آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

آموزش تولید محتوا و سئو و تحلیل سایت. نکات برتر اینترنتی

در این وبلاگ به بیان و آموزش تکنیک های برتر در سئو سایت می پردازیم

دانلود جدول خام برنامه ریزی هفتگی [فایل pdf]

جدول برنامه ریزی هفتگی یکی از سرگرم کننده ترین راه ها برای برنامه ریزی کامل هفته است. با این جداول می توانید مطمئن باشید که چیزی کم ندارد.

برنامه ریزی مهم ترین و هوشمندانه ترین حرکتی است که می توانید برای رسیدن به اهداف خود انجام دهید. جدول برنامه ریزی هفتگی که برای شما آماده کرده ایم به شما این امکان را می دهد که با برنامه ریزی هفتگی دقیق و مدیریت زمان و جداول آماده سازی کار خود را سازماندهی کنید.

ابزارهای برنامه ریزی به ما کمک می کنند تا اهداف و برنامه های خود را به درستی محقق کنیم و مهم ترین چیز این است که برای انجام کارهایی که خاص هستند و از آنها لذت می بریم وقت بگذاریم و حواسمان را پرت زندگی روزمره نکنیم.

رایج ترین استفاده از ابزار برنامه ریزی نظارت بر کسب و کار، بسیاری از جلسات خصوصی، یادآوری رویدادها و تاریخ های مهم مانند تولد، سالگرد است و می توانید با وارد کردن کلمه جدول برنامه ریزی هفتگی و تغییر آن بر اساس سلیقه و نیاز خود، آن را شخصی سازی کنید.
نسخه ای از برنامه هفتگی را دانلود کنید
ابزارهای مختلفی برای برنامه ریزی و تعیین اهداف روزانه، هفتگی و ماهانه وجود دارد.ابزارهای دیجیتالی شامل وب‌سایت‌ها و برنامه‌های تلفن همراه و ابزارهای دستخط سنتی است که برای افرادی که ترجیح می‌دهند از قلم و کاغذ به ابزار دیجیتال استفاده کنند، مناسب است.

توصیه می کنیم جدولی برای سازماندهی کارها و فعالیت های روزانه، هفتگی و ماهانه تهیه کنید. با استفاده از این طرح ها کنترل بیشتری بر فعالیت های خود دارید.

نمودارها و چک لیست های برنامه ریزی زیادی وجود دارد که برای برخی افراد خوب کار می کند و برای برخی دیگر نه.
 
ادامه مطلب ...

دانلود نسخه pdf نمودار طرح ماهانه

جداول برنامه ریزی ماهانه در قالب های مختلف (PDF یا دیجیتال) توسط بسیاری از افراد موفق به عنوان ابزاری مفید و کاربردی برای پیگیری اهداف روزانه، شخصی، شغلی، تحصیلی و مالی استفاده می شود.


شما می توانید پس انداز و درآمد ماهانه خود را با استفاده از نمودار برنامه ریزی زندگی ماهانه ما پیگیری کنید. به طور کلی می توان از جداول برنامه ریزی ماهانه برای اهداف مدیریت کار و زمان در انواع مقالات بلند مدت استفاده کرد.


تاکنون مقالات و ویدیوهای زیادی در مورد نحوه سازماندهی، تعیین اهداف و مدیریت زمان به اشتراک گذاشته ایم. اکنون زمان معرفی ابزارهایی برای برنامه ریزی و انضباط شخصی است.


برخی از ابزارهای محبوب و پرکاربرد برنامه ریزی دیجیتال عبارتند از: Evernote، OneNote، Todoist.


دانلود pdf نمودار برنامه ماهانه

در این بین برخی از دوستان سیمینه مانند ما همچنان علاقه مند به ثبت آثار و فعالیت های او به شیوه سنتی و کاغذی هستند. از این رو سعی کرده ایم چک لیست مفید و پرکاربرد اعضای تیم سیمینه را در اختیار شما قرار دهیم.


و در زیر لینک دانلود نمودار طرح ماهانه pdf را آماده کرده ایم.

  ادامه مطلب ...

دانلود نسخه pdf جدول برنامه ریزی روزانه

جدول برنامه ریزی روزانه به عنوان یک ابزار رایج و محبوب در همه زمان ها استفاده می شود. کاربرد اصلی این ابزار فهرست کردن تمام فعالیت هایی است که می توان در طول روز انجام داد.


فهرستی از وظایف، قرار ملاقات ها و رویدادها برای یک روز کاری یا یک روال معمول یک روز را می توان با استفاده از جدول برنامه ریزی روزانه تهیه کرد.


سادگی و کارآمدی دو دلیل اصلی برنامه ریزان روزانه است و این مشکل استفاده از آنها برای سازماندهی امور کاری و شخصی است. گسترش یافته است


علاوه بر لیست کارها در زیر فهرست To-List، می توانید گزینه های دیگری را به لیست برنامه ریزی خود اضافه کنید. مانند ایجاد عادات جدید، یادآوری، قدردانی یا عناوین خرید روزانه.

 

ادامه مطلب ...

تغییر پارادایم باب پراکتور

تغییر پارادایم چگونه به موفقیت شما کمک می کند؟
به گفته دکتر پل جنکینز، دو نوع پارادایم وجود دارد، پارادایم سرزنش و پارادایم عامل.
پارادایم سرزنش برای افرادی است که همیشه از عبارات "تقصیر من نیست، تقصیر آنهاست" استفاده می کنند. دکتر جنکینز افزود که این الگویی از مردم است که دولت خود را سرزنش می کنند، اقتصاد را سرزنش می کنند، جامعه یا نهاد را مقصر می دانند.
پارادایم عامل یا سازنده مختص افرادی است که مسئولیت شرایط زندگی را بر عهده می گیرند و به مشکلات آنها پاسخ می دهند. آنها به جای سرزنش دیگران یا خود، به دنبال حل مشکلات خود هستند.
اکنون که این دو پارادایم را فهمیدیم، بیایید در مورد اینکه چگونه تغییر پارادایم می تواند به شما در موفقیت در زندگی کمک کند، بحث کنیم. زمانی که توانستید پارادایم خود را از سرزنش به علت تغییر دهید. چیزهای مختلفی خواهید دید.
 
ادامه مطلب ...