ساخت یک مزیت رقابتی برتر، مشتریان را به سمت خود بکشانند و این مقوله می تواند به نفع کاربران و مشتریان آن فروشگاه اینترنتی باشد.

  ادامه مطلب ...

لیست بهترین هدیه ها برای خانم

هدیه دادن در ابتدای امر ارزش معنوی برای هر فردی دارد و میزان ارزشمندی آن شخص را در زندگی تان نشان می دهد. گاهی برخی از خانم ها از دریافت یک کادوی بسیار گران قیمت احساس معذب بودن خواهند نمود و سادگی را ترجیح می دهند و باز در مقابل، خانم هایی هستند که به دنبال هدایای لوکس و گران قیمت می باشند. ارزش مادی کادو برای شان بیش از موارد دیگر اهمیت دارد. برخی دیگر نیز به شیوه کادو دادن و مراسم آن از سایر موارد اهمیت می دهند.


در ادامه چند نکته کلی در مورد خرید کادو برای خانم ها را بیان می کنیم و سپس چند پیشنهاد هدیه دادن را نیز برای کمک بیشتر به شما ارائه می دهیم.

  ادامه مطلب ...

معرفی انواع استایل

لغت استایل واژه ای بسیار پرکاربرد در حوزه هنر، موسیقی، دکوراسیون و نقاشی است و مهمترین کاربرد آن در صنعت مد و طراحی لباس است. زمانی که شما زیباترین و شیک ترین انواع سبک لباس یا انواع استایل را انتخاب می کنید، با پوشیدن آن احساس شادمانی، قدرت و البته اعتمادبنفس در شما افزایش می یابد. این مساله از نظر علمی نیز به اثبات رسیده است. با انتخاب یک استایل شیک و زیبا، هورمون دوپامین در مغز ترشح پیدا می کند و احساس آرامشی که به شما می بخشد همانند مصرف داروی آرام بخش است.
از همین رو نیاز است تا انواع استایل های شیک و جذاب را بشناسید. با پوشیدن یک سبک لباس عالی، شما به روح و جسم خود اهمیت می دهید و انرژی مثبتی که از این کار دریافت می کنید فوق العاده زیاد است. احساس ارزشمندی و لیاقتتان دو صد چندان خواهد شد.
در ادامه این یادداشت با انواع استایل لباس و ویژگی های آن ها آشنا خواهیم شد. زیبایی و آراستگی نیاز هر انسانی است و در ضمیر ناخودآگاه هر فردی تمایل به زیبا بودن و آراستگی نهادینه شده است.
ا 
ما از نظر عوام کلمه استایل به معنی نوع و سبکی از لباس پوشیدن، استفاده برخی اکسسوری ها که ممکن است یک پیام خاص را انتقال دهند؛ می باشد.

تیپ، استایل و شیوه لباس پوشیدن شخص می تواند برگرفته از ارزش ها و اعتقادات او باشد. البته می توان کلمه استایل را بسط داد و تنها صرفا مختص لباس پوشیدن ندانست. استایل می تواند در برگیرنده حالات، رفتار و برخوردهای خاص یک فرد باشد. در ادامه ساخت انواع استایل را آموزش می دهیم.
معرفی استایل های دخترانه و ترند
استایل ترندی Trendy
استایل مد روز یا ترندی، مختص دختری است که همیشه اخبار دنیای مد و لباس را دنبال می کند و از آخرین اخبار و تغییرات مد آگاه است؛ به همین دلیل با تغییر هر فصل سبک لباس پوشیدن او نیز با توجه به آیتم های ترند و مد روز عوض می شود. او از این کار لذت می برد و انرژی و هیجان درونی اش با این کار تامین می شود.

دختری که طرفدار استایل ترندی است، جسورانه به دنبال تغییر و تحول است و از ریسک کردن هیچ گونه هراسی ندارد. او از استفاده اکسسوری ها و المان های جدید لذت می برد و از همین رو تقریبا همیشه با ظاهری جدید و متفاوت در جامعه ظاهر می شود.
استایل کژوال Casual
در نگاه اول ممکن است با توجه به معنی واژه کژوال (تصادفی، غیر جدی و اتفاقی) شلخته بودن و نامرتب بودن این تیپ بنظر برسد؛ اما این مساله اشتباه است! در استایل کژوال زیبایی و آراستگی بیشماری وجود دارد که هیچ جایی برای شلختگی وجود ندارد. دخترانی که به دنبال استایل کژوال هستند، فارغ از ترندی ها و لباس های مد روز به دنبال راحتی بیشتر در پوشش خود هستند.
ظرافت، هماهنگی، سادگی، راحتی، زیبایی و جذابیت در این سبک لباس پوشیدن موج می زد. از پرطرفدارترین استایل های دخترانه در سرتاسر دنیا استایل کژوال است.
پیشنهاد برای ساخت استایل کژوال: پوشیدن شومیز ساده جدید و حریر از زیر مانتوهای جلوباز هم خیلی ترند و بسیار زیبا است، بنظرتان چه مدل شومیزی برای این تیپ مناسب است؟ درسته شومیزهایی که تک رنگ و ساده هستند. اگر تیپ تان اسپرت است و برای فعالیت های روزمره مثل خرید، کلاس رفتن و پیاده روی است؛ از شومیز تک رنگ ساده جنس نخی استفاده کنید که با رنگ مانتو شال تان هماهنگی داشته باشد. حالا اگر مانتوتان مجلسی و لوکس است و می خواهید بروید یک دورهمی یا مجلس رسمی بهتر است که شومیز ساده که می تواند از جنس پارچه حریر باشد (نمای خیلی خوبی دارد و خنک هست) از زیر مانتوتان بپوشید که وقتی وارد مجلس شدید با خیال راحت مانتو را از تن تان در بیاورید و بدرخشید.
ادامه مطلب ...

معرفی رنگ سال 2023

معرفی رنگ سال 2023

شرکت پنتون هر ساله در آستانه سال نو میلادی رنگی را بر اساس معیارهای اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جوامع و ملل مختلف معرفی می نماید؛ برای سال 1402 رنگ viva magenta را انتخاب کرده است. این رنگ در نگاه اول سرخابی به نظر می رسد ولی در واقع ترکیبی از رنگ های سرخابی، قرمز و اندکی بنفشه است. رنگ لباس سال 2023 نمادی از شادی، شور و هیجان است که قرار است به امید خدا بعد از بحران جهانی که پشت سر گذاشته ایم به جوامع باز گردد.


شاید با خود بیاندیشید که چگونه رنگ سرخابی را ست کنم و بنظرتان ترکیب اش با سایر رنگ ها سخت باشد؛ اما در ادامه چند استایل و ترکیب از این رنگ را به جهت الهام گرفتن به شما معرفی می نمایم.


ترکیب رنگ سرخابی با رنگ مشکی

از بهترین رنگ هایی که به خوبی در کنار رنگ سال می نشیند رنگ مشکی است. تضادی که بین این دو رنگ است بسیار خیره کننده و چشمگیر است. شما با ساخت استایلی که شما دو رنگ سرخابی و مشکی است؛ برای خود تیپی مرموز خواهید ساخت که تمامی نگاه ها را به سوی خود جلب می نمایید. پیشنهاد ما در ساخت استایل مشکی سرخابی، می توانید از هر دو رنگ در لباس های خود استفاده کنید و تمام مشکی و سرخابی بپوشید و یا اینکه از اکسسوری هایی به رنگ مشکی استفاده کنید مواردی همچون: شال، روسری، کیف، کفش و...


ترکیب رنگ سرخابی با رنگ سبز

ترکیب رنگ viva magenta با رنگ سبز زیبایی و لطافت طبیعت را در نگاه اطرافیان شما تداعی می کند و حس بهار، زندگی و شادابی را به دیگران انتقال می دهد. انتخاب مانتو و شلوار به رنگ های سرخابی و سبز استایلی جذاب و به روز خواهد بود. نکته مهمی که جا دارد در این جا بیان شود؛ عدم زیاده روی در استفاده از رنگ سبز در استایل تان است. سعی کنید که از رنگ های سفید یا مشکی در انتخاب کیف، کفش و یا شال داشته باشید.

نکات پایانی ساخت استایل بهاری برای افراد قد بلند

در ادامه چند نکته مهم و عمومی برای افراد دارای قد بلند را بصورت تیتروار بیان می کنم که به شما کمک خواهد نمود:


مانتو و شلوار خود را از دو رنگ متضاد و یا متفاوت انتخاب کنید.

ترجیحا مانتو کوتاه نپوشید و اندازه قد مانتو تا روی زانو و یا بلندتر باشد.

کیف های بزرگ را انتخاب نمایید.

کفش و شلوار از دو رنگ متضاد بخرید.

نکات پایانی ساخت استایل بهاری برای افراد کوتاه قد

در بخش پایانی این یادداشت به بیان چند نکته مهم و عمومی برای ساخت استایل در افراد دارای قد کوتاه می پردازیم.


بهترین انتخاب برای شلوار، مدلهای راسته و یا شلوار با فاق بلند است.

هنگام پوشیدن شومیز یا بلوز آن را داخل شلوار خود بگذارید.

لباس های سرهمی با یقه هفت می تواند گزینه خوبی باشد.

لباس های اور سایز و گشاد را نپوشید.

انتخاب کت کوتاه بسیار عالی است.

از پوشیدن لباس هایی با طرح های شلوغ و سایز بزرگ جلوگیری کنید.

کفش و شلوار هم رنگ بپوشید.

مدل کفش های نوک تیز با رنگ خنثی و نود عالی است.

https://www.khabarerooz.com/بخش-اخبار-2/26027-امسال-عید-چی-بپوشیم-نکات-ساخت-استایل-بهاره-جذاب?pr=1